juu tuollanen tuli hankittua ex-ylisirniö..ny pitäs auto rakentaa matkailu/tatuointi pajaks ennen 7.6.2012....meinaa tulla hoppu..
..do dii autossa tilat jaettu peräosa 5m40cm ja etupäähän loput..eli sinne sijoittui 3x sänky 2xistuin ryhmä pöytineen(pöydät ei viel haettu h-vallasta)jääkaappi,mikro ja äänentoisto keskus.. ja sitten perään ruvetaan sisustään tatska pajaa ja ei ku festejä kiertään tulkeehan jutuille jos ja kun näätte musta,valko oranssin delta-plainin.
onnex olkoon hankinnasta jaa teetkö itse niitä leimoja? minä suttaan ihoja täällä vantaalla mut tohon bussiin en ole koneita vielä vieny
pistä kuvia kun saat valmiiks, asiakkaita siellä varmaan riittää.
kittari kirjoitti:onnex olkoon hankinnasta jaa teetkö itse niitä leimoja? minä suttaan ihoja täällä vantaalla mut tohon bussiin en ole koneita vielä vieny
pistä kuvia kun saat valmiiks, asiakkaita siellä varmaan riittää.
Moro!
juu paan kuvia kun auto valmis ja auton eka keikka reissu saaristo open kaarinassa tuuhan poikkee...
soittele vaikka mulle niin saattas kesällä poikia töitä..
040-724 7777
taas ois rojekti edenny hiukan eli seinät ois verhoiltu uusiks ja tarttis ruveta lattia pinnotetta laittaa(epoksi hartsi) mahtaa kärytä sen verran että paikalliset liiman haistelijat kokoontuu bussin ympärille..