Ei kuulosta kivalta..
Olisko kyse lämmön tasaisuudesta ?
Josko joku olis nähny miten ne koritehtaassa sen pellin lämmittää?
Berkhoffilaisessa oli kyljet kans rullakamaa ja pisteillä reunasta kiinni..
Broidi aikoinaan pellitti oman bussinsa kokonaan, ihan poppareilla veti kiinni kylmänä.
Se oli kyllä melkoinen perunapelto auringossa.
Mä pääsen harjoittelemaan tuota hommaa vasta parin kuukauden päästä.
Mut ajattelin aloittaa mahan pohjasta. Ei tarvii ottaa irti vaikka ei aivan suoraa tuliskaan.
Tuskin katsastusmies alta katsoessaan pahastuu pienistä loimuista.
Pohjaan menee 4 kpl isoja peltejä, sais ainakin viimeinen onnistua jo hyvin ennenkuin aloittaa kyljet 

Jos joku on homman onnistuneesti tehny kotikonstein niin TOSI mielellään vinkkejä kuunnellaan 

 
			
			
									
									Peugeot Boxer "retkiauto" kulkimena
vm. 90 Scania K113 CLB Berkhof projektina
Yks 80 Scania BR116 Kutter 9 raato, toisesta tuli uusiometallia 
