Voi olla että jää toteutumatta...Nyt on kalustoa sen verran että uskaltaa lähteä vähän pidemmällekkin josko sitten wiimalla liikkuisi vaan omalla kylällä ja muilla pidemmälläae70 kirjoitti:wiima63:n cummins volvoa ootellessaSisuPussi kirjoitti: ääni oli ainoa asia mitä jäin Leylandista kaipaamaan, se oli hieno
SisuPussin uusi elämä (Kesä 2023, liikkeellä edelleen)
- wiima63
- Kansleri
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 21 Elo 2011 22:56
- Truck: wiima ja Van Hool
- Location: Somero & Karkkila
- Member id: 155
Re: SisuPussin uusi elämä (Esittelyvideo 10.4.2015)
Re: SisuPussin uusi elämä (Esittelyvideo 10.4.2015)
Iltaa.Hyvin näky volvo kotiutuneen sisun alle.Miten välitykset ja perä kun on tehokkaampi kone onko sisun perä liian hidas välitteinen.Mikä vaihteisto siinä on ? Sattuu kiinnostaan tuo asia.
Esa Ä
Esa Ä
Re: SisuPussin uusi elämä (Esittelyvideo 10.4.2015)
Mikäli tuo Volvon pannari tosiaan on 90-luvun puolivälistä, niin liekö jo EDC-tekniikkaa?
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Esittelyvideo 10.4.2015)
Juu, kyllä se sinne istui "pienen" jumpan jälkeen. Alkuperäinen perävälitys on paikallaan ja välityksenä muistaakseni 4.42. Kierrokset 80 km/h kohdalla noin 1600 eli aika passeli. Laatikko on ZF 5HP500 jossa 5. vaihde on ylivaihde. Hyvä laatikko tuohon mutta aivan helvetillinen asentaa koska on sähköohjattu ja johtosarjan joutuu tekemään itse. Helpompi on laittaa Allison Mt647 mutta se on neljä vaihteinen.
Ihan tarkkaa ikää ei ole tiedossa mutta 90-luvun puolelta jo kuitenkin, tietääkseni.. Mekaanisella pumpulla tuo on, onneksi .
Ihan tarkkaa ikää ei ole tiedossa mutta 90-luvun puolelta jo kuitenkin, tietääkseni.. Mekaanisella pumpulla tuo on, onneksi .
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Esittelyvideo 10.4.2015)
Härre guud, taas pukkaa päivitystä!
Hyviä ja huonoja uutisia tällä kertaa, hyvä ensin:
SisuPussi sai tuoretta mustetta rekisteriotteeseen, ei vikoja ja kehut tuli taas kerran jarruista jotka ovat kuulemma järkyttävän tehokkaat, siis ihan aikuisten oikeasti. Olisi hauska joskus päästä koeajamaan uudempia autoja niin saisi vähän vertailua niiden jarruihin..
Huono taas oli se että jäin tien päälle matkalla Vappuajelulle. Meno vaan hyytyi yhtäkkiä ja auto sammui tien varteen, pienen tauon jälkeen lähti uudestaan käyntiin, kävi tyhjäkäyntiä mutta hyytyi taas ajosta vähän ajan päästä. Lopulta jäätiin sitten parin kilometrin päähän tallista.
Pienen tuumailun ja kaverille soittamisen jälkeen päädyimme tulokseen että löpön syötössä on nyt jotain häikkää. Pumpun kyljestä kuin pumppasi niin putkessa oli ilmaa aika reilusti. Tutkimisen ja tuumailun päätteeksi päätin että pitää koittaa erillisellä säiliöllä josko löpö alkaisi taas virtaamaan. No arvatkaa vaan oliko kannua matkassa.. eipä ollut.
Ei kun kävelemään ja hakemaan tallilta kannu josta sitten sai uuden polttoainetankin, hyväksi onneksi SisuPussi hyytyi talon eteen mistä tuli avulias mies auttamaan ja saimme pätkän letkua uudeksi polttoaineputkeksi.
Tänään sitten kävin ihmettelemässä syytä löpön puutteeseen. Sakkakupissa oli pohjalla likaa mutta se ei ollut syynä tukokseen vaan paperitollo joka oli tankin banjoliittimessa . Mysteeriksi jäänee mistä se on sinne eksynyt.
Samalla ajattelin myös vaihtaa vaihteenvalitsimen nappulat toisenlaisiksi eli sellaiseen missä on 1-2-D-N-R nappulat. Nykyisellään tuossa on vain D-N-R. Ei onnistunut se homma... Nykyisissä nappuloissa on 11 johtoa ja tässä uudessa taas seitsemän. Joutuu taas hieman tuumailemaan miten nuo saa toimimaan omassa kokoonpanossa. Pitänee etsiä jostain Zf:n sähkökaavio missä olisi tuo seitsemän johdon malli.
Hyviä ja huonoja uutisia tällä kertaa, hyvä ensin:
SisuPussi sai tuoretta mustetta rekisteriotteeseen, ei vikoja ja kehut tuli taas kerran jarruista jotka ovat kuulemma järkyttävän tehokkaat, siis ihan aikuisten oikeasti. Olisi hauska joskus päästä koeajamaan uudempia autoja niin saisi vähän vertailua niiden jarruihin..
Huono taas oli se että jäin tien päälle matkalla Vappuajelulle. Meno vaan hyytyi yhtäkkiä ja auto sammui tien varteen, pienen tauon jälkeen lähti uudestaan käyntiin, kävi tyhjäkäyntiä mutta hyytyi taas ajosta vähän ajan päästä. Lopulta jäätiin sitten parin kilometrin päähän tallista.
Pienen tuumailun ja kaverille soittamisen jälkeen päädyimme tulokseen että löpön syötössä on nyt jotain häikkää. Pumpun kyljestä kuin pumppasi niin putkessa oli ilmaa aika reilusti. Tutkimisen ja tuumailun päätteeksi päätin että pitää koittaa erillisellä säiliöllä josko löpö alkaisi taas virtaamaan. No arvatkaa vaan oliko kannua matkassa.. eipä ollut.
Ei kun kävelemään ja hakemaan tallilta kannu josta sitten sai uuden polttoainetankin, hyväksi onneksi SisuPussi hyytyi talon eteen mistä tuli avulias mies auttamaan ja saimme pätkän letkua uudeksi polttoaineputkeksi.
Tänään sitten kävin ihmettelemässä syytä löpön puutteeseen. Sakkakupissa oli pohjalla likaa mutta se ei ollut syynä tukokseen vaan paperitollo joka oli tankin banjoliittimessa . Mysteeriksi jäänee mistä se on sinne eksynyt.
Samalla ajattelin myös vaihtaa vaihteenvalitsimen nappulat toisenlaisiksi eli sellaiseen missä on 1-2-D-N-R nappulat. Nykyisellään tuossa on vain D-N-R. Ei onnistunut se homma... Nykyisissä nappuloissa on 11 johtoa ja tässä uudessa taas seitsemän. Joutuu taas hieman tuumailemaan miten nuo saa toimimaan omassa kokoonpanossa. Pitänee etsiä jostain Zf:n sähkökaavio missä olisi tuo seitsemän johdon malli.
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Leimaa ja löpöpulaa 3.5.2015)
Tämmöisellä virityksellä siis matka jatkui tällä kertaa:
(Kuva suurenee klikkaamalla...)
Tänään kävin taas tallilla vähän ihmettelemässä, tällä kertaa NBS järjestelmää joka ei ole koskaan toiminut vaikka oletin kaiken olevan kunnossa. Sähköjen puolesta kaikki onkin kunnossa mutta laatikossa ei ole tuota toimintoa . Tämä selvisi laatikon tyyppikilvestä kun vain tiesi mitä numeroa pitää katsoa. No, eipä tarvitse enää ihmetellä sen toimimattomuutta.
Olisi ollut ihan kätevä toiminto, laatikon siis pitäisi vaihtaa vapaalle kun esimerkiksi pysähtyy liikennevaloihin ja kytkeä vaihde takaisin päälle kun nostaa jalan jarrulta.
(Kuva suurenee klikkaamalla...)
Tänään kävin taas tallilla vähän ihmettelemässä, tällä kertaa NBS järjestelmää joka ei ole koskaan toiminut vaikka oletin kaiken olevan kunnossa. Sähköjen puolesta kaikki onkin kunnossa mutta laatikossa ei ole tuota toimintoa . Tämä selvisi laatikon tyyppikilvestä kun vain tiesi mitä numeroa pitää katsoa. No, eipä tarvitse enää ihmetellä sen toimimattomuutta.
Olisi ollut ihan kätevä toiminto, laatikon siis pitäisi vaihtaa vapaalle kun esimerkiksi pysähtyy liikennevaloihin ja kytkeä vaihde takaisin päälle kun nostaa jalan jarrulta.
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Re: SisuPussin uusi elämä (Leimaa ja löpöpulaa 3.5.2015)
Tuosta NBS -toiminnosta tuskin kulkurissa on sitäkään vähäistä "hyötyä", kuin kaupunkibussissa, johon se on suunniteltu. Se kun tarjoaa lähinnä nykäisyn liikkeelle lähdössä, ei juuri muuta...
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Leimaa ja löpöpulaa 3.5.2015)
Päivitystä tännekin välillä.
SisuPussi tuli leimattua viime syksynä joten tänä keväänä ei tarvinnut alkaa ihmettelemään katsastamista vaan pystyi ottamaan auton ajoon kun tarve tuli. Ekat ajelut osuivat Vapulle, pyörähdettiin uuden kartturin kanssa Riihimäen Lempivaarassa moikkaamassa muita hulluja ja siitä sitten Vappuajelulle Riihimäen keskustaan. Kesälle on on tullut jokunen yöpyminen ja kilometrejäkin jonkin verran autotapahtumia kierrellessä. Mukavaa kun autolle alkaa taas olemaan käyttöä muutaman vuoden hiljaisuuden jälkeen Uusi ja asiaan innostunut kartturi auttaa tässä mukavasti.
Viime syksynä matkalla Tuuriin oikea eturengas päätti räjähtää matkavauhdissa. Perille Tuuriin päästiin Kylähullun avustuksella ja siellä alkoi sitten uuden renkaan etsintä jotta päästäisiin takaisin kotiin. Monen mutkan ja välikäden kautta löytyi rengas ja henkilö joka suostui tekemään rengastyön viikonloppuna. Takaisin kotiin päästiin ja hieman myöhemmin kävin ostamassa autoon kokonaan uuden rengastuksen. Tai no, melkein uuden. Eteen tuli uudet kiinalaiset Aeolukset ja taakse käytetyt Firestonet. Kokona pysyi edelleen sama sisärenkaallinen 10R20 koska sopivalla pulttijaolla olevaa tubeless-vannesarjaa ei ole löytynyt etsinnästä huolimatta. Kyyti pehmeni eikä enää tarvitse pelätä rengasrikkoja, nyt mukana on jopa ehjä vararengas .
Pientä askarteluakin on tullut tehtyä. Televisio siirtyi viime syksynä paikkaan johon se alunperin oli suunniteltukin ja tänä kesänä värkkäsin sen alle hyllyn mihin sai digiboksin ja Playstation kakkosen tukevasti kiinni. Valaistus on myös kokenut parannusta, aiemmin valaistus on hoitunut loisteputkilla jotka toimivat vain verkkovirralla. Nyt valoa tuottavat 24v ledinauhat jota sain uppomaan noin 13 metriä. Nauhat ovat myös himmennettäviä joten valot säätyvät hämärästä tunnelmavalosta täyteen kirkkauteen sormen hipaisulla.
Tein SisuPussille oman sivunsa Facebookiin, sieltä löytyy kuvia auton rakentelun alkuvaiheista ja lisäilen uusia sitä mukaa kun jotain tulee tehtyä. https://www.facebook.com/SisuPussi-501757110033234/, tuolta löytyy, käykäähän tykkäilemässä.
SisuPussi tuli leimattua viime syksynä joten tänä keväänä ei tarvinnut alkaa ihmettelemään katsastamista vaan pystyi ottamaan auton ajoon kun tarve tuli. Ekat ajelut osuivat Vapulle, pyörähdettiin uuden kartturin kanssa Riihimäen Lempivaarassa moikkaamassa muita hulluja ja siitä sitten Vappuajelulle Riihimäen keskustaan. Kesälle on on tullut jokunen yöpyminen ja kilometrejäkin jonkin verran autotapahtumia kierrellessä. Mukavaa kun autolle alkaa taas olemaan käyttöä muutaman vuoden hiljaisuuden jälkeen Uusi ja asiaan innostunut kartturi auttaa tässä mukavasti.
Viime syksynä matkalla Tuuriin oikea eturengas päätti räjähtää matkavauhdissa. Perille Tuuriin päästiin Kylähullun avustuksella ja siellä alkoi sitten uuden renkaan etsintä jotta päästäisiin takaisin kotiin. Monen mutkan ja välikäden kautta löytyi rengas ja henkilö joka suostui tekemään rengastyön viikonloppuna. Takaisin kotiin päästiin ja hieman myöhemmin kävin ostamassa autoon kokonaan uuden rengastuksen. Tai no, melkein uuden. Eteen tuli uudet kiinalaiset Aeolukset ja taakse käytetyt Firestonet. Kokona pysyi edelleen sama sisärenkaallinen 10R20 koska sopivalla pulttijaolla olevaa tubeless-vannesarjaa ei ole löytynyt etsinnästä huolimatta. Kyyti pehmeni eikä enää tarvitse pelätä rengasrikkoja, nyt mukana on jopa ehjä vararengas .
Pientä askarteluakin on tullut tehtyä. Televisio siirtyi viime syksynä paikkaan johon se alunperin oli suunniteltukin ja tänä kesänä värkkäsin sen alle hyllyn mihin sai digiboksin ja Playstation kakkosen tukevasti kiinni. Valaistus on myös kokenut parannusta, aiemmin valaistus on hoitunut loisteputkilla jotka toimivat vain verkkovirralla. Nyt valoa tuottavat 24v ledinauhat jota sain uppomaan noin 13 metriä. Nauhat ovat myös himmennettäviä joten valot säätyvät hämärästä tunnelmavalosta täyteen kirkkauteen sormen hipaisulla.
Tein SisuPussille oman sivunsa Facebookiin, sieltä löytyy kuvia auton rakentelun alkuvaiheista ja lisäilen uusia sitä mukaa kun jotain tulee tehtyä. https://www.facebook.com/SisuPussi-501757110033234/, tuolta löytyy, käykäähän tykkäilemässä.
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Seisonta on lopulta ohi 3.6.2021)
Se olisi SisuPussi taas liikenteessä, katsastus tuli suoritettua puhtain paperein tämän vuoden Vapuksi. Edellinen leima oli vuodelta 2017 ja viimeiset pidemmät ajot tuli tehtyä saman vuoden Syyskuussa Tuurin tapaamiseen. Edellisessä viestissä mainittu parisuhde meni puihin seuraavan vuoden alussa ja ajelu ei innostanut yksin tai edes tytön kanssa pidempään aikaan. Viime vuonna oli ajatuksena ottaa auto liikenteeseen mutta korona sekoitti kuviot eikä liikenteeseen taaskaan innostanut lähteä.
No, tänä vuonna ollaan liikkeellä uudella innolla ja leima olisi nyt seuraavaksi kahdeksi vuodeksi muuttuneen lain myötä jolla yli 40-autot saavat pidemmän leiman . Ensiajelut tälle vuodelle tuli tehtyä Vappuna (uuden kartturin kanssa) jolloin pyörittiin täällä omalla alueella muiden harrasteautojen joukossa ihmisten ihmeteltävänä. Ajatuksena on ollut lähteä Saloon Salakalliolle mutta jää nähtäväksi miten sen kanssa lopulta käy. Jonnekin kumminkin lähdetään tänä kesänä .
Edelleen tuo on kyllä tehokas katseidenkääntäjä, ei sovellu hienovaraisille ja huomaamattomuudesta nauttiville ihmisille .
Tämän muutaman vuoden seisonnan aikana ei autolle ole tullut tehtyä mitään muuta kuin vaihdettua uudet akut pari vuotta sitten, auto on saanut seistä kaarihallissa säänsuojassa. Isompia rakentelusuunnitelmiakaan ei nyt ole. Etuosa pitäisi tehdä jotenkin kokonaan uudestaan mutta sen toteutukseen ei ideaa ole löytynyt. Vaihdelaatikkoon ajattelin vaihtaa uudet öljyt jossain välissä.
Loppuun kuva SisuPussista vappuasussa 2021, (kuva suurenee klikkaamalla):
Tulkaahan moikkaamaan jos törmätään jossain .
No, tänä vuonna ollaan liikkeellä uudella innolla ja leima olisi nyt seuraavaksi kahdeksi vuodeksi muuttuneen lain myötä jolla yli 40-autot saavat pidemmän leiman . Ensiajelut tälle vuodelle tuli tehtyä Vappuna (uuden kartturin kanssa) jolloin pyörittiin täällä omalla alueella muiden harrasteautojen joukossa ihmisten ihmeteltävänä. Ajatuksena on ollut lähteä Saloon Salakalliolle mutta jää nähtäväksi miten sen kanssa lopulta käy. Jonnekin kumminkin lähdetään tänä kesänä .
Edelleen tuo on kyllä tehokas katseidenkääntäjä, ei sovellu hienovaraisille ja huomaamattomuudesta nauttiville ihmisille .
Tämän muutaman vuoden seisonnan aikana ei autolle ole tullut tehtyä mitään muuta kuin vaihdettua uudet akut pari vuotta sitten, auto on saanut seistä kaarihallissa säänsuojassa. Isompia rakentelusuunnitelmiakaan ei nyt ole. Etuosa pitäisi tehdä jotenkin kokonaan uudestaan mutta sen toteutukseen ei ideaa ole löytynyt. Vaihdelaatikkoon ajattelin vaihtaa uudet öljyt jossain välissä.
Loppuun kuva SisuPussista vappuasussa 2021, (kuva suurenee klikkaamalla):
Tulkaahan moikkaamaan jos törmätään jossain .
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: SisuPussin uusi elämä (Seisonta on lopulta ohi 3.6.2021)
Hienoa kuulla, että SisuPussi on liikenteessä. Tämä harrastus elää aikajanalla ja taukoja väkisinkin muodostuu. Eihän näitä pakolla ajeta vaan perkeleellä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Seisonta on lopulta ohi 3.6.2021)
Hyvä fiilis on itselläkin kun SisuPussi on taas valmiina ajoon, harvoin nämä vehkeet seisonnassa paranee. Seisonnan aikana ehti käymään jonkun kerran mielessä että pitäisikö koko laite myydä pois kun ei ajoa ole ja motivaatio hukassa. Mutta käytetyt työtunnit ja tunnesidekin tyrmäsi lopulta nuo ajatukset.
Just katsoin että olen aloittanut ketjun syksyllä 2005 eli on tämän kanssa tullut jokunen hetki vietettyä, ei ihme että tunnetta on ehtinyt kertymään.
Perkele pitää kyllä paikkansa. Sitä asennetta tämä vaatii aika paljon .
Just katsoin että olen aloittanut ketjun syksyllä 2005 eli on tämän kanssa tullut jokunen hetki vietettyä, ei ihme että tunnetta on ehtinyt kertymään.
Perkele pitää kyllä paikkansa. Sitä asennetta tämä vaatii aika paljon .
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: SisuPussin uusi elämä (Seisonta on lopulta ohi 3.6.2021)
Pikku päivitys tännekin, kevyehkö tauko taas takana...
SisuPussi on ollut katsastettuna tuosta taas tänäkin vuonna mutta ajelut ovat jääneet aika vähiin. Viime kesä 2022 oli ajatus reissailla mutta kesä ei lopulta mennyt niin kuin oli ajatuksena ja saldoksi jäi ajelut Vappuna ja muutaman päivän reissu Kotkaan. Tämä kesä on mennyt suunnillen samalla kaavalla ja saldona on ajelut Vappuna sekä käynti Forssan Pick-Nickissä. Kesäloma meni puihin koko viikon kestäneen sateen takia.
No, nyt suuntaamme likan kanssa Tuuriin parin viikon päästä joten siellä nähdään.
Kartturin paikkakin on ollut vapaana taas reilu 1.5 vuotta ja sille olisi kiva löytää pidempikaikainen käyttäjä
SisuPussilla on nykyään myös Instgram-tili johon sisältöäkin on tiputeltu kun auto on ollut liikkeellä:
https://www.instagram.com/_sisupussi_/
Näkemisiin Tuurissa!
SisuPussi on ollut katsastettuna tuosta taas tänäkin vuonna mutta ajelut ovat jääneet aika vähiin. Viime kesä 2022 oli ajatus reissailla mutta kesä ei lopulta mennyt niin kuin oli ajatuksena ja saldoksi jäi ajelut Vappuna ja muutaman päivän reissu Kotkaan. Tämä kesä on mennyt suunnillen samalla kaavalla ja saldona on ajelut Vappuna sekä käynti Forssan Pick-Nickissä. Kesäloma meni puihin koko viikon kestäneen sateen takia.
No, nyt suuntaamme likan kanssa Tuuriin parin viikon päästä joten siellä nähdään.
Kartturin paikkakin on ollut vapaana taas reilu 1.5 vuotta ja sille olisi kiva löytää pidempikaikainen käyttäjä
SisuPussilla on nykyään myös Instgram-tili johon sisältöäkin on tiputeltu kun auto on ollut liikkeellä:
https://www.instagram.com/_sisupussi_/
Näkemisiin Tuurissa!
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.