Sisustuksen rakentaminen
-
- Ajoneuvos
- Truck: Scania K112Superstar
Sisustuksen rakentaminen
Onkos kokemuksia sisustuksia rakentavista firmoista ja suosituksia. Itellä ollut tuo auto jo yli kaksi vuotta, ja kovin hitaasti projekti edistyy,eli täältä etelästä kaivattaisiin WC/suihkukaappi ja keittiön rakentajaa. Nuo vesisäiliöt ja putkityöt voin tehdä itekkin, kunhan olisi mihin niitä kytkeä..
-
- Rattimajuri
Re: Sisustuksen rakentaminen
Nastolassa,, siina Lahden kupeessa on Mat-Metal niminen firma joka tekee kaikenlaisia koriremontteja, sisustuksia yms,,, Asiallista vakea,, Pieni putka mutta tekaa muistini mukaan hommia myos Lahden Autokorille,, jne
Alussa oli tie, kuoppaukko ja Scania BF86S/Lahti31.
- Jone
- Kansleri
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Ei ole vielä kuoppaukko näemmä saanut ääkkösiä. Eikö ne päästä siuta sieltä Kiinasta ikinä? 

-
- Rattimajuri
Eipa ole aakkosia viela lotynyt. Varmaankin naissa mantereiden ja saarien kiertelyissa pudonneet lopullisesti kyydista. Olen kylla edelleen business mielessa "fixed and engaged" Kiinaan mutta juuri nyt olen (jalleen kerran) Uudessa Seelannissa keikalla. Kiinaan kiipean sitten taas joulun jalkeen
(jos maksaja ottaa tyon vastaan kettuilemata ja luoja suo). Taisin viimeksi selitella naista aakkosista etten varmaan kayttaisi vaikka minulla ne olisikin kynsien alla. Tasta "am-eng napiksesta" on vuosikymmenien kuluessa tullut niin "toinen luonto". Olen tassa hiljalleen alkanut huomata etta kaksoiskonsonanttien kayttokin alkaa jaada lukihairion luontoiseksi ja kirjoittelu alkaa olla vahan "fiengkienglis". Kirjalliset tuotokset ja puheetkin taytyy koettaa pahkailla tarkkaan ettei tyonna sinne kaikia sekaisin. Aikaerosta selviaa yleensa parissa paivassa mutta taman kielellisen adaptaation tekemiseen menee aina vahintaan viikko kun en ole koskaan mikaan kielinero ollut (en edes Karjapohjolalla toissa). Tamapa tasta,, Hyvaa talven alkua kaikille kulkureille sinne pallon toiselle syrjalle!!
Projekteille etenemisia saaolosuhteista huolimatta
.
(jos maksaja ottaa tyon vastaan kettuilemata ja luoja suo). Taisin viimeksi selitella naista aakkosista etten varmaan kayttaisi vaikka minulla ne olisikin kynsien alla. Tasta "am-eng napiksesta" on vuosikymmenien kuluessa tullut niin "toinen luonto". Olen tassa hiljalleen alkanut huomata etta kaksoiskonsonanttien kayttokin alkaa jaada lukihairion luontoiseksi ja kirjoittelu alkaa olla vahan "fiengkienglis". Kirjalliset tuotokset ja puheetkin taytyy koettaa pahkailla tarkkaan ettei tyonna sinne kaikia sekaisin. Aikaerosta selviaa yleensa parissa paivassa mutta taman kielellisen adaptaation tekemiseen menee aina vahintaan viikko kun en ole koskaan mikaan kielinero ollut (en edes Karjapohjolalla toissa). Tamapa tasta,, Hyvaa talven alkua kaikille kulkureille sinne pallon toiselle syrjalle!!

Alussa oli tie, kuoppaukko ja Scania BF86S/Lahti31.
-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k114 carrus
siinä jossain korso- maantiekylä seudulla on joku "taidepuuseppä" joka kuulemma kohtuuhintainen ja hyvälaatuinen, nimeä en kyllä saa päähäni, mutta ehkä lähellä vanhaa tuusulantietä niillä main.. keravan vankilasta kysyin kerran ja työpajan johtaja vois pitkin hampain "ottaa keikan" jos n.1kk jono ei haittaa ja laatu saa olla a-... mutta vain mittojen mukaan, jolloin istuttaminen jää sulle. ammattikoulun puusepän linja yksi mahdollisuus tietenkin, voi niinkin kaapit syntyä
itse teen itse, jälki onneksi jää vain lähiomaisten kauhisteltavaksi

itse teen itse, jälki onneksi jää vain lähiomaisten kauhisteltavaksi