Tuli joku vastaan välillä Ojakylä-Leskelä (Oulun lääni). Emäntä ei muista enää kotona kuka ja mikä, mutta sellainen kylähullu siis tuli vastaan. Kuka tunnustaa?
Olisikohan lasissa lukenut Hermanni tms.
Viimeksi muokannut kyykkis, 22 Kesä 2011 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kyykkis kirjoitti:Tuli joku vastaan välillä Ojakylä-Leskelä (Oulun lääni). Emäntä ei muista enää kotona kuka ja mikä, mutta sellainen kylähullu siis tuli vastaan. Kuka tunnustaa?
Pohjantähti oli ainakin matkalla 4 tietä pohjoiseen Mellajärvelle . Mika soitti ennen Kemiä Tv. Ari
Tänään nähty powerparkin parkkiksella Cindy myymiksellä, heitettiin vähän juttua siinä ohimennen. Olipa siellä parkissa Ambulance, jos tunnistin avatteresta auton oikein, kuskia ei näkyny. Ite kotiuduttiin pikkuautolla minutilleen 7vrk:ta ja 1758km siitä kun lähdettiin viime sunnuntaina elokuviin Poriin =)
Tässä parissa viikossa pyöriny pori-kajaani-kuopio-seinäjoki -akselilla rapiat 3000km, niin tullu ainakin kolme khk:ia vastaan ihan tunnuksilla ja yhtä bussilla liikkeellä ollutta käännytetty emolahdessa... Harmi ku tulee niin nopsaan vastaan ettei kerkee katella enempää, ja käsihän ei nouse pikkuautoille =)
Monta kylähullua eilen 3-tiellä menossa ilmeisesti tractor-pulling -kisoihin Pohjanmaalle. Suurin osa nopeasti katsottuna Hollannin kilvissä. Komiat on pelit pojilla...
Tänään aamulla tuli kylähullu 8-tiellä vastaan Rauman suunnasta. Punainen bussi, jossa valkoinen raita ja linjakilven huitsalla taisi lukea MUSA tms. Parempia tuntomerkkejä en ehtinyt katsoa, kun keskityin morjesteluun Itse olin Kolibrin kanssa liikenteessä.
vaikka piti pistää kaania talviteloille niin enpä malttanu näin komeilla keleillä ja läksin emännän kans kauppareissulle ja bongattiin pirkkalan motonetin pihassa kylähullu kulkuri tänään
Joo, oltiin valoissa vierekkäin nyt ollaan kelloportinkadun bussiparkissa, keskustorilla ei enää viitsi yöpyä kun rakensivat sellaisen hienon yleisöwcn siihen vanhankirkon viereen.
MB 1962 lahti laP6 x 2
Scania K112 kutter deca 360 1987
"Tosi Kulkuri" -übersöpö-sekajuna tuli vastaan Helsinki-Turku moottoritiellä Kirkkonummen kohdalla. Itse olin liikenteessä sinisellä Rölli-Berkhofilla ja kovasti heiluttelin raajaa sivuikkunasta
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Kylähullulta vaikutti, mutta varmuutta ei ole. Mikkelissä graanin kauppakeskuksen rampissa seiso valoissa kauppa/kirjastoauto väriltään viininpunanen/harmaa. Siistin näkönen peli
No empä huomannut teitä. Olemme parhaillaan ohittamassa Madridia pohjois puolelta. N-110 tie on viehättävä mutta on siinä jyrkät mäet eilen tultiin ylös 1300m korkeuteen serpentiinitietä jossa juuri ja juuri Volvon kääntösäde riitti nopeutta saavutettiin 20 km/h hitaalla 2-vaihteella 2000 kierrosta ja lämmöt koko ajan keltasxella rajalla. Kaikki sisäpatteritkin oli käytössä. Kuvia on pukattu nettiin.
Lahti32 viiletti Kemijoen siltojen yli pääsiäisenä, ajelin City Marketin rampilta juuri alas yhtäaikaa, tosin henkilöautolla
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua