ApK

Ajoneuvon matkailuvarusteet
Avatar
ansa
Rattiamiraali
Viestit: 320
Liittynyt: 27 Marras 2009 04:48
Truck: Scania K112 Vanhool
Location: Laihia
Member id: 106
Paikkakunta: Laihia

ApK

Viesti Kirjoittaja ansa »

noin vain vesiasiatkin alkavat olla kunnossa ,autossa nyt 30l kuumavesivaraaja ja astianpesukone tuomassa hieman helpotusta.
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: ApK

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Minkälaisen astianpesukoneen laitoit?

Rölliin olen laittamassa pöytämallista. Pohdiskelen tuota pakkastyhjennystä. Tällä hetkellä kone on kylmässä varastotilassa. Kaiken veden pois saamiseksi se piti kääntää ylösalaisin. Pöytäkoneeessa on suolasäiliö, mikä ei suostunut muuten tyhjenemään.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Wonderi
Ajoneuvos
Viestit: 921
Liittynyt: 28 Tammi 2009 00:05
Location: Nokia

Re: ApK

Viesti Kirjoittaja Wonderi »

Se tiskikoneen suolasäiliöhän on useimmiten tarpeeton tässä pehmeiden vesijohtovesien maassa. Ehkä sen voisi kulkurin tiskikoneesta poistaa tai tukkia niin pääsee sen jäätymisongelmasta.
Avatar
ansa
Rattiamiraali
Viestit: 320
Liittynyt: 27 Marras 2009 04:48
Truck: Scania K112 Vanhool
Location: Laihia
Member id: 106
Paikkakunta: Laihia

Re: ApK

Viesti Kirjoittaja ansa »

Rosvolinna kirjoitti:Minkälaisen astianpesukoneen laitoit?

Rölliin olen laittamassa pöytämallista. Pohdiskelen tuota pakkastyhjennystä. Tällä hetkellä kone on kylmässä varastotilassa. Kaiken veden pois saamiseksi se piti kääntää ylösalaisin. Pöytäkoneeessa on suolasäiliö, mikä ei suostunut muuten tyhjenemään.
ihan pöytämallin peruskoneen ilman vedenpehmennys härdellliä,ohekirjan mukaan riittää että pyörittää muutaman kerran ohjelmavalitsinta ilman vesipainetta niin tyhjää koneen ,itse en luottanut tuohon vaan kaadoin koneeseen varooksi raakaa lasinpesunestettä ja pumppasin ulos osan ,ja kesti pakkasia rikkoutumatta ,toisin kuin vessan pide-suihku,minkä unohdin tyhjätä niin sehän oli tietenkin haljennut.
Vastaa Viestiin