Merkkivalojen testausnapista ei vaan tapahdu mitään.
Kävin sulakkeet läpi. Virtaa on todistettavasti ollut joskus liikkeellä.

Eiku katos sulla on kaks pienempää luukkua takana, mulla yks (leveempi?) telin päällä ja akut saa sen kohalle ku vetäsee kiskolla. Muuten on omassa poterossaan.-KHS- kirjoitti:Kyllä mulla on akut ihan samassa paikassa vasemman takarenkaan päällä. Perhana! Onko tää mun sitten joku karvalakkimalli? Liukukiskoja mulla on kyllä projektiin varattuna. Tässä voisi olla niille oiva kohde.
No tämähän piti testata. Juottelin yhdestä lampusta kannan irti. Ensivaikutelma oli lupaava, siellä oli viisi läpivientiä piirilevyssä. Näistä yhdessä oli kiinni plussan lanka. Tökin plussaa noihin muhinkin, mutta ei siellä mikään muu villkunut kuin punainen. Väitän että nämä eivät ole RGB-ledejä, koska yhdessä SMD-komponentissa palaa kolme pientä punaista valoa. Jos se olisi RGB, niin eikös siellä silloin palaisi yksi punainen kolmen muun ollessa pimeinä?Reddewil kirjoitti:Näyttäs olevan RGB-ledejä, eli ei muuta ku tinaat vihreen ja sinisen käyttöön niin on valkosta valoa!
Oikein hyvä löytö.pelti kirjoitti:Tälläisen löysin
Yläältä ku purat ne mustat muovilootat siitä kattokanavan jatkeena olevat, niin liittimet löytyy. Eivät sellasenaan yllä katolle mutta lampuista reikä pirttiin ja piuhan pätkällä kiinni. Tuossahan on varajohtoja jätetty kojelautaan, takakulmiin ja sulaketaululle ja missähän muualla niitä oli. Keskiovelle kamerapiuha kuten ylös eteen ja pakkikameralle, tai no niissähän on jo kamerat =)-KHS- kirjoitti:Oikein hyvä löytö.pelti kirjoitti:Tälläisen löysin
Mulla on lisäksi semmoinen kytkin, jossa lukee SMOG. Siitä kai saa matkustamon savukoneen päälle, tai sitten kuljettajalle smogin juhlavampaa tilaisuutta varten.
Kojelautaa kun availin, niin siellä oli muutama irtoliitin. Pitää vielä tulkita niitä liittimissä olevien koodien perusteella.
Yhden auton mukana tulleen sähkökuvan perusteella oletan että katollekin menee valmiit johdot lisäpitkille. Kuvista ei kyllä saa selvää että mistä otetaan pihalle siellä katolla. Katolla en siis ole vielä käynyt.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Oliskohan ollu tämä http://www.lumikkohuoltopalvelut.fi/ joka kaiketi tunnettiin aiemmin nimellä Tampereen Autokylmä?mikko kirjoitti:Mikähän pirun paikka se oli vissiin Hervannassa ku entisen työpaikkani autoja käyttivät ilmastointihuollossa. Eli en muista. Mut siis kyl siel jossain semmonen mesta on, mihin kehtaa isonkin auton viedä.
Siinä katkaisijassa oli semmoinen lumihiutaleen kuva ja vieressä potikka, josta väänsin nupin siniseen laitaan. Siitä lähti matkustamossa hattuhyllyillä olleet pömpelit humisemaan.Reddewil kirjoitti:Mistä napista sen sait pöhisee,
Tuolla pitää poiketa muutoskatsastuksen jälkeen.b12m kirjoitti: Oliskohan ollu tämä http://www.lumikkohuoltopalvelut.fi/ joka kaiketi tunnettiin aiemmin nimellä Tampereen Autokylmä?