Ongelmani on se että auto ei starttaa eikä sammu muuten kuin vääntelemällä tuosta potikasta. Se ei liene tarkoitus? olen säädellyt vaijerikireyksiä jo pari vuotta ja hoksasin että ehkä tässä piilee jotain ongelmaa

Onkohan virtalukko kokonaan paskana vai voiko asialle tehd jotain?
toinen asia koskee renkaita. mesessä on erikois-isot renkaat (auto ostettu saksan rajavartiostolta) ja erikois isot vanteet (n. 40 cm halkaisija). haluaisin löytää näihin vanteisiin sopivat, pienemmät renkaat. löytyyköhän mistään? En oikein ole vielä päässyt selvyyteen näistä vanteiden kokoluokituksista. voisiko joku valottaa tätä asiaa?
kolmas asia koskee 24Volttia. akkujen välistä lähtee 12Voltin mankalle piuha, joka aiheuttaa sen ettei toinen akku lataa kunnolla ajossa, ja on aikojen kuluessa sitten pilaantunut. aionkin ostaa lähiaikoina uudet akut mutta, miten kytkisin mankan uudestaan paremmin? muuntajalla ehkä?
muuten olen ollut tyytyväinen tähän hankintaan, Bertta on ollut aika turvallinen vehje tutustua autojen maailmaan ja pari kunnon reissuakin olen ehtinyt heittää perheen kera. Auto on tod.näk. seissyt rajavartioston tallissa ja sitä on huollettu vuosittain, saksalaisella natsi-mentaliteetillä, vaikkei ajoa ole ollut paljon. (mittarissa oli 35tuhatta kun ostettiin).