M:takaoven paineavaus systeemi

Myy, osta, vaihda
Imasunna
Kippari
Viestit: 73
Liittynyt: 18 Kesä 2015 23:23
Truck: bova futura - 89
Location: finland
Member id: 253
Paikkakunta: pirkanmaa

M:takaoven paineavaus systeemi

Viesti Kirjoittaja Imasunna »

eli jos jollain tarvetta takaoven aukaisusysteemille niin meillä jää ylimäärääseksi. toimii ja pelittää täysin! toimii siis paineella ja sähköähän tuo myös tarvitsee :) oveen tulevat kiinnikkeet yms.saa mukaan,itse ovi ei kuulu kauppaan!!

onko jollain tarvetta?
"Edes joku tolkku pitää olla, sanoi hoitaja kun hullua elvytti"
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: M:takaoven paineavaus systeemi

Viesti Kirjoittaja mikko »

Rahaa ei oo kyl oikein yhtään, eli mitä sä tommosesta oot vailla? Joku kahvipakettityyppinen hinta vois tulla kyseeseen jos tarjota pitää.

Edit: Toi mun "tarjous" on voimassa vain torstaiaamuun. Käyn huomenna Tampereella ja nurkilla, torstaina takaisin kotio.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Imasunna
Kippari
Viestit: 73
Liittynyt: 18 Kesä 2015 23:23
Truck: bova futura - 89
Location: finland
Member id: 253
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: M:takaoven paineavaus systeemi

Viesti Kirjoittaja Imasunna »

mikko kirjoitti:Rahaa ei oo kyl oikein yhtään, eli mitä sä tommosesta oot vailla? Joku kahvipakettityyppinen hinta vois tulla kyseeseen jos tarjota pitää.

Edit: Toi mun "tarjous" on voimassa vain torstaiaamuun. Käyn huomenna Tampereella ja nurkilla, torstaina takaisin kotio.

https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/alum ... 5-50mmx25m vaihtuuskos muutamaan teipiin :D :) oli itsellä niille tarvetta .... enemmän kun siis kahville ....
"Edes joku tolkku pitää olla, sanoi hoitaja kun hullua elvytti"
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: M:takaoven paineavaus systeemi

Viesti Kirjoittaja mikko »

Hitto. Olin hunningolla enkä ollenkaan netissä. Ehdin jo lähteä kotiin. Eli kiitos vaan mut mokasin tämän.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Vastaa Viestiin