Kiukaan piirrustukset

Ajoneuvon matkailuvarusteet
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Kiukaan piirrustukset

Viesti Kirjoittaja neppi »

Jou!

Oisko kellään pöytälaatikossa, tai sen päällä olevassa tietokoneessa CAD tms -piirrustuksia puukiukaasta? Saattaa vihdoin (ttu kaks pual vuotta!!!) alkaa ehkä pikkuhiljaa näyttää siltä, että saisin vihdoin (ttu YLI KAKS PUAL VUOTTA!!!) oman saunan. Semmonen valmishommeli, TylöHelo-koppi. Sähkökiuas siinä on ihan höpö, enkä semmosta halua, etenkään ihan höpöä. Lisäks täällä on kovasti harvinaista, että on kotitaloudessa kolmivaihe- mitään ja siks pitäis valovirralla mennä...

Iki-kiuas tyyppistä puukiuasta oisin vailla. Aucklandissa ois maahantuoja, jolta sais reilu kolmella tonnilla Harvian ympärikivisen kiukaan. Ei paha!

Tai siis on! Siks arvelin, et jos ois jollain valmiina (tai pystyis tekee) piirrustukset semmosesta, ni paikallinen kyläseppä sen kyllä heppailis kasaan. Häh? Eihän semmosessa oo ku vähän jotain putkee ja sit verkkoo ympärille...

Toi koppi, mitä nyt paikallisessa huutonetissä kyttään, on 2x2x1,5m, mut arvelin, et sitä lyhyttä sivua vois ehkä vähän venyttää... Siis mistään isosta hallista ei oo kysymys, joten Iki-kiuas tyyppinen kiukaski sais olla sen mukainen.

Kiitos, jos voit jeesata! Jos et voi, ni kiitos ku oot pitäny tätä foorumia kasassa sillaikaa ku mä oon ollu poissa. Ainii, oonhan mä vieläki poissa...



Neppi, UusZeelanti
Jule
Vapaaherra
Viestit: 2549
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Re: Kiukaan piirrustukset

Viesti Kirjoittaja Jule »

Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Kiukaan piirrustukset

Viesti Kirjoittaja neppi »

Kiitti! Tätä en vielä nähnykkää. Jotain kuvia jo löysin, mut tää oli uus...
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Kiukaan piirrustukset

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Kiukaan piirrustukset

Viesti Kirjoittaja neppi »

ON!
Vastaa Viestiin