Lahti Falcon ja Lahti Eagle ilmeisesti ovat hyvin saman sorttisia, Eagle ainoastaan korkeampi?
Tässä omassa Eaglessa (vm. 87) on sivuluukkujen korkeus n. 1,2m, mutta tarvitsen ehkä 0,9-1.0 m korkeita luukkuja lattian pudotusta ja slide-outia varten. Falconin luukut voisivat olla suoraan käypäsiä.
Mitähän mahtaavat purkaamoilla pyytää sivuluukuista? Harrastusmielessä nykyiset saattaisi saada siististi matalammaksi jos kanttikoneen ääreen pääsisi. Nyt en muista tarkalleen millainen oven rakenne on, mutta yläreunassa kanttaus, johon oli kiinnitetty lista ja siihen kumisarana.
Falconin sivuluukutko?
- j0ri
- Rattiamiraali
- Viestit: 491
- Liittynyt: 25 Touko 2008 22:17
- Truck: K112-Lahti 450 Eagle
- Location: Savonlinna
Falconin sivuluukutko?
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään.. 
-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)

-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: Falconin sivuluukutko?
Hintaan taitaa vaikuttaa se, että onko luukkuja tarjolla minkä verran
No Lahtelaiseen luulis löytyvän kyllä
Veikkaan että hinta on sadan ja kahdensadan välillä 



Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- j0ri
- Rattiamiraali
- Viestit: 491
- Liittynyt: 25 Touko 2008 22:17
- Truck: K112-Lahti 450 Eagle
- Location: Savonlinna
Re: Falconin sivuluukutko?
Ei ehkä raaskisi tuohon hintaan kaikkia luukkuja ostaa
Mutta yksi vaihtoehto voisi olla päikseen vaihtaminen, jos purkaamolla semmoiseen suostuisivat, vaikka pienen välirahan kanssa.
Alumiinipelti on noissa luukuissa paksua, pitäisi olla aika järeä kanttikone. Alapäästäkään ei onnistu pelkästään pätkän poistaminen, sillä sielläkin on taitosta ja lukkomekanismit. Katsotaanpa nyt, tuleeko tarvetta matalammille luukuille vai ei.

Alumiinipelti on noissa luukuissa paksua, pitäisi olla aika järeä kanttikone. Alapäästäkään ei onnistu pelkästään pätkän poistaminen, sillä sielläkin on taitosta ja lukkomekanismit. Katsotaanpa nyt, tuleeko tarvetta matalammille luukuille vai ei.
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään.. 
-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)

-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)