Joncheere?

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Karitapsa
Varakuski
Viestit: 9
Liittynyt: 24 Heinä 2021 13:49
Location: Vimpeli

Joncheere?

Viesti Kirjoittaja Karitapsa »

Tervehdys kaikille, linjurikuume iskenyt ja tautiin ei tahdo olla lääkitystä. Olen etsiskellyt sopivaa aihiota josta rakennella kulkuri, olisi tarjolla tuollainen scania alustalla oleva vm-01 joncheere korinen auto. Onko täällä joku rakennellut sellaisesta tai onko kokemusta kyseisestä korimallista. Pellit on ainakin rosteria korin rungosta ei sitten ole tietoa. Mielipiteitä olisi kiva kuulla, kiitos
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Joncheere?

Viesti Kirjoittaja neppi »

Mulla ois ylimääränen Volvo Jonckheere, pakkaa fyrkat reppuun ja käy hakee pois! ;)

Ei kai ne nyt sen kummempia ole ku muutkaan. Samallai se romumies nämä hakee lopuks ku muutki. Scaniassa on alustan ruosteongelmia enemmän ja perämoottoriauto voi olla liukkaalla tyhjänä vähän hikinen, etenki kolmiakselinen, mut ei kai muuta. Suomikoppasiin voi saada toisenkäden osia paremmin, mut ei mulla ollu Berkhofiinkaan mitään vaikeuksia löytää palikoita. Ei se Jonkka oo sen ihmeellisempi siinä mielessä. Väittäsin että korikehikko on mustaa rautaa, mut sehän ei ole meille mikään ongelma. Nää on niin helppoja rakentaa, et ihan mielikseen palastelee ja kasaa uudestaan. Kerran ku tekee ni ei enää ikinä tarvi.

Ei sillä että siinä mun katiskassa mitään erityisemmin ois ollu…

Jos haluut verrokkivolvon nähdä, laita yksityisviestiä, jos taas päädyt hommaa ton, laita silti viestiä ni perustetaan vertaistukiryhmä!
Vastaa Viestiin