Tulipa tuossa mieleen kun tuntuvat sisäkennot olevan vähän tiellä että oisko joku halukas ostamaan ilmastoinnin, osina tai kokonaan. Putket / letkut jäänee autoon mutta kennot 4x sisällä, ulkona sitten joku kenno + 6x flekti, 4x sisäkiertopuhallin kennolle + kuljettajan ilmastointi kenno puhaltimella. Kompressori konehuoneesta, k113 kiinnityksellä.
Tarjota saa ja kannattaako tätä edes hävittää?
M: ilmastointi Sutrak
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
M: ilmastointi Sutrak
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- -KHS-
- Rattiamiraali
- Viestit: 292
- Liittynyt: 14 Marras 2012 12:26
- Truck: Carrus 302
- Location: Ylöjärvi
- Member id: 216
Re: M: ilmastointi Sutrak
Samat mietteet on täälläkin ja juurikin tuosta samasta syystä. Ne sisäkennot on kohtuullisen kookkaat ja rajoittavan kalustamista.
Tuo takana omassa luolassaan oleva kenno on ainakin minulla murentunut nurkista. Jos päädyt myymään (ja minä en), niin tuosta takakennosta voisin olla kiinnostunut. ILP:lläkö ajattelit autoa jatkossa viilentää?
Tuo takana omassa luolassaan oleva kenno on ainakin minulla murentunut nurkista. Jos päädyt myymään (ja minä en), niin tuosta takakennosta voisin olla kiinnostunut. ILP:lläkö ajattelit autoa jatkossa viilentää?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: M: ilmastointi Sutrak
Onhan tuossa tietenki kattokanavalämmityskin ja kaikissa neljässä luukussa kennot ja kupariputkella menee kattokanavissa, armaflexillä eristetty. Ja ilmastoinnin putket on järeää hydrauliletkua kauheilla liittimillä. Ja lähtevät pois. Yks kulma on ulkokennosta mullakin rivaton, muuten en oo isommin tutkinu.
Jäähdytyksen hoitanen siirrettävällä ilmastoinnilla tai ilpillä minkä jemmaan alakertaan, ja suurimman jäähyt teen sillä että eristän niin kaikki ikkunat kuin vain voin. Katossa on muuten 50mm EPS kun edellisessä delta 50:ssä oli 30mm.
Jäähdytyksen hoitanen siirrettävällä ilmastoinnilla tai ilpillä minkä jemmaan alakertaan, ja suurimman jäähyt teen sillä että eristän niin kaikki ikkunat kuin vain voin. Katossa on muuten 50mm EPS kun edellisessä delta 50:ssä oli 30mm.
-Koska sen voi tehdä myös itse-