Sääliksi kävi tuota elimenluovuttajaksi valittua paikkaria. Ajoin sillä viimeisen matkan rengaspajalta hallille, jonne peruuttelin sen. Pomo siinä ihmetteli että elä nyt säre tuota, sehän niin pirteästi liikkuu vielä...

no sammutin sen siihen ja menin keulan eteen kertomaan paikkarivanhukselle että ajot olisi nyt ajettu

ja taputtelin vähän ikkunaan... Paikkari vastasi minulle siihen että "TSSSUUUUHHH" jonka jälkeen irrottelin akunkengän ja aloitin purkuhomman.
Morsekaapeli lähti melko helposti, täytyi ryömiä muutama kannake irti ja kiskoa kaapeli pois runkopalkkien välistä. Joku kumi jäi välille, täytyy laittaa velipoika etsimään sitä.... Shifteri oli myös helppo ottaa pois. Samalla lähti paljon muutakin osaa jolle on ottajia ilmaantunut. Huomenna lauhduttimet irti ja startti pois, sitten pääseekin vetolevyn kimppuun. Eikös tuo vetolevy pidä ottaa ensin auki ennenku alkaa laatikkoa erottamaan moottorista? Siinä pitää konetta pyörittää, milläs se saadaan pyörimään ilman starttia? Sammutin kannattanee vetää päälle? Tiedä vaikka sillä ois haluja vähän vielä karjaista
MUOKS: hyvin pyörii kone etukardaanista putkipihdeillä pyörittämällä

Toisen päivän saldona startti, laturi, vesipumppu, vesiputket, sammutinsolenoidi, kickdown vaijeri, moottoriöljyn lauhdutin ja kardaani irti. Vai kyllä sitä voi olla naama mustana tuommosen ryömimisen jälkeen, hallissa ei ole monttua joten ryömitään sitten. Hommaa helpotti muutaman kylkipellin irroitus, ne lähti viidessä minuutissa taltalla ja vasaralla, niitit poikki ja pelti putos lattialle

Automaatin lauhduttimen öljyputkien irroittelu onkin sitten melkoinen homma. Liittimet on niin lujalla että puolentoistametrin jatkoputkella vasta löystyvät, yksi liitin pyöräytti putkea kierteelle, täytyy hommata sopivampia työkaluja vielä.
Allisonin vetolevy otetaan näköjään kaavelissa olevista luukuista irti, starttia ei tieten olis ollu pakko irroittaa, no vaihdamme senkin samalla.