Myyty! Myydään Scania 112 C-kortillinen

Myy, osta, vaihda
kulkijavaa
Renkaiden potkija
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Loka 2016 19:25
Location: Keskisuomi

Myyty! Myydään Scania 112 C-kortillinen

Viesti Kirjoittaja kulkijavaa »

Myyty saa poistaa.
Liitteet
IMG_20161018_162937.jpg
Viimeksi muokannut kulkijavaa, 17 Joulu 2016 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Tätäkin kanjaa kahtelin ja häpelöin puhelinta... soittaakko vai eikö soita :? Kun ei oikein sielu anna periksi luopua ritmosta :( tai edes tarjota vaihdossa, ja pelimerkit ei riitä suoraan kauppaan. Ee oo immeis-lapsen elämä heleppoo :lol:
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Niihän se aina että ei mitään katsastukseen, :wink: ,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja. :( :shock:
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
Maco81
Kippari
Viestit: 67
Liittynyt: 29 Touko 2016 09:44
Location: Mli

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja Maco81 »

jiivee kirjoitti:Niihän se aina että ei mitään katsastukseen, :wink: ,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja. :( :shock:
Juurikin näin jos ei oo leimalle esteitä kannattaa, vaikka myyjälle maksaa se noin 100€ ylimääräistä, että myyjä käy sen leiman hakemassa.
kulkijavaa
Renkaiden potkija
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Loka 2016 19:25
Location: Keskisuomi

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja kulkijavaa »

Maco81 kirjoitti:
jiivee kirjoitti:Niihän se aina että ei mitään katsastukseen, :wink: ,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja. :( :shock:
Juurikin näin jos ei oo leimalle esteitä kannattaa, vaikka myyjälle maksaa se noin 100€ ylimääräistä, että myyjä käy sen leiman hakemassa.

Mielestäni ilmoituksessa lukee näin: "leimalle ei esteitä tiedossa" ??? en tosin ole selvännäkijä enkä katsastusinssi. :lol:
Maco81
Kippari
Viestit: 67
Liittynyt: 29 Touko 2016 09:44
Location: Mli

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja Maco81 »

kulkijavaa kirjoitti:
Maco81 kirjoitti:
jiivee kirjoitti:Niihän se aina että ei mitään katsastukseen, :wink: ,Vaan oon nyt taas vaihtanu henkilö piiliä, ja ei mitään,mutta kun tänään näytin niin etujousi poikki,toinen iskari täysin sökö,ja käsijarru ei pelaa,no automaatis toi käpäläjarru on niin turha ettei sitä kukaan käytä,(miksiköhän yleensä on) Mutta mä en osta enää kun just katsastettuja autoja. :( :shock:
Juurikin näin jos ei oo leimalle esteitä kannattaa, vaikka myyjälle maksaa se noin 100€ ylimääräistä, että myyjä käy sen leiman hakemassa.

Mielestäni ilmoituksessa lukee näin: "leimalle ei esteitä tiedossa" ??? en tosin ole selvännäkijä enkä katsastusinssi. :lol:
Tämä nyt ei ollu sulle, vaan ylipäätään kommentti lainattuun viestiin.
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Niin,enhän mä tiedä tosta myytävästä mitään,omasta autosta mä kirjoitin,joka kehuttiin maasta taivaaseen,vaan jopa alkaa remontti senkin kans, :evil:. Meinasin jo tulla sitäkin kattomaan,mutta kun tuo talvi pukkaa,eikä oo paikkaa talveksi, :( ,siispä vaihdoin tuon MB:n .
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Kyllähän se on näin että jos oikeasti haluaa auton myydä niin katsastettuna se kiinnostaa paljon enemmän, ja jos ei tule leimaa paperiin niin on ainakin näyttää virallinen vikalista :lol:
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Tuo trafora on kylla komee peli, ei tuu joka nurkalla vastaan!
Tuosta katsastuksesta, joo jos on vuoden leima, niin se ei todista kyllä oikein yhtään mitään, voi olla remontit tiedossa silti... Onhan nuitaki ollu että viikko sit katsastettu ja uudelleen ku viety niin sivun vikalista. Enkä tarkota tätä autoa. Oston ehdoksihan voi sopia sen leiman, tuskin on ongelma.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Iski
Kansleri
Viestit: 1258
Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
Truck: Carrus 502 B10M
Location: Nurmijärvi Rajamäki
Member id: 149

Re: Myydään Scania 112 C-kortillinen 8900

Viesti Kirjoittaja Iski »

Ja paljonhan on ero konttoreiden välillä, vaikka ei pitäis olla.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Myyty! Myydään Scania 112 C-kortillinen

Viesti Kirjoittaja mikko »

Katsastamattomat autot on yleensä.halvempia, ni ostan mielelläni semmosia.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Vastaa Viestiin