DBW2010

Ajoneuvon alustan teknisiset jutut, huoltovinkkejä jne.
TN62
Kokenut kuljettaja
Truck: Bürstötähti
Member id: 84

DBW2010

Viesti Kirjoittaja TN62 »

Sattuisko joku tietämään Webaston DBW2010 moottorin arvoja....Kahalta saisi uuden moottorin hintaan 260€ :shock:
Ja melko varma olen että kun tietäis arvot voisi vastaa kone löytyä muutamalla kympillä oikeasta moottorikaupasta.
Eli lähinnä teho, kierrosnopeus, vääntömomentti....
Scania BF 86 S -78 Hetku Sininen
Hymer
Bürstner
Mimyy
Rattiamiraali
Truck: Volvo B9M /Kiitokori
Member id: 047

Re: DBW2010

Viesti Kirjoittaja Mimyy »

Moottori on samantehoinen kuin vesipumpun moottori mutta lyhemmällä akselilla viistettynä vesipumpun moottori käy kun lyhentää akselin.
Merkki bosch U4810 teho muistaakseni 30w kierrosluku noin 4500r/min.(tarkista cd ohjeista muistaakseni sieltä löytyy tai voin tarkistaa kun olen kotona.
Pohjantähti
TN62
Kokenut kuljettaja
Truck: Bürstötähti
Member id: 84

Re: DBW2010

Viesti Kirjoittaja TN62 »

Löytyi netistä toinen vastaava webasto....eiku paikoilleen asentamista. Ja kylläpä toimi hienosti 3 iltaa pihassa...niin kauan kuin lähdin autolla liikkeelle. Peilistä seurailin kun webasto päästeli savu renkaita ilmaan ja hetken päästä sammui kokonaan... :evil: :evil: Eli ihan sama vaiva kuin oli toisellakin vermeellä...voi :twisted: . Homman ihmettelyä...johon liittyi tankin puhdistusta..suodattimen vaihtoa..ja kiroiluakin hiukkasen. Korjaamokäsikirjasta hokasin maininnan, että laite pitää maadottaa suoraan akkuun eikä runkoon...niin kuin mulla oli. No sitten johtotehtäviin ja kokeilemaan...WAU!!! Hommahan toimii...webaston käynnissä ei huomaa nyt eroa onko auto käynnissä vai ei. Vielä pitää kokeilla oikein liikkeellä ollessa, mutta kun tuo pimeys....mutta hyvältä näyttää.
Scania BF 86 S -78 Hetku Sininen
Hymer
Bürstner
Vastaa Viestiin