VOI POISTAA. Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm.

Myy, osta, vaihda
Wowbagger
Rattimajuri
Viestit: 209
Liittynyt: 07 Syys 2014 18:07
Truck: Jonckheere B10M
Location: Helsinki

VOI POISTAA. Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm.

Viesti Kirjoittaja Wowbagger »

Sain lopulta kaivettua pöntön klinikan uumenista. Jää peräluukun/luiska rakentamiselle ja vähän kaikelle muullekin eteen. Jos olis 10 cm matalampi, niin käyttäisin ite. Ruskea väri on liimaa, jolla eriste on kiinnitetty ja tämä on ulkonäöstä huolimatta yksi harvoista asioista, joka ei ole projektissa ruosteessa (ja yritän päästä siitä eroon?) Päällä on kaks tuloyhdettä, DN75 ja DN32 ja toisesa päässä jonkinlainen huohotusputki. Tyhjennys on vähän alimittainen, eli silmämääräisesti arvioituna tuuman ja vartin putkea. Todennäköisesti kuitenkin kaikille väärässä paikassa.

Pisnestä tällä en yritä tehdä ja en ryhdy puhdistamaan, kiillottamaan tai lähettämään matkahuollon tms palvelun kautta. Arvelen, että jonkun muun projektiin näillä mitoilla voisi olla sopiva pönttö. Pyynti n. 20 euroo tai vaihto johonkin edes näennäisesti hyödylliseen. Sijainti on Etelä-Pohjanmaan Autonominen tasavalta, mutta voin tipauttaa sen melkein minne hyvänsä Helsingin ja Tarton välille, jos tarjous on riittävän hyvä. Mieluummin en ite kuljeta minnekään, vaan unohdan sen n. 50 ha takapihalle.

Pönttö on luojan kiitos alkuperä huomioiden tyhjä ja rutikuiva, mutta saostumia on jonkin verran belgialaisten rouvien ja neitien...asioista. Huuhtelu todennäköisesti pahentaisi kuljetusmahdollisuuksia.

Mahdolliset yhteydenotot o4oo-6o7o74 konttoriaikana 7-17 mieluiten tekstarilla ja sen jälkeen voin myös vastata puhelimeen ja äännellä.

Eipä sitten anna laittaa liitetiedostoja, eli kuvia saa sähköpostitse tai sit voi katsoa galleriasta:

http://www.kylahullutkulkurit.fi/galler ... p?pid=1770
Viimeksi muokannut Wowbagger, 19 Syys 2016 17:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm. n. 220 litraa.

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Hmm... Etelä-Pohjanmaan? Porista ei pitkästi olisi, vai tosiaan hki-tarto välillä? Olen kiinnostunut jos porin nurkilla!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm. n. 220 litraa.

Viesti Kirjoittaja mikko »

Wowbagger kirjoitti:voin tipauttaa sen melkein minne hyvänsä Helsingin ja Tarton välille
Naurattais nähdä toi tipautettavan esim. 20km Helsingistä Tarton suuntaan.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Wowbagger
Rattimajuri
Viestit: 209
Liittynyt: 07 Syys 2014 18:07
Truck: Jonckheere B10M
Location: Helsinki

Re: Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm. n. 220 litraa.

Viesti Kirjoittaja Wowbagger »

Reddewil kirjoitti:Hmm... Etelä-Pohjanmaan? Porista ei pitkästi olisi, vai tosiaan hki-tarto välillä? Olen kiinnostunut jos porin nurkilla!
No tänään ohitin Porin puol kolmen kieppeillä. Mun hacienda on melkein Vaasa-Pori- tien varressa. Seuraavan kerran 2vk kuluttua sunnuntaina sitä kautta.
Wowbagger
Rattimajuri
Viestit: 209
Liittynyt: 07 Syys 2014 18:07
Truck: Jonckheere B10M
Location: Helsinki

Re: Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm. n. 220 litraa.

Viesti Kirjoittaja Wowbagger »

mikko kirjoitti:
Wowbagger kirjoitti:voin tipauttaa sen melkein minne hyvänsä Helsingin ja Tarton välille
Naurattais nähdä toi tipautettavan esim. 20km Helsingistä Tarton suuntaan.
Tipautus järjestyy, jos hinnasta sovitaan ja tavara maksetaan ennakkoon. Mahdollinen vastaanottaminen saattaa olla hankalaa.
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm. n. 220 litraa.

Viesti Kirjoittaja mikko »

Harmi ku Reddewil ehti jo esittää kiinnostuksensa. Mut jos jostain syystä peruu, ni voisin jollain aikataululla ajatella ajelevani Helsinkiin ja jos sit tipauttais sen mun auton tavaratilaan. Mut katotaan.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Jätevesisäiliö rosterista 50x50x90 cm. n. 220 litraa.

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Joo kyllä mä koitan sen tänne saaha...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Vastaa Viestiin