noniin nyt oli sit eka katsastusaika kutterilla. aamulla lähdin ajamaan kohti katsastus asemaa n 5km päähän kunnes parin kilometrin ajomatkan jälkeen löpö loppu keskelle kehä 3 vantaalla. mittari ei näyttänytkään oikein ,tai sit lukijassa vikaa. onneksi oli alamäki jotta sain liuteltua tien reunaan.

ei muuta kuin kävellen pitkin kehätietä löpöä hakemaan. paluu matkalle soitin kaverita kyydin. löpöt tankkiin ja tarttaamaan. ei mitään ilmausta ja uudestaan ei lähde. no sit loppu ruuti akuista jotka oli ollut tosi vähällä käytöllä. yritettiin starttiapu laturilla eikä sekään ottanut toimiakseen,yllätys

sit lähdettin ostamaan uusia akkuja. ostin semmoiset 80a akut. laitan ne sit hupi akuiksi ettei ihan hupia tullut ostettua

. uudestaan ilmausta ja starttausta ni jo kohta lähti. päivä siinä vierähti. sit uusi katsastus aika, sain heti parin päivän päähän edellisestä. muutos katsastus m1 luokkaan meni ilman mitään. autosta löytyikin sit vähän enempi. oli tosin osa tiedossa. paineilma nousee liian hitaasti, runkonumeroa ei löytynyt,ohjaus tehostimen putki vuotaa(hitsatessa jouduttin siirtämään niin alkoi tiputtaa oljyä), kone vuotaa öljyä( löpö pumppu vuotaa kaasuvivun juuresta tai siltä ainakin pikaisesti katottuna näyttää), vasen etujarru tehottomampi. nii että punaisilla kilvillä juhannusta juhlimaan
