Anteeks Ot... Mut ei oo yhtään "naurun asia" jos ei ota eteen...
Ja mitä tulee noihin "valmiisiin liimapintoihin"... Ne on monesti aikasta huonoja, saattavat tarttua kiinni mut irtoovat itekseen jonkin ajan päästä ja siks niihin kannattas mun mielestä laittaa "oikeet teipit"
"muunlaisiin eteenottamis ongelmiin" on kuulema muut kikat...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Nonnii hain tuota kakspual teippiä,mutta nyt taas niin alkaa pimetä että jätän huomiseksi,ja lämmöt päälle,
Voin koittaa Senkin nostoa tuolla teipillä,jos ei muuten.
Niinku 'Kulkuri' tossa loihe lausumaan, monet mouvit pitää puhdistaa mouvinpuhdistusaineella ennenku. Niistä saa silikoonit ja rasvat pinnasta pois ja sit tarttuu.
Isopropanolilla tai asetonilla puuhastus nii ku alusta kestää ni pitäs pysyä omallakin "3m"-teipillä. Alumiinikisko / kulma kannattas laittaa alle niin lämpökin häveis. Ja sitten kannattaa muistaa että 12V nauha autokäytössä voi lämmetä yli ja käyttöikä lyhetä radikaalisti kun jänöä tuleeki 14V tai yli...
Mulla on irtoakusta otettu toi virta sled-valoille, niin ei nouse jännite ainakaan yli 13V akku kestää aikas pitkään ja voi ladata erikseen kun ei ole vöot päällä.
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Miulla ledirimpsut on kyl kestäny ihan omalla teipillään kiinni. Puhistin muistaaksein 80% viru valge:alla. Sillä mie putsaan haavatkin. Siis ulkosesti, kun en sisäsesti voi käyttää.
Mut samat ledirimpsut ei kestäny autosta tulevaa jännitettä ja rupes ledi sieltä toinen täältä sammumaan ja nyt on pimiänä kaikki. No tilaan kiinan poijalta käikäleen väliin joka huolehtii ledien saavan vaan 12V. Kyseessä toi työkalupakki joka on 12V vehjes, mut se 13.8V piisaa ledien särkymiseen. Ledirimpsu oli halpaa kiinalaista. Vaihtoehto kallista kiinalaista ei tuntunu järkevältä, kun kuitenkin samalta tuotantolinjalta tulee.