Sivu 1/1

Soitappa huomenna

Lähetetty: 03 Loka 2007 22:38
Kirjoittaja Lahti32
:D Varaosien hankintaa :D

Kokemusta viime viikon loppupuolelta kun juolahti perjantaina mieleen että tarvisi korjata kuskin lasinpyyhkimen luistaminen ja hankkia uusi lasinpyyhkijän varsi :lol: :lol: :lol:

Osan hankintaprosessi vaiheittain:

1. Boorit menny varresta, tarvii näköjään uuden varren alemman pätkän
2. Soitto vaimolle, mittaatko :?: Jep, 22,5 senttiä keskeltä varren päähän,M8 pultti :!:
3. Lähtö töistä, ajelen Wetteri Powerille kysymään onko yleismallista; "eeei, saattaa olla mikä vaan, käypä tullin varaosassa siellä on Boschin osia :arrow:
4. Takasin työpaikan pihaan :( , tullin varaosa on samassa talossa :oops: ja kysymään; eeei oo, kysyppä Raskoneelta
5. Soitto Raskoneelle; eei oo mutta soitappa Koskilinjoille :?
6. Soitto Koskilinjoille; saattas olla mutta korjaamopäällikkö ei oo paikalla, se tietäs, soitappa maanantaina :x
7. Mietiskelyä millehän alakais :evil:
8. Soitto 118 ja yhistää Lahden autokoriin ja pyytää varaosiin :P
9. joku vastaa; "jaa on niin vanaha etten tunne sitä korimallia mutta soitappa kärkkäiselle se tietää" :cry:
10. soitto annettuun numeroon; "Niitähän saatettiin laittaa usiampaa mallia, tapola vois tietää mutta ei oo töissä tänään soitappa ens viikolla se on ateenassa" :o
11. Ajelen tavalliseen autotarvikeliikkeeseen :roll:
12. Ostaen ruuvilukitetta :idea:
13. Kotiin raaputtamaan vanhaan puukolla ja erilaisilla työkaluilla uudet boorit :)
14. Liimaa väliin ja mutteri hirveän lujalle ja toivoo parasta :D :mrgreen:

Jännä kulttuuri että soitappa huomenna, on nimittäin purkaamoillakin aika yleinen tapa, miksei se silti voi ollakin ihan käytännöllistä et asiakkaat soittelee ite niin kauan kuin jaksaa.

Re: Soitappa huomenna

Lähetetty: 04 Loka 2007 00:34
Kirjoittaja Teiden Ritari
Välillä itteäkin hävettää kertoa julkisesti olevansa asiakaspalvelun ammattilainen. Ensimmäisenä suomalaisille tulee mieleen "soitappa huomenna" -henkinen palveluasenne. Ei auta vaikka kuinka hoitais oman tonttinsa kunnolla, kukaan ei usko enää hyvän palvelun olevan mahdollista!

Re: Soitappa huomenna

Lähetetty: 04 Loka 2007 22:38
Kirjoittaja motoku
juuri eilen pari koneyrittäjää puhui, että myyntimiehet ei viitsi ottaa yhteyttä edes miljoonan euron kaupoissa :?: :?: :?:
nälkä voisi opettaa palveluasennetta :lol: :lol:
juuri hain itse 5kertaa scanian vaihdekeppiin laakereita, pikku kauppa sinänsä, mutta 3 kertaa SCANIAN takia 110km...
nyt löytyy vaihteet , mutta tulipa hintaa :!:
mutta kun kuulemma volvolla pelaa homma vielä kehnommin puhumattakaan vehosta tai keskosta(man) :!:
jotain lasinpyyhkijän varren itkijää ei periaatteessa kannattaisi palvella, mutta sepä voi olla isokin asiakas saatuaan haluamansa...

Re: Soitappa huomenna

Lähetetty: 04 Loka 2007 23:31
Kirjoittaja Matkamese
Teiden Ritari kirjoitti:Välillä itteäkin hävettää kertoa julkisesti olevansa asiakaspalvelun ammattilainen. Ensimmäisenä suomalaisille tulee mieleen "soitappa huomenna" -henkinen palveluasenne. Ei auta vaikka kuinka hoitais oman tonttinsa kunnolla, kukaan ei usko enää hyvän palvelun olevan mahdollista!
Itsellä ihan tuore kokemus Bustec-nimisestä firmasta, tuo maahan Setran ja Mersun osia ja käytettyjä busseja.

Tilasin ohjauksen pallonivelen puhelimitse, kaveri sanoi soittavansa kohta takaisin kun oli autolla liikkeellä. Kohta soi puhelin, osa on hyllyssä, minne lähetetään? Olin hetken ihan äimänkäkenä ennen kuin sain kerottua osoitteen, ja laskullekin sain ettei tule turhia jälkivaatimuskuluja. Osa oli seuraavana päivänä Matkahuollossa.

Että näinkin voi sattua :D