Joo, villa on semmonen pirulainen, ettei kuivu kunnolla "koskaan".
Melkeinpä voi sanoa, että se on pilalla jos kerran kastuu.
Joo, villa on semmonen pirulainen, ettei kuivu kunnolla "koskaan".
Kyllä tossa ruiskueriste on ja sehän ei vettä läpäise mutta pääsee eteneen runkoputkia pitkin ja siitä vaneriruoteiden kautta sisäseinään.
Ei lopu lahtelaisella vesivuodot välttämättä, mulla on Eagle 451 ja vuotaa se sekin. Mulla ei oo ennen ollut akvaariota, nyt on kaksi: kummassakin etusivu-yläikkunassa, kotkat ovat muuttuneet merikotkiksi kun tuossa näyttää olevan viiden sentin vesi alalaidassa. Rouva ehdotti, että vetäise niihin ikkunoihin ulkopuolelta jostain koolauksen välistä pieni reikä timantti-Dremelillä, jotta vesi valuu pois, ei noilla ikkunoilla mitään eristearvoa ainakaan ole enää. Tuumasin, että idea ei ole ollenkaan huonompi.eagless kirjoitti: ↑23 Syys 2020 16:28 Nyt on carruksen kattoikkunat ,katon popniitit,vesikourujen kiinnitysniitit,vesikourun sisäreunan lista,päätyjen muovit,reunimmaisten ikkunoiden päätypellit tiivistetty liimasilikonilla.
Ja kylkiä pitkinvuotaa edelleen sisälle vesi.
Syyllinen näyttäis olevan ikkunan ja alapellin välinen alumiini lista jonka päällä on leveä kumilista.
Hieman hankaloittaa paikannusta kun on ruiskueristetty jo kori sisältä.
Kokeilin irroitella kumilistaa ja rakenne vois olla niin että menee painamalla paikalleen mutta nyt kun on kovettunut niin ei taida enää lähtä ulospäin hahlostaan.
Vai oisko tuo jopa pujotettu takapäästä eteenpäin koko matka,tosin tuntuu että ei voi noin pitkää matkaa luistaa millään.
Osaisko joku neuvoa
1 koitanko vetää sen kokonaisena auton peräpäästä pois jonkin liukasteen kera.
2 yritänkö lämmittää ja kammeta suoraan ulospäin
3leikonko listan palasina pois mutta saakos noita sitten uusia mistään.
4 ylhäältä kiilata auki ja koittaa tunkea liimasilikonia väli täyteen tai sitten sitä tuubiurtsia mitä se nyt sitten viralliselta nimeltä onkaan
Ja viideshän ois se viimmenen radikaali että hommata alumiininen lahti kori niin loppuu viimmestään vuodot.
Kesällä meinaan kanssa itse maalata koko katon ja ylälistat yli raptor (upol) merkkisellä maalilla (jälkeenpäin ehkä koko laite). Alunperin tarkoitettu pickup lavojen suojaaineeksi. Tarttuu melki mihin vaan ja jättää iskunkestävän pinnan samalla myös tietty vettäpitävän. Muutama tuttu maalannut koko auton ja tullut vaikuttavan näköisiä. Vois sopia bussin maaliksikin? Ei näkyisi pikku painaumat jne. Niin paljon. Toki pinta olisi sellainen röpö...Karsa kirjoitti: ↑27 Joulu 2020 11:58 Mää laitoin tarjouspyynnöt kahteen polyurea virikkaan, meinasin pinnoittaa koko katon tolla systeemillä jos vaan perse kestää, mut pelkään pahinta.
Katotaan mitä ne sanoo kuhan palaavat pyhiltä hommiin. Tyssikässä on myös helvetisti kondenssi ongelmaa, joka alkoi kun tempasin kattokanavien puhaltimet pois ja laitoin reijät umpeen, ni johan rupes vesi virtaamaan kanavissa ja nyt tiputtelee pitkin autoa.
Saatana jos saan sen vielä kuntoon, ni laitan katon puolilleen ilma räppänöitä