6 projekti alkaa
- jamppa66
- Rattimajuri
- Truck: Sisu cummins 10l td
6 projekti alkaa
Pladai.!
Nyt pitäs saada tää hulluus loppumaan ku 6 projekti alkaa (auttaskoha veren siirto) tuntuu et o menny verii. Viikko takas myin edellisen ja tänään piti jo hakea uus projekti, toki löyty hyvä yksilö (puolustus) ajettu 86tkm. Ajelen kesän ajot tällaisessa kokoonpanossa ja syksyllä heitän kaikki pihalle ja teen uusiksi koko auton. Auton pituus 725 leveys 230 lasikuitu korinen ja uretaanieristeinen.
Nyt pitäs saada tää hulluus loppumaan ku 6 projekti alkaa (auttaskoha veren siirto) tuntuu et o menny verii. Viikko takas myin edellisen ja tänään piti jo hakea uus projekti, toki löyty hyvä yksilö (puolustus) ajettu 86tkm. Ajelen kesän ajot tällaisessa kokoonpanossa ja syksyllä heitän kaikki pihalle ja teen uusiksi koko auton. Auton pituus 725 leveys 230 lasikuitu korinen ja uretaanieristeinen.
- Liitteet
-
- 003.JPG (176.25 KiB) Katsottu 9043 kertaa
-
- 005.JPG (192.05 KiB) Katsottu 9043 kertaa
-
- 004.JPG (242.72 KiB) Katsottu 9043 kertaa
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Re: 6 projekti alkaa
Eikö kylähulluus yleensä pahene siihen suuruudenhulluuden puolelle? Näyttää että pienenemään päin on suunta 

Tulevaisuus on sähköinen
näyttää et olis kafi asuntovaunun kalusteet... ainakin kevyet 

Scania K112 CLB AA/6000 kutter deca 320 -87
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Mistä sä löydät nuita, tuohonkin tulee sauna? =D No eipä tässä mitään, mulla on kortti hihassa ja ens viikolla selviää miten käy!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- jamppa66
- Rattimajuri
Kalusto pienenee pihan pienuuden takia, ehkä sit joskus haitaribussi! Kafin kalusteet palvelee syksyyn asti. Tästä ei voinut kieltäytyä! Eikä kyllä mahdu saunaa, mut jos sit kärrysauna perään. Jokos Reddewil uutta projektia pukkaa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Hauskan näköinen "kylmälaukku".
Onnittelut
Onnittelut

En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- jamppa66
- Rattimajuri
Joo,mut ei iha täysverinen tupperi.
- VarioStar
- Varakuski
- Truck: MB 814 VarioStar
OHO!
Kerran kun käy näyttämässä kuvia omasta kylmälaukusta, nit jo on heppu styroxia hankkimassa...
Onnea uudelle rojektille. Taidat saada senkin valmiiksi ennen kun saan omaani "tulille".
Kerran kun käy näyttämässä kuvia omasta kylmälaukusta, nit jo on heppu styroxia hankkimassa...
Onnea uudelle rojektille. Taidat saada senkin valmiiksi ennen kun saan omaani "tulille".
- Reddewil
- Vapaaherra
No veikkaan samaa. En oo saanu "uutta omaa" edes tontille! Voiko myyminen olla noin vaikeaa?VarioStar kirjoitti:OHO!

- jamppa66
- Rattimajuri
Löyty hyvä aihio ni oli pakko ostaa, tosin vähän on pienen kokoinen. Ei nyt sentään Variostar aloitan vasta syksyllä ku lomakausi loppuu. Kyllä se Reddewil on välillä vaikeaa koska näillä on oma ostajakuntansa ja aina tarjotaan jotain vaihturia, mutta kyllä se siitä menee . Eipä ole yksikään jäänyt pihaan pitkäksiaikaa ja veikkaampa että enskesänä ei oo enää tätäkää.
- Reddewil
- Vapaaherra
Nii eiku tässä tapauksessa ku olin lyömässä taalat lapaan, niin myyjä miettii viikon! =O No nyt on maksettu ja auto siirtoa vaille pihassa. Perjantain siirtoyritys kuihtu syylärin vuotoon ja vesiletku nappas flektiin kiinni ja vejet tuli kankaalle... Syyläri korjattu, apukuski puuttuu, siirtolupa meni vanhaksi.
- jamppa66
- Rattimajuri
No oho, ei paljon kannattas miettii. Huonoa tuuria, siis onko edellinen kulkupeli myyty ja uus pihassa?
- Reddewil
- Vapaaherra
Volvo on pihassa, ei kai sitä kannata myyrä vielä ainakaan ja "uus" tienposkessa Kankaanpään lähellä...