Moro!
Lohkolämmittimen asentaminen vähä eskaloitu Maanantaina tulee Skubalta uusi turbo Holsetti oli tuo volvon Garretti vähäniinku väljähkön puolella. Päittäisvälys tuntu ihan hyvältä kun kevyesti nytkytti, mutta mutta kun otti kunnolla akselista kiinni niin hölkkäs jo ihan kunnolla . Käytetyn sais 300€ ja uus 690€ Skuballa. Katotaan miten lähelle osuu mitat .
Ilmeisesti öljyn syöttö on se alempi ja paksumpi putki joka ei lohkon kyljestä ainakaan heti irronnut, ei mitään ruuveja muutako 2 turbossa. Paljonko sitä uskaltaa väänneellä kun sieltä oljyä kumminkin 5 baarin paineella tullee Päältä tuleva ohuempi irtos heti, kait se paluu joka lorisee suoraan öljypohjaan. Miten tuo alumiininen (tai painevalu )paineputkisto iroaa helpoiten. Turbon alla kolmella pultilla kiinni rungossa ja ne irti niin jää jouston varaan... kait. Pinnapulteista pitää turbo saada alas ennenkuin irtoaa. T. Ari
Turbon vaihto Volvo
- B9M
- Kansleri
- Viestit: 1454
- Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Location: Kokkola
- Member id: 048
- Paikkakunta: Kokkola
Turbon vaihto Volvo
#048
- B9M
- Kansleri
- Viestit: 1454
- Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Location: Kokkola
- Member id: 048
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Turbon vaihto Volvo
Ok, syöttö irti ja huomenna kovakätisemmin uskaltaa vääntää paluuta irti Paineputken holkki sydeemi löyty youtubesta , eiku irti ja alas . T. Ari
#048