Eikös muovit ole pikemminkin lämpöä eristäviä, kuin johtavia materiaaleja?
Ihan mutu-tuntumalta arveltuna taitanee hyötysuhde olla tuossa kyseenalainen...
Mitä kertoo valmistaja?
ilmanvaihtolaite Lto bussiin
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 298
- Liittynyt: 20 Huhti 2015 22:06
- Truck: Scania L113
- Location: Kiiminki
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 458
- Liittynyt: 17 Marras 2018 10:54
- Truck: carrus regal 350
- Location: eagless
- Paikkakunta: Tornio
Re: ilmanvaihtolaite Lto bussiin
75% mutta nehän voi ilmottaa mitä tahansa.
Mitä lueskelin niin kyllä lto laitteita on muitakin muovikennoilla ja kosteus ei tiivisty pinnoille jäätymään niin helposti kun on liukas pinta mutta mitään vertailuja en netistä löytänyt että kumpi siirtää minkäkin verran lämpöä toiseen kanavaan ja mikä olis hyötysuhde.
Sen verran mitä tutkailin niin kyllähän alumiinilevyistä tommoseen tekiski alumiinikennon mutta melko näpertely.
Mitä lueskelin niin kyllä lto laitteita on muitakin muovikennoilla ja kosteus ei tiivisty pinnoille jäätymään niin helposti kun on liukas pinta mutta mitään vertailuja en netistä löytänyt että kumpi siirtää minkäkin verran lämpöä toiseen kanavaan ja mikä olis hyötysuhde.
Sen verran mitä tutkailin niin kyllähän alumiinilevyistä tommoseen tekiski alumiinikennon mutta melko näpertely.
Re: ilmanvaihtolaite Lto bussiin
Ei ne nyt periaatteessa ainakaan saisi ihan stetsonista niitä lukemia tempaista. Sinänsä jos se on ohut se muovi pinta, niin miksei se lämpö siitä läpi liikkuisi kuten metallistakin?