
http://www.rantapallo.fi/pikavuoro/2010/10/04/info1/
Ei näköjään. Mielenkiintoinen matka varmasti tulossa.Victorjussi kirjoitti:Mukava tuota on seurata nojatuolista käsin, kun vielä näkyy reaaliajassa kartta.
Viipuriinko se nyt eka päivä tyssäsi?
Täh? Eikö kiinalaiset laske vanhoja kulkimia rajojen sisäpuolelle?Lahti32 kirjoitti:Oma veikkaukseni on että mahtaako Ajokki päästä Kiinaan, ainakin muut retkikunnat on jatkanut järjestään matkaa Kiinan rajalta jalkaisin. Että tervetuloa Kiinaan mutta ilman kulkuneuvoa.
Toivottavasti Ajokista ei tule Hajokki.
Jutua kehiin vaan.....kuviakin saa laitaa.Bova kirjoitti:Jos pikavuoron systeemit kiinnostaa voin aiheesta kertoa enemmänkin, asensin seurannan pari päivää ennen lähtöä.
Jari Leinonen
Mastercom Oy
Tuleekohan siitä ensimmäinen kiinalainen Ajokki RoyalBova kirjoitti: Joku tuumaili kuinkahan matka kiinaan onnistuu, ovat maksaneet 8000 € siitä että vartija tulee autoo ettei eksytä reitiltä ja auto rekkaroidaan kiinan kilpiin.
ja se kuulema vielä menisi se -30, mutta kun siellä on hitonmoinen tuuli ollut, joka on tuota lukemaa laskenut aika kovastiLahti32 kirjoitti:Polttoaine hyydyttää mersua ja ohjaustehostin hajonnut. Akut tyhjenny myös, eipä ole ihan ongelmatonta matkustella -30 asteen pakkasessa.
Rohkeita kavereita on. Kyllä itte mietti jo Ruotsiinki menoa, että mitä ottaa osia ja kamppeita mukaan. Ja vaikka jonkimmoiset sepän taiotki löytyy, niin koko autoa ei voi varaosina ottaa mukaan, eli pelle Peloton taitojaki tarvitaanBova kirjoitti:Onhan se niin että vaikka kuinka yrittää varustautua, jotakin yleensä tapahtuu.
Luulen että ei siellä ihan asentajia tainnu mukana olla, kun videollakin näkyy ja kuuluu venäläisen bussi kuskin neuvot suodattimien vaihdosta. Toivotaan että pärjäävät, ja nähdäämpä täältä ainakin minne tökkää jos tökkää.