Leemun Lahtikko

Kerro omasta projektistasi
leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 21 Tammi 2020 18:58

Jule kirjoitti:
21 Tammi 2020 18:46
Juuri tässä oli jokin topikki aiheesta, jossa pähkälitiin että sen webastolle tulevan imuilman voisi jonkin 3 tie venttiilin läpi ottaa, niin että tiukoilla pakkasilla voisi kierrättää sisäilmaa enemmän kuin syyskosteilla.
Se tais olla tuolla minun ransitti-ketjussa tuosta juttua.
Olen koittanut pähkäillä reittiä mistä saisi tuotua ilman katolta lämmittimelle, mutta ei oilein ole tullut mitään ahaa-elämystä vielä.
En oikein viitsisi tehdä samanlaista ratkaisua kuin ransittiin, jossa tein kylmästi läpiviennin kattoon.
Syystä, että nyt sen putken joutuisi viemään makkarin läpi, kun ransussa se jää kokonaan tavaratilaan. Auton alta tai kyljestä ei oikein houkuttele puhtauden vuoksi :roll:

Muutama kuva räpellyksistä:

Kuva

Kuva

Kuva
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 23 Tammi 2020 10:05

Poikkesin hiukan alkuperäisestä suunnitelmasta ja toin johtosarjan lämpöputkien seassa suihkukopin läpi vessan puolelle.
Alkuperäiset johdot riittivät allaskaappiin asti.
Siitä eteenpäin vedin uuden 2,5mm2 johdon vessasta keittiön allaskaappiin ja sieltä kautta alas hupiakuille.
Raikasvesisäiliön ohitus meinasi teettää töitä.
Ajattelin ensin mennä säiliön ja seinän välistä, sieltä menee lämpöputket ja aggregaatin syöttökaapeli.
Ei onnistunut, rautalanka tökkää johonkin puolimatkassa teki mitä hyvänsä.
Hetken pähkäilyn ja muutaman yrityksen jälkeen onnistuin kikkailemaan johdon säiliön ylitse tason päässä olevaan koteloon jossa on 12v sulakkeet ja 240v keskukselle menevät johdot.
Sieltä löytyi valmis reikä alas metrin päähän akuista.
Suolestin alkuperäisestä johtosarjasta maajohdon esille takatallissa, sen sai mukavasti polttoainesäiliön kiinnityspultin alle.
Koekäytössä laite toimi edelleen :D

Sain myös kairattua jonkinmoisen reiän ylös makuuhuoneeseen. Ei osunut ihan parhaalla tavalla, lattian alla on kummallinen kotelorakenne johon osa reiästä epäonnisesti sattui.
Sitä saanee kyllä entrattua sen verran, että saa ainakin alumiinisen "kurttuputken" siitä läpi jos ei muuten onnistu.
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
jämä
Kuski
Viestit: 21
Liittynyt: 21 Helmi 2018 14:27
Truck: scania k92 -89
Location: Imatra

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja jämä » 23 Tammi 2020 14:27

moikka ymmärrätkös sen että tuo aparaatti kuivattaa sisä ilmaa käydessään koska puhallus ilma on se joka toisesta päästä tulee lämpimänä ulos niin ilman kosteus häviää sen laitteen sisällä ja laite toimii pienemmällä polttoaineella kun sen ei tarvitse kylmää ilmaa lämmittää kuumaksi ja silleen.

Lerssinen
Kokenut kuljettaja
Viestit: 132
Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
Truck: MB309
Location: Oulainen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Lerssinen » 26 Tammi 2020 21:08

Ihan mielenkiinnosta mihin se kosteus "häviää" siellä sisällä :mrgreen:

BussMAN
Ajoneuvos
Viestit: 807
Liittynyt: 23 Kesä 2016 20:00
Truck: ----liner
Location: Suomi

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja BussMAN » 26 Tammi 2020 22:32

En oikein muuta tiedä kuin että kuumailmapuhallin ”kuivattaa” tai sen puhaltama ilma on kuivempaa kuin tuloilma.
Höyry ja
Yks selitys voi löytyä kaasujen peruskaavasta. p x v/t = vakio. ( p= paine,v= tilavuus, t= lämpötila)


Ei asiantuntijan selitys:: lämpötila nousee puhallinlämmittimessä n60-100 astetta, ilmassa oleva vesihöyrystyy jailma on kuivempaa sekä pieni muutos voi olla ilma lämmetessään laajenee korin tilavuus eikä paine muutu niin sieltä poistu
jokin määrä normaali ilmaa pois. Mitään aineen häviämistä ei tietenkään tapahdu lämmittimessä vaan olo muoto muutuu,
vesipisaroita löytyy katosta tai kylmiltä pinnoilta,,,, lisäämällä vedenkeräyksen kopissa kuivuminen todellista.
Kumotkaa jos em harhaluuloa!

Kemiaa tuntevat kertokoon tapahtuuko jotain reaktioita myös kuumissa pinnoissa ts H2O ...tuleeko jotain muuta ??
muutista kuin höyryä tulipesän ulkopinta sadoissa asteissa sin- ruskean välimaastossa..

Lonely-Rider
Kuski
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Helmi 2013 22:31
Location: pohjanmaa

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Lonely-Rider » 27 Tammi 2020 08:24

Oisko kuitenni niin että lämminkostea ilma on lämpimämmän tuntuista kuin kylmä kosteailma :lol:

Avatar
Zuikkis
Ajoneuvos
Viestit: 603
Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
Truck: K113 Golden Eagle
Location: Hollola
Member id: 315
Viesti:

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Zuikkis » 27 Tammi 2020 08:52

Lonely-Rider kirjoitti:
27 Tammi 2020 08:24
Oisko kuitenni niin että lämminkostea ilma on lämpimämmän tuntuista kuin kylmä kosteailma :lol:
Ei vaan lämmin ilma on kuivempaa kuin kylmä ilma, vaikka siinä olisi sama määrä vettä!

Ilmankosteutta mitataan yleensä suhteellisena kosteusprosenttina. Lämmin ilma pystyy sitomaan kosteutta paljon enemmän kuin kylmä, jolloin suhteellinen kosteusprosentti laskee kun lämpötila nousee.

Tässä artikkelissa tuota aika hyvin avattu: https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/ar ... _on_kuivaa

"20 asteen pakkaspäivänä ulkoilman suhteellinen kosteus voi olla 80 prosenttia. Vettä siinä on noin 0,9 grammaa kuutiometriä kohti (0,8 x 1,1 ≈ 0,9). Kun tällainen ilma siirtyy sisälle ja lämpenee 20 asteeseen, sen suhteellinen kosteus on enää noin viisi prosenttia (0,9 x 100 / 17 ≈ 5). "
Kaikenlaisia turailuja: http://zuikk.is/
Datsun 100A sähköauto-tarinaa päivitetty 2018. :)

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 12 Helmi 2020 15:04

Tein vesiwebastolle komean :lol: pakoputken.
Olis saanut olla muutaman sentin pidempi, mutta taidan väkästää siihen jonkunlaisen mutkan päähän.
Ihan suoraan alas ei parane kääntää, pakokaasu on sen verran kuumaa, että saattaa sytyttää jotain vallan valkeaan :roll:

Kuva

Ilmawebastolle tein kanavan josta puhalletaan makuuhuoneeseen.
Täytyy tuo torvelo vielä eristää ja makuukammarin puolelle tehdä jonkinlainen kotelo josta lämpö jakautuu huusholliin.

Kuva
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
jämä
Kuski
Viestit: 21
Liittynyt: 21 Helmi 2018 14:27
Truck: scania k92 -89
Location: Imatra

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja jämä » 13 Helmi 2020 12:10

kyllä minun bussissani ainakin on sisään tuleva ilma ja ulos menevälle ilmalle ventiilit autossa ei ole mikään pullo ratkaisu ja jos ennen lämmittimen käynnistystä sisällä on ulkoilman kanssa sama kosteus% niin pulituntia myöhemmin kun lämmittimet on päällä niin kosteus % on pudonnut melkoisesti eli ilma on kuivunet auton sisällä ja kostea ilma on poistunut ilma ventiilien kautta ulos.että sillein tää toimii.

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 17 Helmi 2020 13:17

Vesipannun korsteenista tuli vähän vähemmän huono :lol:

Kuva

Kaikki vastaantuleva romu on hyvä ottaa aina talteen :idea:
Taas nähtiin vanha sanonta todeksi. Otin taannoin romulavalta talteen puolikkaan "saunakanavan". Silloin ei ollut hajuakaan, että mitä virkaa moisella voisi olla. Varsinkin kun siitä oli toinen puolikas jo käytetty johonkin.
Nyt se löysi paikkansa.

Kuva
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 19 Helmi 2020 18:40

Värkkäilin ilmawebaston ottamaan ilman sisältä. Ei oikein ollut vaihtoehtoja kuin tehdä näin tai sitten ostaa huonetermostaatti.
Rahalle on muutakin käyttöä ja lämmitintä varmaankin tarvitaan kohtuu harvoin, niin ratkaisu oli helppo :lol:

Ilma otetaan nyt tuosta portaan päältä patteriputken takaa. Laittelin reiän päälle tuollaisen yleismallin pölynimurin suodattimen, kunhan jostain kävelee vastaan passeli säleikkö niin lisään sellaisen.

Kuva
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 15 Maalis 2020 15:32

Pahuuttani aloin silmäilemään tuota alkuperäistä laturia vielä.
Isomman sovittelussa on jonkinmoinen työ vielä kuitenkin, niin arvelin antaa vielä mahdollisuuden josko sen saisi kuntoon.
Liukurenkaat on toenperrään huonossa hapessa:

Kuva

Sorvattuhan noita kai joskus on, mutta pelastaakohan tuon näköistä enää mikään :roll:
Laakerit tuntuisivat olevan kunnossa. Uskoisin Ongelman asuvan noissa liukurenkaissa, eli jos ne saisi ehjättyä menisi loppu ihan pura, puhdista, kokoa malliin. Ehkä :lol:
Kuinkas muuten tuo takammainen laakeri pitäisi irrota akselilta? Pääsisi oikein tosissaan käsiksi noihin liukurenkaisiin.

Onkos asiaan liittyen kenelläkään kokemusta auton.fi verkkokaupasta :?:
Ihmetyttää, kun siellä väittävät olevan kunnostettua laturia valmiina lähetettäväksi hintaan 465€+runkopantti.
Noinkohan menee rahat kankkulan kaivoon jos erehtyy tilaamaan :roll:
Mistään en ainakaan löytänyt juttua ko. puulaakista..
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

BussMAN
Ajoneuvos
Viestit: 807
Liittynyt: 23 Kesä 2016 20:00
Truck: ----liner
Location: Suomi

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja BussMAN » 15 Maalis 2020 17:20

Liukurenkaita ainakin ennen oli saatavana, ellei uutta tuotantoa enää ole, voi ns vanhaa varastoa löytyä auto sähköliikkeistä, jonkin verran vaatii taitoja vaihto mutta ammattimiehiltä onnistuu ......

Mikä merkki/ koko tuo laturi on?

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 15 Maalis 2020 17:42

BussMAN kirjoitti:
15 Maalis 2020 17:20
Liukurenkaita ainakin ennen oli saatavana, ellei uutta tuotantoa enää ole, voi ns vanhaa varastoa löytyä auto sähköliikkeistä, jonkin verran vaatii taitoja vaihto mutta ammattimiehiltä onnistuu ......

Mikä merkki/ koko tuo laturi on?
Bosch, hurjat 60A.
Täytyypä kysäistä saako liukurenkaita, veikkaan että voi olla heikkoa.
Nyt näkyy Aditan valikoimassa olevan latureita myös.
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

BussMAN
Ajoneuvos
Viestit: 807
Liittynyt: 23 Kesä 2016 20:00
Truck: ----liner
Location: Suomi

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja BussMAN » 15 Maalis 2020 18:13

Bosch, hurjat 60A.
Täytyypä kysäistä saako liukurenkaita, veikkaan että voi olla heikkoa.

[/quote]

Oletan että löytyy , epäilen että Bosch gener oli liukurenkaat samaa kokoa useassa amperi koossa kuten säätimetkin.
Tais FH volvoissa olla tuo tai 80 A gen olla vakioina 90 luvun lipulla. Tuota löytyy varmaan paikallisisista varaosaliikkeistä
yllättävän edullinen , kai kiinailmiö.

Saatta yksi olla tallessa ( ennen kiina aikakautta) joka on koekäytetty NL : ssä mutta yhdellä kiilahihnalla ei veto toiminut luisti ja jatkossa oli varalaturina FH moniurahihnapyörällämutta ei tarvittu.

Jule
Kansleri
Viestit: 1449
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Jule » 15 Maalis 2020 19:05

Biltemassa maksaa 24V 55A yleismallin laturi 149e

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 15 Maalis 2020 20:21

Jule kirjoitti:
15 Maalis 2020 19:05
Biltemassa maksaa 24V 55A yleismallin laturi 149e
Ja vaatii paikalleen sopiakseen hihnapyörän verran vähemmän seppäämistä kuin minulla jo olemassa oleva 140A laturi, joten ei ole oikein vaihtoehto.
Tietysti tuo Biltemalainen voi olla pienempi halkaisijaltaan versus tuo isompi, joten sitä kautta voi olla hiukan helpompi, mutta jos täytyy tehdä sopivat kiinnityskorvat yms. muut sovitukset, niin kylkiäisenä on saatava myös lisää lataustehoa.

Lähinnä ajatuksena koittaa elvyttää tuo alkuperäinen jos se kohtuukuluin onnistuu ja sovitella sitten ajan kanssa tuota suurempaa voimalaitosta tilalle
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 2677
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja neppi » 15 Maalis 2020 22:42

Semmonen vanhan kansan autosähköliike myy sulle osat markalla ja minuutissa. Ketjuliikkeessä sensijaan tuijottavat näyttöpäätettä ja sanovat, että pitää tilata Saksasta, maksaa tonnin ja kestää kolme viikkoo tulla.

Ite kunnostin joskus Patrollin 24V laturin. Vaihdoin liukurenkaat ja laakerit yms. Ei se ny niin paha homma ollu.

Kandee myös käydä raskasvaraosaliikkeessä osanumeron kanssa. Voi olla yllätys. Se Patrollin laturi poiki myöhemmin uudestaan, eikä mistään meinannu löytyä tai olis maksanu lapsilta munuaiset. Sit tajusin (olin nuori, okei!) et hetkinen, 24V, sehän on rekka, ja kävin rekkaosakaupassa. Uus, vähä isompi laturi oli niin halpa et en ois kunnostanu sitä ekaa jos oisin tienny...

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 16 Maalis 2020 05:40

neppi kirjoitti:
15 Maalis 2020 22:42
Semmonen vanhan kansan autosähköliike myy sulle osat markalla ja minuutissa. Ketjuliikkeessä sensijaan tuijottavat näyttöpäätettä ja sanovat, että pitää tilata Saksasta, maksaa tonnin ja kestää kolme viikkoo tulla.

Ite kunnostin joskus Patrollin 24V laturin. Vaihdoin liukurenkaat ja laakerit yms. Ei se ny niin paha homma ollu.

Kandee myös käydä raskasvaraosaliikkeessä osanumeron kanssa. Voi olla yllätys. Se Patrollin laturi poiki myöhemmin uudestaan, eikä mistään meinannu löytyä tai olis maksanu lapsilta munuaiset. Sit tajusin (olin nuori, okei!) et hetkinen, 24V, sehän on rekka, ja kävin rekkaosakaupassa. Uus, vähä isompi laturi oli niin halpa et en ois kunnostanu sitä ekaa jos oisin tienny...
Vorsasa on aika hyvä raskaan kaluston varaosaliike Lintusyrjä, sieltä mää noita meinasin kysellä.
Tässä on kiinnitys melko erikoinen, kun ei oo korvia, ei häntää ollen... Eiku toi oli se laulu :lol:
Siis laturi on kahdella kiristyspannalla moottorinkorvassa kiinni, ei oikein ole korvaavia, jotka sopisivat paikalle ilman kovaa työtä.
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 22 Maalis 2020 15:50

Nukuttiin makoisasti bussissa viime yö, ihan kotipihassa tosin.
Se käy tuollaiselle 3-vuotiaalle vallan kivasti seikkailusta, välttämättä ei tarvitse mihinkään mennä, riittää kun pääsee autoon :D

Kyllä tuossa tarkenee, nollakelistä lähtö ja pelkillä webastoilla parissa tunnissa lämpeää reiluun 20 asteeseen. Lattialämmitys lisää mukavuutta huomattavasti.
Ilmawebasto on tuollaisenaan melko huono :cry:
Täytyy eristää vielä putket takatallissa ja tutkia mitä se asialle tekee.
Nythän siinä on pelkkä tehonsäätö ja laite haistelee läpi kulkevan ilman lämpötilaa.
Ensin se puhaltaa tuhottoman kuumaa ba makuukoppiin tulee oikeastaan jo liian lämmin.
Sitten kun "tavoitelämpö" on saavutettu niin alkaa tulla aivan kylmää (tähän voi helpottaa se putkien eristys). Lämpö ehtii laskea varmasti viitisen astettaa, ennenkuin värkki ymmärtää alkaa taas lämmittää, vaihteluväli on siis aivan liian suuri mukavaan oleiluun.
Jos eristäminen ei radikaalia parannusta tuo, kuten epäilen, on seuraava askel huonetermostaatin hankkiminen.
Noin muutoin lämpö tuntuu piisaavan loistavasti, yöllä oli pakkasta 12 astetta ja uskallan väittää autossa olleen lämpöisempää kuin vakiasumuksessa :lol:

Pari tunnelmapalaa illalta

Kuva

Kuva

Kuva

Sohvalla on aina ahdasta riippumatta missä se sohva on :lol:

Kuva
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
Jokelan linja
Rattiamiraali
Viestit: 350
Liittynyt: 08 Helmi 2013 20:09
Truck: Scania bf86s Lahti10
Location: Nurmijärvi
Member id: 200

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Jokelan linja » 22 Maalis 2020 16:40

Sun tarttee vaihtaa ilmaweballe ulkoinen lämpöanturi joka siis laitetaan lämmitettävän tilan sisälle.
Eli siis ulkoinen sisälämpötila-anturi. Tai jotenkin niin. kuitenkin sillai et se mittaa biljardisalin lämpötilaa suoraan. :lol:
Mulla ainakin toimii tosi kivasti, ei paljoa lämpö muutu. :idea:

Reissureki
Rattimajuri
Viestit: 227
Liittynyt: 20 Huhti 2015 22:06
Truck: Scania L113
Location: Kiiminki

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Reissureki » 22 Maalis 2020 17:07

Säädettävä hystereesi on kyllä lähes välttämätön ominaisuus kulkurin termostaatissa, sillä saa vaihtelun mieleisekseen.

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 22 Maalis 2020 18:30

Jokelan linja kirjoitti:
22 Maalis 2020 16:40
Sun tarttee vaihtaa ilmaweballe ulkoinen lämpöanturi joka siis laitetaan lämmitettävän tilan sisälle.
Eli siis ulkoinen sisälämpötila-anturi. Tai jotenkin niin. kuitenkin sillai et se mittaa biljardisalin lämpötilaa suoraan. :lol:
Mulla ainakin toimii tosi kivasti, ei paljoa lämpö muutu. :idea:
Tällainen se on ilmeisemmin laitettava :idea:
Onko tietoa "tyri se itse" vaihtoehdoista?
Originaali vaikuttaa "hieman" arvokkaalta, ainakin suomesta hankittuna..
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
Jokelan linja
Rattiamiraali
Viestit: 350
Liittynyt: 08 Helmi 2013 20:09
Truck: Scania bf86s Lahti10
Location: Nurmijärvi
Member id: 200

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja Jokelan linja » 22 Maalis 2020 19:05

No mä voin sellaisen edukkaasti nikkaroida sulle. onko originaali tollainen?
$_12.JPG
$_12.JPG (14.59 KiB) Katsottu 1413 kertaa

leemu
Ajoneuvos
Viestit: 516
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Leemun Lahtikko

Viesti Kirjoittaja leemu » 22 Maalis 2020 20:38

Jokelan linja kirjoitti:
22 Maalis 2020 19:05
No mä voin sellaisen edukkaasti nikkaroida sulle.
Kuullostaa likimain suunnitelmalle :D
Kyllä siellä taitaa tuollainen kuvan mukainen kikkare majailla.
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Vastaa Viestiin