Eli mitenkä yleensä niissä vesi kiertää?
Niissähä taitaa mennä kahdet putken päällekkäin, meneekö toiselta sivulta kuuma, kiertää auton ympäri ja toiselta sivulta kylmänä poies vai?
Lämmityspattereiden kytkentä
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Lämmityspattereiden kytkentä
Jep.
Tuplaputket, yleensä kuskin kulmasta sisään, takakautta eteen oikeelle, rappupatterin kautta takasi mosalle (syylärin paluuputkeen).
Tuplaputket, yleensä kuskin kulmasta sisään, takakautta eteen oikeelle, rappupatterin kautta takasi mosalle (syylärin paluuputkeen).
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Re: Lämmityspattereiden kytkentä
Onko siellä alussa ja lopussa sitte haarotettu kahteen putkeen pattereita varten?
Ja missä kohin on kiertovesipumppu yleensä? oisko tuo järkevin laittaa "kylmälle" puolelle loppupäähän niin ei ainakaan kuuminta vettä menisi läpi..?
Ja missä kohin on kiertovesipumppu yleensä? oisko tuo järkevin laittaa "kylmälle" puolelle loppupäähän niin ei ainakaan kuuminta vettä menisi läpi..?
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Lämmityspattereiden kytkentä
Pumppu on webastossa "kylmällä puolen". Lisäksi auton moottori kierrättää vettä. Haarotus on eka patterin alussa, sitten yhtyy takana lisäpuhaltimen kohalla ja taas kahteen. Sitten yhteen putkeen "takapenkin" alta, sivupatterille kahteen. Takas yhteen kun sukeltaa keskioven portaisiin ja vessaan, kehteen taas oikeen puolen viimeselle 4m patterille ja taas yhteen kun menee porraspatterille.
Kiertovesipumppu kyllä kestää sen 90c, mutta veikkaan että pitkäikäisempi se on kun saa pyöriä viileemmässä.
Kiertovesipumppu kyllä kestää sen 90c, mutta veikkaan että pitkäikäisempi se on kun saa pyöriä viileemmässä.
-Koska sen voi tehdä myös itse-