Kylkipatti

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
Bussiton
Vapaaherra
Member id: 015

Kylkipatti

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Tossa yksi koulubussiprojekti jossa tehään kylkipattia , josko jollekkin vinkkejä :wink: : http://www.skoolie.net/forums/showthrea ... 28&page=10
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
kulkuri
Kansleri

Re: Kylkipatti

Viesti Kirjoittaja kulkuri »

:D et oo lätsä kertonut mitään että sun serkku asuu vancouverissa :lol: :lol:
"kanadan lätsä"
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Truck: scania k92

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:lol: :lol: :lol:
Juu en oo ollu yhtään tietonen "ameriikan serkusta"... :D
Mutta jos oon ihan rehellinen ni kyllä mullaki on pyöriny toi "slaidi" päässä jo heti alusta saakka... :) (mutta onneks en siihen lähteny... :D ) ja rakenne/mekanismi millä olisin ite toteuttanu sen niin olis ollu hyvinpaljon saman kaltainen... (mää olisin koettanu jollain muotoo lisätä "liukukiskot" myös seiniin...olis ollu mun ajatuksissa "tukevampi"... :) )
Mutta ehkä sitte seuraavaan autoon tulee tommonen (sitte ku mää oon se "pähkähullu" ja ostan tommosen neliakselisen ni teen siihen "kylkipatin"...kahteen kerrokseen... oisko se "tarpeeksi hulluu"...? :lol: )
Ai juma... sittehä mun piti laittaa ne "volvon lokinsiipi ovet" et Neppi:ki viel jaksaa lukee ja antaa lisää "sisustus neuvoja"... :lol: :lol: :lol: Mitähä mää viel keksisin sitte lisäksi... sen tarviis varmaan olla "amfibio" et vois lähtä myös vesille sen kaa... :wink:
Oisha noit "järki-ideoita" paljonki... :D (tai sitte mulla o vaan lääkkeet loppu... :D )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Iski
Kansleri
Truck: Carrus 502 B10M
Member id: 149

Viesti Kirjoittaja Iski »

Niin, tohonhan löytyis kaikki osat ihan lähi romikselta, mullakin on ruumassa slideout agrelle jos sitä tarvii huoltaa tai vaan nostaa ulos, niin helpommin käy homma :D
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Vastaa Viestiin