Eli tommonen tuli taloon,ja ainakin naapuri ja anoppi on jo julistanut hulluksi Tällä hetkellä konehuone pesty noin 10cm paksuisesta töhnästä notta näkis moottorin ja löytyhän se ja pari "pientä" öljyvuotoo ja nafta vuotoo, suurimmat jo tilkitty uusilla tiivareilla sähköoppiakin on joku hevitukka harrastanu kun oli oikeen hienosti hiuspinnillä liittäny 2 virtajohtoo yhteen joten työmaata riittää ja kyseessä vanha keikkabussi
juu laitellaan het ku jaksaa ja saa kuvia otettua 2 tuubaa silpakoonia vasta menny ku tilkinny tota kattoo ja kaikki kattoluukun saumat ja ruuvin päät ja melkein jokanen popparin pää. tankkilaitteen ku sais viä futaan niin ois mukavampi reissata ku toi mun höylätty mittatikku on vähän vaivanloinen ku joutuu tankkilaitteen irrottaan ja mittaan sitä kautta mutta hieno se on jokainen senttimetri vastaa 6l naftaa laskin äkkiseltään peruskoulupohjalta. wetterin vanha dösä se on näyttää netti olevan täynnä kuvia siitä ku se viä oli palveluksessa googlettaa uuu-509 nii jo on kuvia
Puunaamista ja puleraamista kutterissa aina vähän riittää... Jaa että sullakaan ei ollu kovin pitävä katto? :DDD Se teippi siitä popparien päältä jostain syystä 25v+ ajassa on vähän kovettunu ja karissu pois.
nyt näyttäs kattoluukut ainakin pitävän vettä rupesin viä tuunaan tota sisustaa vähän ku oli niin karu näkönen päivitin taas muutamalla kuvalla http://kuvablogi.com/nayta/3252142/ ja huomenna jatkuu
ikkunaverho kankaat hommattu. vaimo kehu että ompelee ne mutta ite olen tähän mennessä kaikki kangastyöt tehny joten sanoin et näyttää mulle kuinka kyseinen värkki toimii niin ompelen ite! kuuntelin moottoria ja kuulostas ku venttiilit kaipais säätöä, löysin autodatasta välykset mut säätötapaa en löytäny joten pikku tippejä oisin vaille/linkkejä?
vastaventtiilin voi aina säätää. ohjekirjassa on kohdat, missä voi säätää monta venaa kerralla mutta eipähän tuu ainaskaan vääräs kohdas säädettyä jos ei brosyyriä ole. scaniassa ihan perinteiset keinuvivut. ja startilla tökkäämällä varmaan helpoin vaihtaa säädettävää. meisselillä tms vauhtipyörältä??? kato tarkkaan onko imu vai pakoventtiili. kannet on muistaakseni identtiset eli imu-ja pakoventtiilit menee välillä "epäjärjestyksessä" eikä niinku pikkuautoissa peilikuvana. imu ja pakosarjat juoruaa...
lauantaina kauden päättäjäiset täällä tampere cruising ja auto telakalle ja sit jatketaan sisustamista, 23 tuumanen taulu teevee asennettu paikalleen ja sit toi vesivuoto voi perrr.. nyt ei varmasti vuoda katto!!! popparien kohdalle vedetty silpakoonit ja KATTOHUOPANAUHA päälle kattoluukun ympristö on jo kuiva joten se on jo plussaa. Pakkasnesteet vaihdettu uusiin, vanhojen näyttäessä suodattimessa -17 ja putkista ulos tuli -20 syy tähän on epäselvä miksi näin? mutta päätän täältä tähän
ei oo malttanu viä laittaa talvilevolle vaan ajeltu on, mut nyt kun on ajellu niin tuntus ku jarrut ottais kokoajan huonommin voi olla kyllä tua korvienkin välissä vika... niin ja ku tää kerran on projektit osio niin pyyhin tänään kojelaudasta pölyt
nyt vähän suunnittelin jonkinmoista tv tasoo ja laitoin viä muutaman kuvan tosta katon tiivistämisestä kattohuovalla http://kuvablogi.com/nayta/3294916/
ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan tyhmiä vastauksia niin lenssusena pitäs vähän tota mittari taulua siistiä ylimääräsistä nappuloista niin voikos sen pellin sijaan tedä vaikka vanerilevystä vai onko se jostain syystä oltava peltiä
kaaniaa puunattu ja puleerattu asennettu parkkikameraa ja lisäilty vähän verhoilua ja hommattu järkyn kokonen peili sisälle ku halvalla sai mutta paikkaa ei oo keksitty nyt pitäs vkl:na suoritta puuhalapuilla testi ajo ennen katsastusta eli heitamma pikku reissun johonkin ja katotaan mitä suikkalakki sanoo
Jeeeessss!!!!! kutteri9 leimalla ja melkein kerrasta läpi, olkatapit ja etu jarrukellot vaihtoon ja painesäiliön kiinnitys puuttelinen johan tässä pari vuotta hurahti ja heti oli maantiellä samanhekistä porukkaa sori jos en moikannu ku vähän olin täpinöissäni ja kaikille tiedoksi uuu-509 EI ole purkaamolle myyty!