Ryntääkö se paljon nyt? Sen "pakkosyöttö" kannen alla on ahtopaineenalaisen syötön ruuvi, näin muistan PT:n kertoneen... Itelläkin oli sillon joskus mielessä että ei se haittais jos vähän huntua työntäs ja voimaa olis emämpä =D
Olet varmaankin jo tarkistanut että polkimen ollessa pohjassa myös syöttöpumpulla oleva kaasuvipu kääntyy pohjaan asti eikä savuttomuus johdu kaasuvivuston välyksistä tai säädön valumisesta?
Tässä B10 ohjetta, olisko samanlainen. Eipä tullut puheeksi kun ajeltiin kopio tais olla autossa mukana... Suuren max määrän säätöä muuttamalla savua alkaa tulla. En ota vastuuta rikkoutuneista koneista
Liitteet
Volvo B10 Pumpun säätö 08.JPG (121.82 KiB) Katsottu 8307 kertaa
Ex-Volvo B 10 M, Wiima 353 -85 M1
ex- MAN Ajokki -66 Fordson Super Major -61
Pumpun sisässä se on. Helppo homma kuitenkin kun paikka auki. Ekalla kertaa tietty vastustaa, joku ruuvi ei aukea/ei ole just sopivaa avainta/ likaa/putkia yms edessä jne. Pumppu on tainnut olla jollakin moottorin kuvissa hyvinkin näkösällä, en nyt muista kenellä
Ex-Volvo B 10 M, Wiima 353 -85 M1
ex- MAN Ajokki -66 Fordson Super Major -61