Grilliä tavaratilaan

Ajoneuvon matkailuvarusteet
Avatar
mixuman
Kokenut kuljettaja
Viestit: 88
Liittynyt: 25 Maalis 2013 22:37
Truck: SCANIA berkhof
Location: Rääkkylä

Grilliä tavaratilaan

Viesti Kirjoittaja mixuman »

Moi.

Meinasin rakennella jonkinlaista kaasugrilliä kiskoilla tavaratilaan. Ennen kuin itse suunnittelen liikaa, niin oisko jollain toimivaksi todettua kiskoa ja grilliä? Miten olette toteuttaneet tällaiset? Varmaan muillakin ulos vedettäviä grillivirityksiä löytyy :D
Avatar
ansa
Rattiamiraali
Viestit: 320
Liittynyt: 27 Marras 2009 04:48
Truck: Scania K112 Vanhool
Location: Laihia
Member id: 106
Paikkakunta: Laihia

Re: Grilliä tavaratilaan

Viesti Kirjoittaja ansa »

mixuman kirjoitti:Moi.

Meinasin rakennella jonkinlaista kaasugrilliä kiskoilla tavaratilaan. Ennen kuin itse suunnittelen liikaa, niin oisko jollain toimivaksi todettua kiskoa ja grilliä? Miten olette toteuttaneet tällaiset? Varmaan muillakin ulos vedettäviä grillivirityksiä löytyy :D
uloskäännettävä saranoilla ja ihan normi ulkogrillistä väsätty ,pystyy grillaan luukun alla vesisateellkin ja ompa joskus tuulen takia tullu käännettyä grilli auton allekkin ,meillä ainakin toiminut hyvin ;-)
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Grilliä tavaratilaan

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Sellainen on ollut suunnitteilla että luukun takaa vedetään kuusipaikkainen pöytä alaskääntyvine tuoleineen. Pöydän päässä kiinteä grilli pitkällä kaasuletkulla kaasupulloon joka on omassa kotelossaan. On jäänyt suunnitteluasteelle kun joutus mun Volvossa tekemään moottoritilan kattoon ja ei se taida siellä puhtaana pysyä ja joutuisi syödessä katsomaan moottoria
Tulevaisuus on sähköinen
Vastaa Viestiin