Uusi kylähullu kyselee hölmöjä.
Tuli ostettua tommonen Scania K113 Carrus 602.
Muutaman päivän kun sitä tässä nyt ähräillyt ja ihmetellyt kuinka mikäkin toimii niin paria kysymystä tullut mieleen.
Enstemmäisenä kuinka näissä webasto toimii? Kiertovesipumpulle katkasia kojetaulussa ja tämä toimii, katossa kuljettajan yläpuolella oletettavasti huonetermostaatti, jonka voisin olettaa ohjaavan webastoa. Lisäksi vielä sulaketaulun luona katkasia ulkopuoliselle lämmönsäädölle. Webastolle tulee virtaa ainakin mittarin mukaan.
Toinen aihe sitten tuo WC. Alkuperäinen wc takaoven takana. Kuinkas tuo mahtaa pelittää niinkun yleensäkään? WC:n alapuolla 2kpl muovista vesisäiliötä ja apparin puolella takaoven takapuolella pikku luukussa erinäisiä venttiilejä ja pikaliittimiä oletettavasti tyhjennystä ja täyttöä varten. Ajatulsena säilyttää alkuperäinen WC ainakin toistaiseksi mikäli sen sielun elämän oppii ymmärtämääm. Kiitos vastauksista jo tässä vaiheessa.
Scania Carrus 602
-
- Renkaiden potkija
- seepra
- Ajoneuvos
- Truck: Carrus 502
- Member id: 418
Re: Scania Carrus 602
Minkä vuoden peli tämä on? Eikö siinä auton mukana tullut mitään dokumentteja?
Mielestäni Carrus ja Volvo ovat olleet aina aika avuliaita, en tiedä, miten Scania suhtautuu vastaaviin avunpyyntöihin, sieltä voisi saada dokumenttejä jos jonkunnäköisiä.
Itse olin aika onnekkaassa asemassa, mun bussin mukana tuli korikohtaiset LVIS-kaaviot ja Tampereen Volvo toimitti vielä koripiirroksetkin kun pyysin, niillä oli ne tallessa 20 vuoden takaa.
Mielestäni Carrus ja Volvo ovat olleet aina aika avuliaita, en tiedä, miten Scania suhtautuu vastaaviin avunpyyntöihin, sieltä voisi saada dokumenttejä jos jonkunnäköisiä.
Itse olin aika onnekkaassa asemassa, mun bussin mukana tuli korikohtaiset LVIS-kaaviot ja Tampereen Volvo toimitti vielä koripiirroksetkin kun pyysin, niillä oli ne tallessa 20 vuoden takaa.
Carrus 502 B10M-C700