https://www.nettiauto.com/international/b-162/11448757
Onkohan tuollaisella kulkineella edellytyksiä Suomen rekisteriin? Googlehaulla en löytänyt päästötietoja kuin työkonekäyttöön.
Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 109
- Liittynyt: 24 Heinä 2018 21:36
- Truck: Volvo B10m Eagle560
- Location: Savonlinna
- Member id: 461
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?
Jos tuon vaan liikenteeseen saa niin osta ihmeessä. Olisi hieno nähdä kulkurina suomalaisessa liikenteessä
Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?
Vm mukaan pitäis euro 4 täyttyä, jos on ollut eu alueella rek ei ongelmaa rek suhteen, vanhempia koulubusseja on suomessa ainakin ravintola/ grillikäytössä...matkailuauton tais hollannissa olla.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?
https://www.google.fi/maps/@61.0316347, ... 000!8i6000
Busburger - tuollainen kilvellinen keltainen on muutamassa tapahtumassa vieraillut. En muista oliko sama firma. Siitä on muutama vuosi aikaa, kun grillille myyntipaikan festareille diilasin.
Busburger - tuollainen kilvellinen keltainen on muutamassa tapahtumassa vieraillut. En muista oliko sama firma. Siitä on muutama vuosi aikaa, kun grillille myyntipaikan festareille diilasin.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- wanderfreund
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 124
- Liittynyt: 20 Marras 2009 19:22
- Truck: Ajokki Victor K113
- Location: Lojo
Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?
Muistaakseni 2005 -2006 valmistetun caterpillarin acert sarjan koneen/ auton saa läpi EU alueella usein sellaisenaan mutta pitikö löytyä vielä joku tarra jostain california hyväksynnästä? Kuopion suunnalla oli vuosia sitten Saarela Hese niminen katsastusmies joka oli näistä asioista perillä
Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?
Jos sattuu olemaan moottori johon on myös eurotyypitys tehty, niin nuo pitäisi onnistua.
Kaliforniassa on ollut n. 50 vuotta tiukemmat päästönormit kuin missään euroopassa (samana vuonna), mutta ei se sinänsä siitä vielä euroopassa laillista tee, vaan pitää olla se eurooppalainen tyypitys.
Kaliforniassa on ollut n. 50 vuotta tiukemmat päästönormit kuin missään euroopassa (samana vuonna), mutta ei se sinänsä siitä vielä euroopassa laillista tee, vaan pitää olla se eurooppalainen tyypitys.