M: ilmastointi Sutrak

Myy, osta, vaihda
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

M: ilmastointi Sutrak

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Tulipa tuossa mieleen kun tuntuvat sisäkennot olevan vähän tiellä että oisko joku halukas ostamaan ilmastoinnin, osina tai kokonaan. Putket / letkut jäänee autoon mutta kennot 4x sisällä, ulkona sitten joku kenno + 6x flekti, 4x sisäkiertopuhallin kennolle + kuljettajan ilmastointi kenno puhaltimella. Kompressori konehuoneesta, k113 kiinnityksellä.
Tarjota saa ja kannattaako tätä edes hävittää?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
-KHS-
Rattiamiraali
Viestit: 292
Liittynyt: 14 Marras 2012 12:26
Truck: Carrus 302
Location: Ylöjärvi
Member id: 216

Re: M: ilmastointi Sutrak

Viesti Kirjoittaja -KHS- »

Samat mietteet on täälläkin ja juurikin tuosta samasta syystä. Ne sisäkennot on kohtuullisen kookkaat ja rajoittavan kalustamista.

Tuo takana omassa luolassaan oleva kenno on ainakin minulla murentunut nurkista. Jos päädyt myymään (ja minä en), niin tuosta takakennosta voisin olla kiinnostunut. ILP:lläkö ajattelit autoa jatkossa viilentää?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: M: ilmastointi Sutrak

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Onhan tuossa tietenki kattokanavalämmityskin ja kaikissa neljässä luukussa kennot ja kupariputkella menee kattokanavissa, armaflexillä eristetty. Ja ilmastoinnin putket on järeää hydrauliletkua kauheilla liittimillä. Ja lähtevät pois. Yks kulma on ulkokennosta mullakin rivaton, muuten en oo isommin tutkinu.
Jäähdytyksen hoitanen siirrettävällä ilmastoinnilla tai ilpillä minkä jemmaan alakertaan, ja suurimman jäähyt teen sillä että eristän niin kaikki ikkunat kuin vain voin. Katossa on muuten 50mm EPS kun edellisessä delta 50:ssä oli 30mm.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Vastaa Viestiin