Kaania k113 ohjaustehostimen putket

Ajoneuvon alustan teknisiset jutut, huoltovinkkejä jne.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Kaania k113 ohjaustehostimen putket

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Mikähän on virallinen putkien koko, paluu vissiin tuo isompi ja meno pienempi. Tihkuu läpi telman kulmilla kun putket nousee tankin päälle. Ajattelin vaihtaa lootan kulmilla olevasta liittimestä tankin etupuolelle jossa kulkee käytävän alla sisätiloissa. Samalla vois vaihtaa pyöräkotelosta tehostimelle menevät kun ne antautuu varmaan seuraavaksi ulkonäöstä päätellen.
Missä hinnoissa on letkut olleet vai onko joku oikeen putkesta tehny? Hydeletku näkyy maksavan 5-50€/m niin kuinka pahasti tulee sit kustua silmään. Sillä tässä kyselen.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
wiima63
Kansleri
Truck: wiima ja Van Hool
Member id: 155

Re: Kaania k113 ohjaustehostimen putket

Viesti Kirjoittaja wiima63 »

En tiedä paksuuksista mut tommoset perus perälaudan letkut oli 4 x 2m ja liittimet asennettuna 200e. Irtoletkut ollu jotain 20-50e välillä riippuen vähä päivästä pituudesta ja liittimistä.
Zippo
Rattiamiraali
Truck: Scania K113 Falcon

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Mulla se ohempi alkoi vuotamaan taka-akselin kohdalta, tilalle hain 4,5m 1/2" letkua mikä riitti lähimpien liittimien väliin. Onneks tuli lähtiessä katkaistua putken päästä liitin malliks niin onnistu kerralla. Hinta oli jotain satasen päineen, ei tullut tarjouksia kyseltyä kun reisuun oli kiire. Se paksumpi putki on jo aikoinaan vaihdeltu letkuksi. Ilmauskin onnistui ongelmitta vaikka ei ollut etupyörät ilmassa..
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Onko ideoita mistä saa öljyt helpoiten losotettua talteen? Meinaa oon sinne melkee 10l laittanu ATF:ää ja ois kiva saaha osa talteen kun haisee tuossa nurmikolla ikävästi jo ennestäänkin...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Zippo
Rattiamiraali
Truck: Scania K113 Falcon

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Eipä ole ohjekirjassa mainintaa öljyjen poislaskusta mutta tilavuus on 7,9 - 9,1l pituudesta riippuen..
Vastaa Viestiin