Hullujahan me kaikki ollaan, mutta löytyykö näin hulluja:
- salainenagentti_007
- Kippari
- Truck: MB508D
Hullujahan me kaikki ollaan, mutta löytyykö näin hulluja:
Mercedes-Benz 508D 1982, VW Caravelle 1986, David Brown 880 Selectamatic 1966, Suzuki GSX750F 1992, Arctic Cat Powder Special 600 EFi & Arctic Cat ZR500 1998, Tunturi Start 1970, Erkkola 1970. Ei yhtään mitään 2000-luvulta...
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Truck: Haaveissa taas
- Member id: 065
Re: Hullujahan me kaikki ollaan, mutta löytyykö näin hulluja
Mitä, hieno ruskipickuppi, TM rakensi aikoinaan tuollaisesta Timangitonnin kilpailijan 
Itte olen hommaamassa Ural sivaria harrastepyöräksi

Itte olen hommaamassa Ural sivaria harrastepyöräksi

Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
- salainenagentti_007
- Kippari
- Truck: MB508D
Olin pienellä panoksella mukana tuossa projektissa aikanaan...Matkamese kirjoitti:Mitä, hieno ruskipickuppi, TM rakensi aikoinaan tuollaisesta Timangitonnin kilpailijan

On muuten ainoa auto, jonka kestotestiä ei kukaan suostunut ajamaan loppuun. Ei TM:ssä eikä Tuulilasissa...
Mercedes-Benz 508D 1982, VW Caravelle 1986, David Brown 880 Selectamatic 1966, Suzuki GSX750F 1992, Arctic Cat Powder Special 600 EFi & Arctic Cat ZR500 1998, Tunturi Start 1970, Erkkola 1970. Ei yhtään mitään 2000-luvulta...
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Ammis aikoina pojat ajoivat tollasella mossella aika pitkälle ennen kuin kilahti, ettei koneessa ollut öljyä.
Sitten siihen laittoivat BMW tekniikan, suti vielä nelosellakin aika hyvin
Sitten lähti kilvet ja hyppivät sen kasaan, haju jäi jäljelle silti

Sitten siihen laittoivat BMW tekniikan, suti vielä nelosellakin aika hyvin

Sitten lähti kilvet ja hyppivät sen kasaan, haju jäi jäljelle silti

Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Truck: Haaveissa taas
- Member id: 065
Siihen aikaan oli poliittisesti korrektia tehdä....no ainakin yrittää kestotestiä suuren ja mahtavan autoteollisuuden tuotteesta. Nyt EU kieltäisi sensalainenagentti_007 kirjoitti:Olin pienellä panoksella mukana tuossa projektissa aikanaan...Matkamese kirjoitti:Mitä, hieno ruskipickuppi, TM rakensi aikoinaan tuollaisesta Timangitonnin kilpailijan
On muuten ainoa auto, jonka kestotestiä ei kukaan suostunut ajamaan loppuun. Ei TM:ssä eikä Tuulilasissa...

Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Ei nyt höpistä joutavia. Mosse on niin kova peli etten usko kenenkään teidän nelipyörien olevan.Matkamese kirjoitti:Siihen aikaan oli poliittisesti korrektia tehdä....no ainakin yrittää kestotestiä suuren ja mahtavan autoteollisuuden tuotteesta. Nyt EU kieltäisi sensalainenagentti_007 kirjoitti:Olin pienellä panoksella mukana tuossa projektissa aikanaan...Matkamese kirjoitti:Mitä, hieno ruskipickuppi, TM rakensi aikoinaan tuollaisesta Timangitonnin kilpailijan
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.