Jos poistaa niin muutoskatsastuksen kautta

en nyt tähän hätään lakitekstiä löydä mutta on erittäinkin epätodennäköistä että sami ja siilo alkais penkkejä laskee

Helppo uskoa että tässä virkamieslandiassa asia on just noinLahti32 kirjoitti:Mistäköhän tulin lukeneeksi että linja-autoksi rekisteröidystä autosta ei saa poistaa väliaikaisesti yhtään penkkiä?
Jos poistaa niin muutoskatsastuksen kautta![]()
en nyt tähän hätään lakitekstiä löydä mutta on erittäinkin epätodennäköistä että sami ja siilo alkais penkkejä laskee
Joo näin meinaan toimiaBussiton kirjoitti:Pikku vinkkinäota kopiot noista kirjoista
ja käytä niitä sit kun tuunaa ja joudut lärään niitten kirjojen kanssa
jää ainakin alkuperäset ehjinä ja siisteinä jäljelle
Hehheh. Oppia Ikä kaikki.Matkamese kirjoitti: vaikea sanoa tarkasti kun en saanut tankkia täyteen automaatilla tankatessa, joku rajoitus 140 litran jälkeen???
Tai tietysti kun tankka aina sillä 20€ setelillä, niin ei naftan korotukset tunnu eikä tarvii lorotella niin pitkään ja hakea ABC:n suurtehomittareita. Nätillä ajolla minäkin pääsen sen 88km. Ja komeetahan se vain on kun tankin varoitusvalo palais koko ajan, sehän kyllä sammuisi jo reilun 40l jälkeen Niin ja Liisa tykkäisi kun tulis pössyttelytaukoja aina tunnin välein. Pitäskös tässä ihan vakavissaan ruveta harkitsemaan.volvo240 kirjoitti:Täällähän on rahamiehiä kun harmittelette ettei pysty teboililta ostamaan dieseliä kuin 130 eurolla kerrallaan![]()
Onhan se harmillista kun ei pysty ostamaan 300 euron polttoaineita heti yhtäsoittoa![]()
![]()
![]()
Kiitos tosta ABC-vinkistä.. itsekään en ole tiennyt niiden nopeimmista mittareista
Jee, ja Plussa-kortilla 2c/L hetialennustaonly4pro kirjoitti:Juu, no minulla on firman tankkauskortti (Neste), niin saa ostettua kaikkea öljyä ja muuta mitä tartee...
Ainoa huono juttu on että firmalta tulee aina lasku perään, tosin saahan siitä se 3c / litra alennusta...
Se on juuri näin jos on ne tankit vielä merkattu rekisteriotteeseen. Pataässällä on se 2 x400L ja kokemusta rajanylityksestä useaan kertaan. Tv. Arijone-51k kirjoitti:Anna mennä! Raja taitaa tulla vastaan 800L kohdalla jolloin taitaa vaarallisen aineen kuskaamisen pykälät hankaloittamaan matkaa.
Kyllä tuolla vakiotankillakin ajelee jo mukavan matkaa. Riittäköön siis toistaiseksi, ettei verokarhulta mene yöunetB9M kirjoitti:Se on juuri näin jos on ne tankit vielä merkattu rekisteriotteeseen. Pataässällä on se 2 x400L ja kokemusta rajanylityksestä useaan kertaan. Tv. Arijone-51k kirjoitti:Anna mennä! Raja taitaa tulla vastaan 800L kohdalla jolloin taitaa vaarallisen aineen kuskaamisen pykälät hankaloittamaan matkaa.
Tänään selasin varaosakirjaa tarkasti ja siellä oli kaavio tuosta vesikierrosta, mutta en saanut selville mistä tuota kattokennojen kiertoa ohjataan? Voi olla että siellä kennojen yhteydessä on joku venttiili tai vastaava ohjauslaite, ainakaan kojelaudassa ei ole kuin lämmitys ja tuuletuksen kytkimet. Webastoa voi ohjata myös kellokytkimen paneelista, mutta vaikutus on sama. Vai olisiko niin että kattokennot on jonkin termostaatin ohjauksessa ja lämpiävät vain tarvittaessa eli kun on tarpeeksi kylmää? Etu- ja takakennoille on erilliset termostaatin säätimet sähkökeskuksessa.jone-51k kirjoitti:Mulla on 1. kerroksen seinällä patterit, 2. kerroksen seinällä patterit ja 2.kerroksen katossa 4 kennoa joista yhteys ilmakanavaan. Kullekin on oma sähköinen lämpötilasäädin jossa myös kytkin. Nämä ohjaa ainakin magneettiventtileitä joilla kukin "piiri" otetaan kyytiin vesikiertoon. Tai näin minä olen tämän ymmärtänyt...
Kyllä se Webasto lämmintä pukkaa oikein mukavasti niille lattiakennoille.Lahti32 kirjoitti:Tarkistapa ajoissa webaston suodatin, naapurin Setran kanssa ihmeteltiin porukalla viikkokausia kun ei pukkaa lämmintä ollenkaan mihinkään. Eli on sellainen jäähdytinveden suodatin joka tukkeutuessaan estää koko lämmitysjärjestelmän toiminnan