Terapia tölli

Kerro omasta projektistasi
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Nii eli vähintään 2500€ oli työn osuus 178€/h tienasit. Toki tienpäällä se yhen pussin vaihto ois ollu 5000€. Koko tämä tekemäsi remontti pajalla täällä kuulluilla hinnoilla olis siis ollu n.15000€.
Mut laskeppa tarkalleen, ne pikanippelit oli 20e pala riippuen tietenki mallista ja moni vaati lisäpulikoita jne ku Volvoon tein (tuumasia yms), mutta pirun nopeita ne oli asentaa. Toki ite ku teki, niin jos jaksaa holkillisen vääntää, niin menee kaks minuuttii kaemmin ja säästää 15e =D Se nyloni ei ollu mielestäni kallista.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Juu ei Se suhteessa ollutkaan niin kallista, en minä sitä tarkoittanut... Ja niinku sanoin mä lasken aika paljon painoarvoa myös tuolle luotettavuudelle...nyt minä tiedän mitä siellä on ja mitä siellä on odotettavissa noiden suhteen... Ja jos toi arvio teetettynä työnä pitää edes 5000€ tarkkuudella kutinsa ni kyllä mä sit ns. "palkoille" pääsin karkeesti Tää ilmaprojekti otti aikaa noin 60-70h (siis kaikkine siivoomisineen ja putsauksineen ) vielä olis "yhen" päivän työ saada noi tukevasti kiinni ja "nätisti" paikoilleen....:) vaikkei niitä "kukaan" siellä katselekkaan ni mulla tulee jotenkin "haluu tunne" jos ne roikkuu siellä miten sattuu ja kyllä kai sillä voidaan putken kestävyyteenkin aika oleelisesti vaikuttaa...(ei pääse kaikki lentelevät pikkukivet hieromaan putkia rikki) :D Ny on vaan toi selkä niin kipee maanantaisen "tapaturman" ja eilisen palje jumpan jäljiltä ettei pysty kunnolla liikkuu...:D (menee lomapäivät hukkaan ku ei pysty kunnolla touhuu...:D )
En oo saanu tänään tehtyä oikke mittä ko selkämys kiukuttelee ja muistuttaa olemassa olostaan...:D
Pitäis taas ettiä pikku "kiukku" asenne, ottaa pari buranaa ja mennä "pötköttelee" alle...
asiaan liittyen... Voiko/saako tuollaista ilma säiliötä hitsata... Meinasin vaan ku mulla Yks säiliö pikkasen falskaa läpiviennin vierestä ka Se olis sellainen paikka minkä voisin Ny tähän hätään hitsillä korjata säiliö paikoillaan...:D En viittis Ny "tuhlata aikaa " sellaisen etsimisee.:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Eipä niitä säiliöitä sais hitsailla :wink: Ainakin Paimelasta saa ehjiä kohtuu hinnalla :D
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Eipä niitä putkiakaan vissiin sais ite laitella... Ei se säiliö taida paineastia olla joten? Jos tiedät mitä teet, niin kempillä nippa tiiviiks. Toki nuo on yleensä kauttaaltaan pistesyöpymiä sitten täynnä, että varuiks kannattanee tilata jo uus pytty.
Joo hyvä siitä tulee ku ite tekee, firmat ku tekee niin vanhat jää sinne ja uudet on nakattu sinne päin, laskussa on sitten otettu huomioon jopa messinkinippojen kiillotus. Suomessa onnetonkin työ maksaa niin maltaita!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Onhan noissa säiliöissä monta baaria painetta, jarrupuolella lähemmäs 10 baaria eli paineastiasta kyllä puhutaan. Eihän nuo paljoa maksa uudetkaan säiliöt, miksi ährätä vanha melkein yhtä huono tilalle.
Tulevaisuus on sähköinen
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Reddewil kirjoitti:laskussa on sitten otettu huomioon jopa messinkinippojen kiillotus. Suomessa onnetonkin työ maksaa niin maltaita!
Eikä kaupasta saa evästä sanomalla että oon tehnyt paljon talkoita :lol: sori oli pakko :mrgreen:
Tulevaisuus on sähköinen
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Mistä noita uusia säiliöitä kannattais kysellä...? Meinasin vaan ku sen jossain kohtaa joutuu kuitenkin uusimaan...
oli meinaan parin säiliön "pohjaropun" lisäksi ainoo "suhinan" lähde...:D Eli toi näyttäis onnistuneen Suht hyvin...:) Tosin halli kompura ei tee ku 8bar:ia...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Niinpä... se yks päivä taas hurahti enämpi tai vähempi "tieteen jumalille" Sain sentään haettua eriste kuorman rautakaupasta... :D nii ja noi ilmalinjat ois kans ny 98% kunnossa..:) ja sitte piti nysväillä noit alkuperäisiä lämppäri putkistoja "uuteen uskoon" :D se jäi tältä päivältä vähä viel kesken mut jos huomenna olis "reipas poikalapsi" ja nikkarois ne valmiiks...:)
Sitte kai sitä vois alkaa suunnittelee paikkojen "ummistamista". Tarkoitus olisi lähteä ns. sisältä käsin, eli ekana noi helmakotelot ja sitte lattia (heti kun vaan saa loput levyt tontille) ei ihan viel tämän hetkinen vaneri määrä riitä..:D joku pirulainen oli ostanu melkein kaikki vanerit kaupasta...:D No ens viikolla sitä kai tulee lisää sinne...:D
Täytyy kyllä sanoo et enpä olis ihan suoralta kädeltä uskonu mimmonen homma tämmösessä "motor home:ssa" on ku sen pistää palasiks ja yrittää sitte parsia kasaan... tosin en ihan näin "huonoks" olettanu aihiota...:D
mutta täytyy toivoo että lopputulos olis sit kaiken tän vaivan ja rahan menon arvoinen...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Voihan "video" että osaa olla aikaa vievää hommaa tommosten "telineiden" teko ja "suunnittelu":)
Ei oo liikoja tiloja tämmösen kirjurin "helmoissa" :D ei esim. Ilpon ulkoyksikölle jäänyt hirveesti pelivaraa
ja teline oli tehtävä sen mukaan... Kyllähän sen ois sinne saanu "roiskastua" jonku päälle köllöttelee,
mut ku aattelin et jos sitä tarvii joskus huoltaa tai jotain ni sellaisetkin toimenpiteet olis Viel suurinpiirtein tehtävissä ilman hirveetä jumppaa ja purkamista...(tai Sitte mä ajattelen vaan liian monimutkaisesti totakin asiaa...:D Ja Sitte oli käyny joku ajatus moka Tota kaasupullo koteloa miettiessä
olin jotensakki aatellu et saisin "hätätingassa" vaik neljä pulloo kulkemaan mukana vaikkei niin ehkä koskaan tapahdu mut olis ollu ainakin "optio" sille... No kolme sinne saa Suht pienellä jumpalla tukevaan kiinnitykseen ja uskoisin et silläkin pärjää jo jonkin aikaa...:D En tiä oon jotenkin tykästyny tai Sitte aika kultaa muistot mut kaasulla on kiva kokata eli liesi kuluttaa kaasua...jääkaapist en oo vielä varma laitanko normi kaapin vai tollasen mikä toimii myös kaasulla...(nyky sähkökaapit ei kyllä hirveesti virtaa vie jos maksaa vähä enemmän ja ottaa jonkun "sähköpihi energian säästömallin") :) no eipä oo Se asia Viel ajankohtainen...:D
Ja Sitte toi lämppäri asia on myös Yks...jos vaik joskus totee että webasto ei oo "hyvä" ni olis ainakin mahdolliselle "kaasulämppärille" pullo paikka valmiina... Minkä verran ne muuten tolleen yleensä kuluttaa ja riittäisköhän niissä "potku" pitää Tää tupa lämpimänä myös vähän kylmemmällä...(seuraava kommentti joltain on varmaan et riippuu eristeistä..) :)
seiniin olis tarkoitus laittaa 80mm uretaania, kattoon 90mm ja lattiaan 50mm tosin sinne tarvii Viel vetää lämmitysputket... Eli Se vähän "syö" eristys paksuutta...:)
Jep eiköhän siinä oo Tän illan saldo... :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
TN62
Kokenut kuljettaja
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Helmi 2009 15:41
Truck: Bürstötähti
Location: Nummela
Member id: 84

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja TN62 »

Paikallaan ollessa olen lämmittänyt pääasiassa kaasulla, ilma lämpimämpi kuin -10. Päivisin jos oon viittiny olen tohottanut webastolla. Mulla mielikuva, että pullo kaasua riittää viikonlopuksi nippanappa. Aikoinaan vaunulla pullo riitti viikonlopuksi vaikka pakkasta 20. Riippuu ja roikkuu niin monesta tekijästä. Mun mielestä kannattais järkätä tossa sun vaiheessa jo nyt tila kahdelle lämmityspullolle.
Scania BF 86 S -78 Hetku Sininen
Hymer
Bürstner
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Kuva saas nähä....:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D Taitaa olla oikeesti viisaampi et mää yritän jonkun viisaamman avustuksella liittää noit kuvia tänne... :D
Ei riitä äly eikä aika...
Mutta edellisen kommenttiin...
Sehän mulla oli tarkoitus että tähän olis saanu "enemmän pulloja" mutta nyt "täytyy" tyytyä kolmeen...:D
Nii ja sorry tätä sekoilua täällä... oon vaan oikeesti iha käsi näissä hommissa...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Ei kannata tänne niitä kuvia laittaa, laita aijaa.com tai dropbox.com tai google + -kuvapalveluun yms. ja linkität tänne....
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
KoNiMersu
Apukuski
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Touko 2013 09:28
Truck: 608 Mercedes Benz
Location: Harijärvi

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja KoNiMersu »

-LÄTSÄ- kirjoitti:Kuva saas nähä....:D
Kuva Kuva
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D Kiitos...:D Tuosta Se "ajatus" Sitte lähti...
Ensin lähti lattia... Sitte meinas mennä hermo... Ja pesun ja putsauksen jälkeen lähti "loputkin"
eli autosta jäi jäljelle helmoistaan norjalaisen jalometallin (norjankromi) käsittelemä korin luuranko...:D
Ja pikkasen vajaan kahden kuukauden "armottoman" hitsi urakan jälkeen sain kyseisen kotteron hiekkakylpyyn... Sitte vähän epoksipohjaa ja uretaanipintaa...(maalit) kehikkoon ja nythän Se on melkein ku "uusi" ja auton hiekkapuhaltajan mukaan...pitäis kestää "isältä pojalle"...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jassoo...:) Niinpä Se taas Yks vkl hurahti auton kimpussa...:D
jotain sai aikaseksikin... Vähän putkituksia et saa ajon aikana hyödynnettyä moottorin lämpöä lämpimän veden tekemiseen...:) Ja Sitte "ummistin" lattian... Pyörien patit ja taka osan "konekoppa" vaatii vielä vähän puuhastelua, mutta muuten alkais olla siinä vaiheessa et hallin siivoomisen jälkeen Sais alkaa miettiä noita seiniä...:)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Tsupa dui...:) No Ny on patit ja kopat nysvätty...:) Ja Tää päivä meni enemmän tai vähemmän "harjan varressa" saas nähdä paljonko kaatopaikka kuorma painaa... Ite arvioisin että n.600kg on epämääräistä jätettä peräkärryllä... +neljä 9l maali ämpäriä kannoin ihan hiekka jätettä tonne hallin pihan perälle (oli siis ihan pelkästään hienoa hiekkapölyä mitä oli tullu tuolta runkoaisojen siivoomisesta) ja veikkaisin et 20kg ei yhelle ämpärille riitä...:D Olis kiva tietää kuinka paljon Tää on "keventyny" tässä puhdistaessa ja purkaessa...:) Vaikka helma härdellit on toteutettu vankemmasta tavarasta kuin alkuperäinen ja sinne tuli muutenkin lisää rautaa ni jotenkin äkikseltään tuntuis siltä et enemmän oon saanu pois painoi kun siihen laittanu...:D No mutta anyway... Seuraavaksi olis tarkoitus alkaa nikkaroimaan noita seiniä...alhaalta päin olis tarkoitus aloittaa, on vaan noi rst pellin työstö koneet puutos listalla... Pitäis kuitenkin saada noi leikkausjäljet siistiksi ku meinasin jättää noi pellit "käsittelemättä" ku on kerran harjattua rst:tä... No tarvii katella josko jostain löytyis isot kaarisakset ja riittävän iso kanttikone (käsikäyttöinen) joko lainaksi tai jos ei ihan sikakalliita oo ni ostan itselleni...ei ne käyttämättä jää tänkään projektin jälkeen... Aina silloin tällöin niitä tarvitsee...ja olisin jo monta kertaa tarvinnu niitä Ton mun toisen projektin suhteen...(on ollu jo monta vuotta vanha maasturi "työn alla")
elikkäs jos jollain "lojuu" jossain ylimääräiset edellämainitut työkalut, niin olisin erittäin kiinnostunut...:D:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jep Jep...:) Eipä oo tullu Viel pintoja autoon... Vähän uretaani levyy...ja noita rst listoja mallaillu paikoilleen... Muuten tuntuu et kaks päivää mun elämästä Tän projektin suhteen on menny aivan täysin "tieteen jumalille"... No oon mä metsästäny Niit kaarisaksia ja kanttaria...(pari kanttaria ois "jo" tiedossa) josko sitä ens viikolla pääsis "lyömään" seinää umpeen...:D Kyseinen toimenpide tuntui niin kaukaiselta haaveelta Viel pari kuukautta sitten ku hallin lattialla oli varmaan 150m eri kokoisia ja muotoisia "rautavalmisteita" 6m pätkissä...:D Jossain kohtaa tuntu siltä et eikö Tää hitsaaminen ikinä lopu... :D No onneksi siitä kuitenkin pääsi eroon...:D
Nyt tuntuu lähinnä siltä et pääsispä ns. Sisähommiin... Vaikka Sitte Se "kunnon nysvääminen" vasta alkaa... Mut siinä hommassa "palkitsee" myös Se että jonkun homman ku saa valmiiks ni Sitte Se myös on valmis ja sitä "ei tartte" enää peittää millään...:D Noi korin "rautarakenne" ja alustan ilmalinja hommat on varmaa 99% ihmisistä täyttä utopiaa ja he eivät ymmärrä mitä siellä sisällä on...ja mikä sen kyseisen hökötyksen pitää "läjässä ja pystyssä"...:D Ajatus maailma "Se on vaan siinä" on hyvin yleistä ku kuuntelee mitä esim. Kaverit puhuu kun he tekee "isoo remonttia" uuteen kotiin...:D pelkkä pinta remontti ei minun mielestä täytä määritelmää "iso remontti" (sanoo mies joka on perus korjannut 1948 rakennetun rintamamies talon) :D no Ny Tää menee vähän sivuun aiheesta...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jep Jep...:D
Ny olis Sitte auton pintaaminen jo aloitettu... Saas nähdä kauanko mun "kokeilu" kestää...:) Meinaan vaan kun suurin osa auton kyljestä tulee "muovista"...:D Eli ns. 5mm kovapintainen vaahto pvc levy... Ja Se on suurimmaksi osaksi "vaan" liimalla kiinni...:D:D:D Voisin ehkä väittää et ei Tota kovin moni oo ainakaan kokeillut "Tossa mittakaavassa"..:D Ja levyjen myyjäkin oli vähän älläkällä lyöty kun Tossa pari kuukautta sitten soittelin VINK Finlandin levymyyntiin ja rupesin kyselemään tyhmiä...:D Mutta siinä ne Ny on ja toistaiseksi näyttää siltä että toi vois toimiakkin...:)
seinärakennehan muistuttaa vähän sandwich elementtiä... Eli siinähän on molemmat pinnat tiiviisti eristettä vasten... Ihan 100% varmahan en voi olla siitä että kun rupean eristys hommiin ettei sinne jää yhtään ilmarakoja, mutta tämä tyhmän miehen suunnitelma kyllä pyrkii "minimoimaan" ilmaraot...:D Mutta aikahan sen näyttää kuinka tuo toimii...:D
materiaalin "positiivisia" puolia on työstettävyys ja että tulee kerralla valmis pinta... Levyn voi toki teipata tai maalata jälkeenkin päin jos siihen syntyy mekaanisia vaurioita... Kyseistä levyähän käytetään mainostaulujen pohjana (esim.) ja kestää itsessään pakkasta... Ja lämpöä, suurin negatiivinen puoli on ns. Iskun kestävyys kylmässä... Mutta mä pienillä aivoillani ajattelin et jos "liimaan" eriste levyn takapuolelle tiiviisti niin Se tukee levyä sen verran että jos joku tulee "hakkaamaan" mailalla kylkiä ni ei Se ensimmäisellä iskulla läpi pääse...:D Mutta niinkuin sanoin tämä on enemmän tai vähemmän kokeilua ja kirotaan Sitte omaa tyhmyyttä jos (ja kun) siihen aihetta ilmenee...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja neppi »

Siitä linkistä linkkiä auki ja kattomaan ku austraaliassa tehhään linkkiä. Jossain 40 viikon kohdalla alkaa löytyy tommosta komposiittikylkee niinku sulla tulee. Ainaki melkein...

viewtopic.php?f=17&t=4118
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D onnistuin Sitte illalla "töiden" päätteks sählää täällä...:D Kirjuuttelin vahingossa tohon Neppi:n linkkiin...:D Ei taasen "pääpelanna"...:D Eli en tiedä pystyyks sen siirtää tänne, mä en osaa...:D Niinku on tullut todettua mä oon ihan käsi näissä "tietäväkone" hommissa...:D
Kiitos, anteeks ja kaikki muut pahoittelut...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jebulis..:) Ny ois melkein kaikki "komposiitit" paikoillaan...:D Ainoo mikä on Viel kiinnittämättä ni on toi auton takaseinä... Askarruttaa tuo "takakulmien" teko... Tai siis lähinnä toi auton orggis lasikuitu härpäke... Oli alkuperäisen suunnitelman mukaan tarkoitus kiinnittää toi vaan tohon päälle "koristeeksi" kun muuten takaseinän rakenne on samanlainen kuin muuallakin... Noo mää Sitte näppäränä "tyttönä" leikkasin ja työstin pvc:n Oikeen kokoseksi ka muotoseksi ja viskasin laiskuitu seinän siihen päälle...
eihän Se oo Ny yhtään Sellanen ku mää "haaveilin"...:D Saa toki istumaan sen siististi siihen kaiken päälle mut... Ei vaan Ny jostain syystä miellytä omaa silmää...:D
En tiiä Viel et pitäiskö tutustua "kuidutuksen" salaisiin taikoihin ja tehdä noi kulmat uudestaan hyväksikäyttäen vanhaa seinää...:D Tulis vaan ehkä paljon enemmän tehdyn näköinen...
tai Sitte mää oikasen ja "runttaan" Ton väkiste istumaan tohon ja kiroon siinäki omaa tyhmyyttäni...:D
ps. Tarttis varmaan keksiä joku oikee nimiki tälle "rakkaudelle"...toi "terapia tölli" ei välttis oo kovin "media seksikäs" :D :D :D
Nii ja "crane:lle" kiitos kannustavista sanoista...:D Mut ei Tää Ny niin ihmeellinen oo...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja neppi »

KUVIA!!!
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

https://imageshack.com/i/163opjj Kahtoo ny saanko mä taas mittä aikaseks omin nokkineni...:D
Mut jos ton ny joku näkee ni tossa oli alkutilanne mistä tää "mopon keuliminen ja karkailu" lähti... piti vaan tarkistaa et mitä sieltä löytyy...(sillee "äkkiä raotan ja ummistan" meiningillä... :D
https://imageshack.com/i/0hqwimj Kokeilen tyhmänä...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jassos... Niinpä Se "Eka työviikko" loman jälkeen on takana ja nyt olis taasen muutama päivä aikaa keskittyä "Motor home:en"...:D Tuntuu vaan olevan Ny motivaatio ja ajatus hakusessa, ei oikein tiiä mistä aloittaa...tekemistä on niin paljon...:D Noo jos vaik yrittäis "parsia" ja kiinnitellä noiden helmakoteloiden levyt kiinni...levyt on ollu leikattuna ja "höördillään" jo monta viikkoa...on vaan ollu muuta ohvensiivia...:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Vastaa Viestiin