24v laturi 100A tai suurempi

Myy, osta, vaihda
Chaplin
Apukuski

24v laturi 100A tai suurempi

Viesti Kirjoittaja Chaplin »

Eli tehokas linja-auton tms. uusi/uudehko laturi hakusassa :wink:
jurima
Apukuski
Truck: MB 609

Re: 24v laturi 100A tai suurempi

Viesti Kirjoittaja jurima »

huutonetti on hyvä paikka. vaihtamalla jännitteen säädin/hiilipaketti saat siitä 24 V. itse löysin autooni 140 A 12V laturin.
Kaikki matkat alkavat ensimmäisellä askeleella, miten vaikeaa oli ottaa se askel, kun norsu istui jalan päällä. Nyt kun olen päässyt kävelemään, voin kostoksi potkia norsua perseelle.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

-Koska sen voi tehdä myös itse-
esaheikki
Rattimajuri

Viesti Kirjoittaja esaheikki »

Ymmärrinkö oikein että säätimen vaiholla 12voltti sesta tulee 24 volttinen ja passaako esim bocssin latureihin samat säätimet molempiin?
jurima
Apukuski
Truck: MB 609

Viesti Kirjoittaja jurima »

suurin ero on jännitteen säätäjässä. periaatteeltaan samanlainen sisuskaluiltaan. tehokkaammissa ongelmana jäähdytys. voi vaatia ilmanohjurin. bossin latureissa säätimen vaihto on helppoa, joissain muutaman ruuvin takana ja joskus vaatii tinakolvia. jännitteen säätimien vaihtokelpoisuudesta saa parhaiten vertailemalla säätimiä keskenään tai alan liikkeestä. jotkin eivät halua myydä pelkkää säädintä vaan ylihintaisen laturin. kannattaa samalla vaihtaa isommat kaapelit . myöskin hihnapyöra saattaa aiheutaa ongelmia urien määrän suhteen.
Kaikki matkat alkavat ensimmäisellä askeleella, miten vaikeaa oli ottaa se askel, kun norsu istui jalan päällä. Nyt kun olen päässyt kävelemään, voin kostoksi potkia norsua perseelle.
Vastaa Viestiin