Mikähän on virallinen putkien koko, paluu vissiin tuo isompi ja meno pienempi. Tihkuu läpi telman kulmilla kun putket nousee tankin päälle. Ajattelin vaihtaa lootan kulmilla olevasta liittimestä tankin etupuolelle jossa kulkee käytävän alla sisätiloissa. Samalla vois vaihtaa pyöräkotelosta tehostimelle menevät kun ne antautuu varmaan seuraavaksi ulkonäöstä päätellen.
Missä hinnoissa on letkut olleet vai onko joku oikeen putkesta tehny? Hydeletku näkyy maksavan 5-50€/m niin kuinka pahasti tulee sit kustua silmään. Sillä tässä kyselen.
Kaania k113 ohjaustehostimen putket
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Kaania k113 ohjaustehostimen putket
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- wiima63
- Kansleri
- Truck: wiima ja Van Hool
- Member id: 155
Re: Kaania k113 ohjaustehostimen putket
En tiedä paksuuksista mut tommoset perus perälaudan letkut oli 4 x 2m ja liittimet asennettuna 200e. Irtoletkut ollu jotain 20-50e välillä riippuen vähä päivästä pituudesta ja liittimistä.
- Zippo
- Rattiamiraali
- Truck: Scania K113 Falcon
Mulla se ohempi alkoi vuotamaan taka-akselin kohdalta, tilalle hain 4,5m 1/2" letkua mikä riitti lähimpien liittimien väliin. Onneks tuli lähtiessä katkaistua putken päästä liitin malliks niin onnistu kerralla. Hinta oli jotain satasen päineen, ei tullut tarjouksia kyseltyä kun reisuun oli kiire. Se paksumpi putki on jo aikoinaan vaihdeltu letkuksi. Ilmauskin onnistui ongelmitta vaikka ei ollut etupyörät ilmassa..
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Onko ideoita mistä saa öljyt helpoiten losotettua talteen? Meinaa oon sinne melkee 10l laittanu ATF:ää ja ois kiva saaha osa talteen kun haisee tuossa nurmikolla ikävästi jo ennestäänkin...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Zippo
- Rattiamiraali
- Truck: Scania K113 Falcon
Eipä ole ohjekirjassa mainintaa öljyjen poislaskusta mutta tilavuus on 7,9 - 9,1l pituudesta riippuen..