** Siniaaltoinvertteri laturilla, jouluksi? **
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
** Siniaaltoinvertteri laturilla, jouluksi? **
Vuoden 2011 viimenen tilaus.
Tässä kesän korvalla on tullut kyselyjä tuollaisesta siniaaltoinvertteristä laturilla. Minun kauttahan niitä on jokunen uitettu kiinasta kulkuriautoihimme ja toimivia kapistuksia ovat olleet.
Joten, olisiko ihmisillä tarvetta tälle kesää varustella autojaan paremmin. Eli jos kiinnostaa, pukkaa viestiä yv:llä.
Kesä meni ja sama ralli jouluksi 2011, keep in touch!
Tuolla kuvia manuaalista ja itse laitteesta: http://gallery.kylahullutkulkurit.fi/th ... ?album=248
Laite on 24V-malli joka tuottaa 3000W jatkuvaa 230V siniaaltoista verkkosähköä, eli kaikki herkimmätkin laitteet pelaavat. Laite sisältää myös 45A laturin, joten maasähkössä verkkovirta syötetään invertterin läpi jolloin invertteri lataa ja vahtii akkujen kuntoa älylaturilla. Invertterissä on 10m johdon päähän asennettava ohjauspaneeli, jolla invertterin voi sammuttaa tai laittaa auto-asentoon, jolloin invertteri käynnistyy havaitessaan kuormaa.
Invertteri toimii myös UPS:ina, eli maasähkön katketessa verkkovirta säilyy autossa, koska invertteri siirtyy lataustilasta silmänräpäyksessä syöttämään 230V autoon. Sama tapahtuu myös toiseen suuntaan, eli verkkosähkö tulee autoon ja akkujen lataus alkaa kun pistoke tökätään maasähköön.
Huomioitavaa: Olen itse käyttänyt laitetta ilmalämpöpumpun pyörittämiseen, hitsannut invertterimigillä (Kemppi minarc 150), käyttänyt kompressoria, imuroinut, keittänyt kahvia, tehnyt ruokaa 2kW induktioliedellä, ladannut puhelinta, rälläköinyt, käyttänyt tehokasta pöytätietokonetta, 46" telkkaria. Viime viikolla testasin autossa suihkun, niin invertterin perässä ollut 1500W(50L) lämminvesivaraaja, 800W painevesiautomaatti ja 150W lattialämmitys pelasi mainiosti, akuissa ei olisi riittänyt virta veden lämmitykseen (reilu 1h), mutta auto olikin tyhjäkäynnillä tämän ajan. Oli mukava ottaa pitkä kuuma suihku 6-koneen hyrskyttäessä!
Laitteen asennus on helppoa, jos autossa on maasähkö jo rakennettuna, niin invertteri kytketään maasähköpistokkeen ja auton 230V asennuksen väliin, lisäksi vedetään akuilta 24V riittävillä kaapeleilla.
Tässä kesän korvalla on tullut kyselyjä tuollaisesta siniaaltoinvertteristä laturilla. Minun kauttahan niitä on jokunen uitettu kiinasta kulkuriautoihimme ja toimivia kapistuksia ovat olleet.
Joten, olisiko ihmisillä tarvetta tälle kesää varustella autojaan paremmin. Eli jos kiinnostaa, pukkaa viestiä yv:llä.
Kesä meni ja sama ralli jouluksi 2011, keep in touch!
Tuolla kuvia manuaalista ja itse laitteesta: http://gallery.kylahullutkulkurit.fi/th ... ?album=248
Laite on 24V-malli joka tuottaa 3000W jatkuvaa 230V siniaaltoista verkkosähköä, eli kaikki herkimmätkin laitteet pelaavat. Laite sisältää myös 45A laturin, joten maasähkössä verkkovirta syötetään invertterin läpi jolloin invertteri lataa ja vahtii akkujen kuntoa älylaturilla. Invertterissä on 10m johdon päähän asennettava ohjauspaneeli, jolla invertterin voi sammuttaa tai laittaa auto-asentoon, jolloin invertteri käynnistyy havaitessaan kuormaa.
Invertteri toimii myös UPS:ina, eli maasähkön katketessa verkkovirta säilyy autossa, koska invertteri siirtyy lataustilasta silmänräpäyksessä syöttämään 230V autoon. Sama tapahtuu myös toiseen suuntaan, eli verkkosähkö tulee autoon ja akkujen lataus alkaa kun pistoke tökätään maasähköön.
Huomioitavaa: Olen itse käyttänyt laitetta ilmalämpöpumpun pyörittämiseen, hitsannut invertterimigillä (Kemppi minarc 150), käyttänyt kompressoria, imuroinut, keittänyt kahvia, tehnyt ruokaa 2kW induktioliedellä, ladannut puhelinta, rälläköinyt, käyttänyt tehokasta pöytätietokonetta, 46" telkkaria. Viime viikolla testasin autossa suihkun, niin invertterin perässä ollut 1500W(50L) lämminvesivaraaja, 800W painevesiautomaatti ja 150W lattialämmitys pelasi mainiosti, akuissa ei olisi riittänyt virta veden lämmitykseen (reilu 1h), mutta auto olikin tyhjäkäynnillä tämän ajan. Oli mukava ottaa pitkä kuuma suihku 6-koneen hyrskyttäessä!
Laitteen asennus on helppoa, jos autossa on maasähkö jo rakennettuna, niin invertteri kytketään maasähköpistokkeen ja auton 230V asennuksen väliin, lisäksi vedetään akuilta 24V riittävillä kaapeleilla.
Viimeksi muokannut Reddewil, 15 Marras 2011 18:35. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- MB1962
- Rattiamiraali
- Viestit: 299
- Liittynyt: 21 Syys 2009 21:55
- Truck: MB-62ja63+Scania-87
- Location: Kuru
- Member id: 95
- Paikkakunta: Kuru
Re: Invertterilaturi, olisiko tarvetta?
Itsellä on ollut tuo laite käytössä ja on ihan hyvä.
Aina kun laittaa agren tulille tai saa verkkovirtaa se lataa samalla hupiakkuja. Oliko hyvä mainospuhe ????
Aina kun laittaa agren tulille tai saa verkkovirtaa se lataa samalla hupiakkuja. Oliko hyvä mainospuhe ????
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Invertterilaturi, olisiko tarvetta?
Juu hyvä mainospuhe oli, ja sullehhan tuli noita kaksin kappalein!
Nostetaas tätä ketjua ylös. Uusi tilaus on lähdössä, joten halukkaat voi laittaa YV:llä viestiä niin sovitaan maksuista ja muusta.
Nostetaas tätä ketjua ylös. Uusi tilaus on lähdössä, joten halukkaat voi laittaa YV:llä viestiä niin sovitaan maksuista ja muusta.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Kuski
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Heinä 2007 22:27
- Truck: volvo b9m kiitokori
- Location: Tornio/himanka
- Paikkakunta: lappi
Re: Invertterilaturi, olisiko tarvetta?
ois tarvetta kyllä tommoselle invertteri laitokselle mutta mikäs se on tommosen laitoksen hinta-noin
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Invertterilaturi, olisiko tarvetta?
Päivitetty aloitusviestiä ks. boldit. Laita yv:tä jos laite kiinnostaa!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
No niin, eli lasti on tullattu ja tulossa kovasti suomeen, mutta laivan muissa konteissa on ongelmia ja lähtö on viikon myöhässä. Tällä tiedolla itse olen ja tällä mennään.
Tänään huomasin invertterissä hyvän ominaisuuden, kun kylkipeltejä rälläköin irti. Auto oli maasähkössä ja käytin auton pistorasioita rälläkkään sekä 2,2kW V-kompuralle. Virtahan menee invertterin läpi kun auto on maasähkössä ja samalla se lataa akkuja, mutta kun näppärästi olin köyttänyt auton 50m 1,5mm piuhan päähän ja kulutusta oli reiluhkosti, niin ihmettelin kompuran outoa jaksottaista kiihdyttelyä. No mutta kun verkkojännite tipahti niin, niin invertteri osasi jaksottaa akkujen latausta!
Eli kun verkkovirran jännite kyykkää, niin invertteri löysää (lopettaa akkujen) latusta, ennen kuin läpi menevä virta kärsii liikaa. Toki tuo vaatii 16A sulakkeen kun polttarireissulla ILPO päällä ja ladatessa tuppas mennä 10A sulakkeita yyterin mökistä. Toki auto oli kaverin jatkojohdon päässä joka oli luokkaa ala-arvoinen...
Tänään huomasin invertterissä hyvän ominaisuuden, kun kylkipeltejä rälläköin irti. Auto oli maasähkössä ja käytin auton pistorasioita rälläkkään sekä 2,2kW V-kompuralle. Virtahan menee invertterin läpi kun auto on maasähkössä ja samalla se lataa akkuja, mutta kun näppärästi olin köyttänyt auton 50m 1,5mm piuhan päähän ja kulutusta oli reiluhkosti, niin ihmettelin kompuran outoa jaksottaista kiihdyttelyä. No mutta kun verkkojännite tipahti niin, niin invertteri osasi jaksottaa akkujen latausta!
Eli kun verkkovirran jännite kyykkää, niin invertteri löysää (lopettaa akkujen) latusta, ennen kuin läpi menevä virta kärsii liikaa. Toki tuo vaatii 16A sulakkeen kun polttarireissulla ILPO päällä ja ladatessa tuppas mennä 10A sulakkeita yyterin mökistä. Toki auto oli kaverin jatkojohdon päässä joka oli luokkaa ala-arvoinen...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Pientä päivitystä:
The ship will leave shenzhen port today. The ship will take about 25~30 days from shenzhen to your port.
Eli kuukauden päivät vielä...
The ship will leave shenzhen port today. The ship will take about 25~30 days from shenzhen to your port.
Eli kuukauden päivät vielä...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/shi ... =372104000 siellä ne on tulossa. Tarviis maalia tuokin purkki vaikka noinkin uusi on -06.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Näyttäs purkki könyävän Malesian vesillä...
Olipa eilen kivaa 3,5h ja tänään liki 3h ku sähköt oli poikki ukkosen takia. Meinas tylsää tulla ja jääkaappi lämmetä kotona. No eipä siinä, vetäsin bussin peräkontista roikan pirttiin ja löin sähköt jääkaapille, tietokoneelle ja tölsylle, hyvin riitti akut eikä tarvinnu edes pyöräyttää bussia tulille =) Ja katkespa sähköt taas, pitikö lähtee nykäsee roikka taas sisälle...
Olipa eilen kivaa 3,5h ja tänään liki 3h ku sähköt oli poikki ukkosen takia. Meinas tylsää tulla ja jääkaappi lämmetä kotona. No eipä siinä, vetäsin bussin peräkontista roikan pirttiin ja löin sähköt jääkaapille, tietokoneelle ja tölsylle, hyvin riitti akut eikä tarvinnu edes pyöräyttää bussia tulille =) Ja katkespa sähköt taas, pitikö lähtee nykäsee roikka taas sisälle...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 597
- Liittynyt: 16 Helmi 2005 01:43
- Truck: Scania K112Superstar
- Location: Vantaa
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Sähkökatkothan on volvomiesten arkeaReddewil kirjoitti:Näyttäs purkki könyävän Malesian vesillä...
Olipa eilen kivaa 3,5h ja tänään liki 3h ku sähköt oli poikki ukkosen takia. Meinas tylsää tulla ja jääkaappi lämmetä kotona. No eipä siinä, vetäsin bussin peräkontista roikan pirttiin ja löin sähköt jääkaapille, tietokoneelle ja tölsylle, hyvin riitti akut eikä tarvinnu edes pyöräyttää bussia tulille =) Ja katkespa sähköt taas, pitikö lähtee nykäsee roikka taas sisälle...

- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Alkaa tuo Pilotin kuittalu olla sitä luokkaa että laitetaan kohta tunnukset jäähylle. Tuo kommenttisi nyt ei varmaan liittynyt volvoinesi mitenkään siihen että apinakehällä kulkee sähköt ja Lankosken sähköllä on siirtovaikeuksia? Jos on jotain lisättävää, niin laita ihmeessä YV:tä tai tule käymään. Nyt riittää tuo jokaiseen ketjuun kuittailu, oli hymiöitä tai ei.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 597
- Liittynyt: 16 Helmi 2005 01:43
- Truck: Scania K112Superstar
- Location: Vantaa
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Anteeksi kaikilta, jotka ovat loukkaantuneet. Tuo Volvo vs. Scania kuittailu on vaan tullut tutuksi jo tuolta vuosien takaa työmaailmasta. Mielestäni suurin osa viesteistäni on ollut kuitenkin muiden kysymyksiin avun tarjontaa. Jos nuo "kevennykset" silloin tällöin foorumilla, jonne ei vättämättä joka päivä tule yhtäkään viestiä, sen ruuhkauttavat ja peittävät "oikeat" asiat niin sitten kai näin on. En löytänyt tuolta omista tiedoista kohtaa, jossa voisi täältä erota. Ehkä sen fiksummat löytäisivät. Mutta adminstraattori tai mikä lie voi kyllä tietoni poistaa. Enpä taida tarvita tunnuksia enää. Hyvää kesää kaikille, Volvomiehillekin. Ja ilman hymiöitä.Reddewil kirjoitti:Alkaa tuo Pilotin kuittalu olla sitä luokkaa että laitetaan kohta tunnukset jäähylle. Tuo kommenttisi nyt ei varmaan liittynyt volvoinesi mitenkään siihen että apinakehällä kulkee sähköt ja Lankosken sähköllä on siirtovaikeuksia? Jos on jotain lisättävää, niin laita ihmeessä YV:tä tai tule käymään. Nyt riittää tuo jokaiseen ketjuun kuittailu, oli hymiöitä tai ei.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4280
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Älähän nyt leikistä suutuPilotti kirjoitti: En löytänyt tuolta omista tiedoista kohtaa, jossa voisi täältä erota. Ehkä sen fiksummat löytäisivät. Mutta adminstraattori tai mikä lie voi kyllä tietoni poistaa. Enpä taida tarvita tunnuksia enää. Hyvää kesää kaikille, Volvomiehillekin. Ja ilman hymiöitä.


Volvo vai Scania
Valmet vai Massey Ferguson
Ilto vai Enervent
Oulu vai Helsinki
Mersu vai Bemari
integroitu vai alkovi
Aiheita riittää niin kauan kuin on väittelijöitä ja mitä tuosta suuttumaan minä en ainakaan vaikka oon aina vähän osallistunut Pilotin väittelyyn

Foorumilta on suuttumalla lähtenyt aikaisemmin yksi käyttäjä joka ei kestänyt näin leppoisaa keskustelua. Tämä on kumminki pyörinyt yli 5 vuotta ja käyttäjiä 500 ja viestejä kymmeniä tuhansia.
Pistähän Pilotti superstarin kuva takaisin.
Tulevaisuus on sähköinen
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Vieläkö näitä vois saaja? nimim. "kyllästynyt värkkäämään"Reddewil kirjoitti:Tässä kesän korvalla on tullut kyselyjä tuollaisesta siniaalto invertterilaturista. Minun kauttahan niitä on jokunen uitettu kiinasta kulkuriautoihimme ja toimivia kapistuksia ovat olleet.
Joten, olisiko ihmisillä tarvetta tälle kesää varustella autojaan paremmin. Eli jos kiinnostaa, pukkaa viestiä yv:llä.
Tuolla kuvia manuaalista ja itse laitteesta: http://gallery.kylahullutkulkurit.fi/th ... ?album=248
Laite on 24V-malli joka tuottaa 3000W jatkuvaa 230V siniaaltoista verkkosähköä, eli kaikki herkimmätkin laitteet pelaavat. Laite sisältää myös 45A laturin, joten maasähkössä verkkovirta syötetään invertterin läpi jolloin invertteri lataa ja vahtii akkujen kuntoa älylaturilla. Invertterissä on 10m johdon päähän asennettava ohjauspaneeli, jolla invertterin voi sammuttaa tai laittaa auto-asentoon, jolloin invertteri käynnistyy havaitessaan kuormaa.
Invertteri toimii myös UPS:ina, eli maasähkön katketessa verkkovirta säilyy autossa koska invertteri siirtyy lataustilasta silmänräpäyksessä syöttämään 230V autoon.
Huomioitavaa: Olen itse käyttänyt laitetta ilmalämpöpumpun pyörittämiseen, hitsannut invertterimigillä, käyttänyt kompressoria, imuroinut, keittänyt kahvia, tehnyt ruokaa 2kW induktioliedellä, ladannut puhelinta, rälläköinyt. Joku kehasi kokeilleensa 4kW kuormaa, ja hyvinhän tuo kuulema jaksoi niin kauan kun akut tyhjeni![]()
Laitteen asennus on helppoa, jos autossa on maasähkö jo rakennettuna, niin invertteri kytketään maasähköpistokkeen ja auton 230V asennuksen väliin, lisäksi vedetään akuilta 24V riittävillä kaapeleilla.
-----------------------------------------------
Päivitystä tilanteeseen:
Tilaus on tehty ja jokunen on varmistanut laitteen saamisen itselleen, yksi on vielä vailla omistajaa joten otappa yhteyttä ennen kuin nämä taas loppuu! Laitteet on Kiinassa tullissa, ja lähtevät tullauksen jälkeen Shenzhenistä

Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua

Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Pamahti myös tarve päällensä auton ilmestyttyä pihaan.Zyke64 kirjoitti: Vieläkö näitä vois saaja? nimim. "kyllästynyt värkkäämään"

- j0ri
- Rattiamiraali
- Viestit: 491
- Liittynyt: 25 Touko 2008 22:17
- Truck: K112-Lahti 450 Eagle
- Location: Savonlinna
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Hep hep, eipäs nyt oteta ihteemme. Kaikki me puhumme ja ymmärrämme asioita hieman omalla tavallamme ja pidetään tämä mielessä. Tällä foorumilla on ollut reilua porukkaa ja kukaan meistä ei varmaan pahuuttaan halua sotkea asioita. Yritetään ymmärtää toisiamme, eikös? Nyt virtuaalisesti kädet pois puuskasta ja käännytään kohti kaveria, paiskataan kättä, seuraavalla kerralla ymmärrämme toisiamme paremmin.
Ja ettei ihan menisi ohi aiheen, todettakoot että tuo invertteri on kelpopeli ja hinta/laatusuhteeltaan huippu! =)
Ja ettei ihan menisi ohi aiheen, todettakoot että tuo invertteri on kelpopeli ja hinta/laatusuhteeltaan huippu! =)
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään.. 
-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)

-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
- [Volvo B57]
- Vapaaherra
- Viestit: 72
- Liittynyt: 16 Tammi 2005 23:24
- Truck: Volvo B57 Wiima M300
- Location: Espoo
- Viesti:
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Katos Pilotti omia tietojasi, liittynyt 2005 ja 287 viestiä. Ei noin aktiivista tunnusta kannata poistaa vaan lisää viestejä palstallePilotti kirjoitti:Anteeksi kaikilta, jotka ovat loukkaantuneet. Tuo Volvo vs. Scania kuittailu on vaan tullut tutuksi jo tuolta vuosien takaa työmaailmasta. Mielestäni suurin osa viesteistäni on ollut kuitenkin muiden kysymyksiin avun tarjontaa. Jos nuo "kevennykset" silloin tällöin foorumilla, jonne ei vättämättä joka päivä tule yhtäkään viestiä, sen ruuhkauttavat ja peittävät "oikeat" asiat niin sitten kai näin on. En löytänyt tuolta omista tiedoista kohtaa, jossa voisi täältä erota. Ehkä sen fiksummat löytäisivät. Mutta adminstraattori tai mikä lie voi kyllä tietoni poistaa. Enpä taida tarvita tunnuksia enää. Hyvää kesää kaikille, Volvomiehillekin. Ja ilman hymiöitä.Reddewil kirjoitti:Alkaa tuo Pilotin kuittalu olla sitä luokkaa että laitetaan kohta tunnukset jäähylle. Tuo kommenttisi nyt ei varmaan liittynyt volvoinesi mitenkään siihen että apinakehällä kulkee sähköt ja Lankosken sähköllä on siirtovaikeuksia? Jos on jotain lisättävää, niin laita ihmeessä YV:tä tai tule käymään. Nyt riittää tuo jokaiseen ketjuun kuittailu, oli hymiöitä tai ei.

Volvo B57-60/6000 -76 / Wiima M300
-
- Kuski
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Heinä 2007 22:27
- Truck: volvo b9m kiitokori
- Location: Tornio/himanka
- Paikkakunta: lappi
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
mites noi inverrtterit onko tietoo koska ne on suomessa
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Useammalla tuntuu olevan kiinnostusta hommata em. vehettä. Monilla herne nokassa!"Mitä se namu oikeen maksaa?" Hinta info poistas varmasti pullon kaula ilmiön.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Tuo hintahan ei ole salaisuus, mutta oikeasti kiinnostuneet on jaksaneet ottaa yv:llä yhteyttä ja samalla on voitu sitten soitella ja jutella muutenkin. Tällä erää hinta on 780e sisältäen etäkäyttöpaneelin ja kuljetuksen lähimpään matkahuoltoon. Yksi laite on vapaana vielä.
Laitteet ovat suomessa viikolla 30, jonka jälkeen toimitukset alkavat.
Laitteet ovat suomessa viikolla 30, jonka jälkeen toimitukset alkavat.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Kontti on purussa ja toimitukset alkaa ensi viikolla! Koittakaa malttaa =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
No niin odotus on päättynyt, laitteet lähti postin kuljetettavaksi eilen keskiviikkona 3.8.11! Ennakkotiedoista poiketen laitteet matkaavat postilla.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Kuski
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Heinä 2007 22:27
- Truck: volvo b9m kiitokori
- Location: Tornio/himanka
- Paikkakunta: lappi
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
mahtava homma ja kiitos vaivan näöstä
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: Siniaaltoinvertteri laturilla, olisiko tarvetta?
Kiitos kiitos
, paketti saapui perjantaina!!! Hyvän näköinen laite. Uudet 190Ah akut 2kpl tulee ensviikolla hupipuolelle ja asennus alkaa, saadaan tämäkin puoli kuntoon lopullisesti 


Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
