Terve! Jotkut on tehneet puretusta asuntovaunukeittiöstä, ihan normaalista keittiökaapistosta ja jotkut mittojen mukaan ihan itse. Jokainen tekee mitä haluaa ja tarttee. 1kW invertterillä pärjää jo hyvin mikron ja jääkaapin kanssa. Oma jääkaappi vie 42W kun käy ja piikki käynnistyessä on 750W. Paljonko ja kuinka pikään tarttee akkuvirtaa riippuu sitten siitä kulutuksesta . Laskee Ah vuorokaudessa niin pääsee jyvälle tarpeesta. Tv. Ari
Hei, itse olen ajatellut jotakin valmista alakaapistoa tasoineen ja altaineen. Jääkaappi joka toimii 24v/230v ja liesi esim. Electrolux Origo C200. Tuo kahden levyn liesi toimii 230 v/sprii. Eikä silloin taida tarvita "savupiippuakaan". Eli olisi yksinkertainen asentaa. Aamiaista voisi pakertaa korvessakin spriin voimalla (miksei sisäisestikin nautittuna...) ja sitten päivällisen voisi loihtia verkkovirrallakin. Tuollaista kaksitoimi-Origoa ei kyllä ole tainnut näkyä Suomen markkinoilla, mutta esim Saksasta niitä saa ainakin.
hei.tuo sprii juttu vois olla hyvä.myyköhän vaunufirmat valmiita paketteja.kaapit ja lavuaarin.
vesi säiliöthän voi soveltaa. ulko grillikin on mukana.agrikaatti...mut se börinä
Mulla on ollut nyt pari vuotta tollanen Marinolilla toimiva liesi eli ns. venekäyttöön tarkoitettu ( ostettiin Acer65:sen kanssa ) on hyvä ja nopea ei tarvii sähköä eikä haise
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Bussiton kirjoitti:Mulla on ollut nyt pari vuotta tollanen Marinolilla toimiva liesi eli ns. venekäyttöön tarkoitettu ( ostettiin Acer65:sen kanssa ) on hyvä ja nopea ei tarvii sähköä eikä haise
Paljonkos tuollainen vie sitä ainetta ja kuinka iso "säiliö" siinä on? Eli kuinka usein joutuu normaalikäytössä ainetta lisäilemään?
Siinä on molemmille polttimille omat säiliöt riippuu tietty paljonko käyttää mut on tossa säiliössä sellanen "pumpuli" mihin imeytetään se neste eli vaikka menis nurin niin ei vuoda pois säiliöstä mut on ainakin viikon verran kyllä riittänyt per säiliö ja oon laittanut vajaan litran aina säiliöön
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Kyseltiin hämeenlinnasta tarjouksia keittiökalusteista linkkuumme halvin oli Kantolan kalustetukku
saatiin hiukan edullisemmin koottuna kuin oltais saatu ylijäämävärastolta osina.