Puusepän Verstasauto
-
- Kuski
- Viestit: 28
- Liittynyt: 21 Syys 2012 15:28
- Truck: MB709D vm. -89
- Location: Liljendal
- Paikkakunta: Liljendal
- Viesti:
Puusepän Verstasauto
Tervehdys kaikille!
Paljon näyttäis jäsenillä olevan hunajaisia purkkeja(kulkureita) joita näin etäältä voin kuolata. Arvatenkin taas jotakin kysyttävää on(kun vasta olen tullut).
Ajattelin että restaurointipuuseppänä verstas kuorma-autossa olisi tavattoman hyvä idea.
Mikkelin suunnalla taisi pyöriä fillarikorjaamokuorma-auto, näin auton myynti-ilmoituksen. Ilmeisesti peltisepän tms. pajoja on myös tehty, siis virallisesti. Turussa konttorilla sanottiin kuitenkin että puusepänverstasta ei saa rakentaa autoon mutta verstaan sisustusta mikään ei kiellä kuljettamasta siellä.
Onko kellään ajatusta eläinten eli koirien kuljettamisesta. Harrastusmielessä. Koirat ovat omia ja talvella olisi erittäin näppärää kulkea esim kisoissa tms kuorkilla ja verstaassa olisi eri hyvä korjata rekeä... Mitä sitten jos neuvokas puuseppä haluaisi asentaa puukaminan sinne?
Mitens sitten kuvitellulla kisamatkalla niin autossa ei saisi tietenkään yöpyä, (miten koirien laita?) mutta autossa valvomista kukaan ei kai kieltäisi?
Hyvänen aika! Sillähän voisi vaikka heittää pitkää "keikkaa" kavereiden luo Myllylammenrantaan...
Onko tietoa tai kuulopuheita vastaavista tai edes kaukaa liippaavista toteutuksista bussi/kuorma-autossa(työkuntaautoissa).
Talomme pienehkön hiekkatien varressa asettaa rajoituksia kokonaispituudelle. Nykyisillä aitatoteutuksilla (talossa seitsemän koiraa) arvelisin kuorma-auton seitsemän metrisellä kopilla kääntyvän hyvin pihaan, kuusi nyt ainakin.
Tarjotakin saa kunhan kattokorkeus on sopiva pikkujätteille...
Paljon näyttäis jäsenillä olevan hunajaisia purkkeja(kulkureita) joita näin etäältä voin kuolata. Arvatenkin taas jotakin kysyttävää on(kun vasta olen tullut).
Ajattelin että restaurointipuuseppänä verstas kuorma-autossa olisi tavattoman hyvä idea.
Mikkelin suunnalla taisi pyöriä fillarikorjaamokuorma-auto, näin auton myynti-ilmoituksen. Ilmeisesti peltisepän tms. pajoja on myös tehty, siis virallisesti. Turussa konttorilla sanottiin kuitenkin että puusepänverstasta ei saa rakentaa autoon mutta verstaan sisustusta mikään ei kiellä kuljettamasta siellä.
Onko kellään ajatusta eläinten eli koirien kuljettamisesta. Harrastusmielessä. Koirat ovat omia ja talvella olisi erittäin näppärää kulkea esim kisoissa tms kuorkilla ja verstaassa olisi eri hyvä korjata rekeä... Mitä sitten jos neuvokas puuseppä haluaisi asentaa puukaminan sinne?
Mitens sitten kuvitellulla kisamatkalla niin autossa ei saisi tietenkään yöpyä, (miten koirien laita?) mutta autossa valvomista kukaan ei kai kieltäisi?
Hyvänen aika! Sillähän voisi vaikka heittää pitkää "keikkaa" kavereiden luo Myllylammenrantaan...
Onko tietoa tai kuulopuheita vastaavista tai edes kaukaa liippaavista toteutuksista bussi/kuorma-autossa(työkuntaautoissa).
Talomme pienehkön hiekkatien varressa asettaa rajoituksia kokonaispituudelle. Nykyisillä aitatoteutuksilla (talossa seitsemän koiraa) arvelisin kuorma-auton seitsemän metrisellä kopilla kääntyvän hyvin pihaan, kuusi nyt ainakin.
Tarjotakin saa kunhan kattokorkeus on sopiva pikkujätteille...
Vanhan voi aina korjata
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
- Victorjussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 264
- Liittynyt: 17 Loka 2010 09:15
- Truck: Suentassu
- Location: Kajaani
Re: Puusepän Verstasauto
Eikös tuo niin mene, että jos ka:n kopan sisälle rakennetaan verstas, niin se ei ole enää kuorma-auto. Kuormatila puuttuu.
Erikoisautona luulisi onnistuvan, vai mennekö nykyään työkoneeksi, jolloin muu käyttö ei ole sallittua.
Vaihtolava-auto lienee helpoin ratkaisu, niin ei tarvii mitään katsastuksia. Kuljetat vain vaihtolavoja.
Erikoisautona luulisi onnistuvan, vai mennekö nykyään työkoneeksi, jolloin muu käyttö ei ole sallittua.
Vaihtolava-auto lienee helpoin ratkaisu, niin ei tarvii mitään katsastuksia. Kuljetat vain vaihtolavoja.
--Volvo B 9 M, siisti kotirattori-- --MF 165 MP, samoin--
-
- Rattimajuri
- Viestit: 193
- Liittynyt: 24 Kesä 2012 14:30
- Truck: Wilcox/Volvo F610
- Location: Jönköping / Sweden
Re: Puusepän Verstasauto
Kannattaisi varmaan etsiä aihiota hevosautopuolelta, eli kuormatila jaettu asunto ja kuljetustilaan. Koirankuljetuskopit voi olla moduuleina jolloin ne voisi nostella paikoilleen. Ja kun ei ole tarvetta koirankuljetukseen niin takatilaa voi käyttää vaikka verstaana. Livinkipuolella voi sitten keitellä sumpit ja ottaa nokoset. Hevosauto rampit on valmiina jolloin kulku verstaspuolelle helppoa ja matkalle voi ottaa vaikka mopoauton mukaan.
-
- Kuski
- Viestit: 28
- Liittynyt: 21 Syys 2012 15:28
- Truck: MB709D vm. -89
- Location: Liljendal
- Paikkakunta: Liljendal
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Eli tässäkin pätee vanha viisaus:
"Se mikä ei ole erikseen sallittua on kiellettyä."
Mikä sarvipää siinä on että valtion pitää suojella kansalaisiaan kieltämällä kaikki?
Miten hevosauto? Pitääkö sielä aina olla hevosia kun on tien päällä? Millaisia jäsenten bussit on joissa on heppa osa takana. Miten ne on rekattu?
"Se mikä ei ole erikseen sallittua on kiellettyä."
Mikä sarvipää siinä on että valtion pitää suojella kansalaisiaan kieltämällä kaikki?
Miten hevosauto? Pitääkö sielä aina olla hevosia kun on tien päällä? Millaisia jäsenten bussit on joissa on heppa osa takana. Miten ne on rekattu?
Vanhan voi aina korjata
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
-
- Kuski
- Viestit: 28
- Liittynyt: 21 Syys 2012 15:28
- Truck: MB709D vm. -89
- Location: Liljendal
- Paikkakunta: Liljendal
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Ollan aiemmin, Wilcox, mietitty ehdottamaasi ratkaisua. Miten hevosauto säännöt menevät kun siinä on living jossa voi goisia ja hevospuolella vaikka hakata halkoja mutta saman merkkisessä tavis kuorma-autossa sama toiminto tuottaa kymmenientuhensien mätkyn. Hevosauto olisi kylläoiva ratkaisu. Saisi hevoset helposti vaikka uimaan Ypäjälle.
Vanhan voi aina korjata
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
- Victorjussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 264
- Liittynyt: 17 Loka 2010 09:15
- Truck: Suentassu
- Location: Kajaani
Re: Puusepän Verstasauto
Ettäh siis..?
Lakipykälissä mennään aina niin, että mikä ei ole erikseen kielletty, niin on sallittu.
Ja sanktiot menee saman kaavan mukaan.
Hevosmiestoimistoista saa kyllä erilaisia suolattuja ja väritettyjä tarinoita, mutta faktoilla mennen "nykyherrat" ovat erimaata, kuin patruuna-aikakaudella.
Lakipykälissä mennään aina niin, että mikä ei ole erikseen kielletty, niin on sallittu.
Ja sanktiot menee saman kaavan mukaan.
Hevosmiestoimistoista saa kyllä erilaisia suolattuja ja väritettyjä tarinoita, mutta faktoilla mennen "nykyherrat" ovat erimaata, kuin patruuna-aikakaudella.
--Volvo B 9 M, siisti kotirattori-- --MF 165 MP, samoin--
-
- Rattimajuri
- Viestit: 193
- Liittynyt: 24 Kesä 2012 14:30
- Truck: Wilcox/Volvo F610
- Location: Jönköping / Sweden
Re: Puusepän Verstasauto
Jos autolla kuljetetaan eläimiä(eläviä) niin pitää olla ainakin hevospuolella siihen soveltuvat väliseinät ja systeemit. Lisäksi täytyy ilmanvaihto olla järjestetty asianmukaisesti.
Muutaman hevosauton olen tehnyt ja katsastanut. Veroja niistä on maksettu kuorma-auton mukaan ja yksi tais olla erikoisauto.
Tämänhetkinen Volvo on täällä ruotsissa rekisteröity kuorma-autoksi ja verovapaa kun on yli 30 -vuotias.
Onhan niitä kuorma-autoja käytössä autojen kuljetukseen, niissä on livinkiä ja huolto-osaa etutiloissa,
kai nekin on jossain katsastettu ja kilvissä.
Muutaman hevosauton olen tehnyt ja katsastanut. Veroja niistä on maksettu kuorma-auton mukaan ja yksi tais olla erikoisauto.
Tämänhetkinen Volvo on täällä ruotsissa rekisteröity kuorma-autoksi ja verovapaa kun on yli 30 -vuotias.
Onhan niitä kuorma-autoja käytössä autojen kuljetukseen, niissä on livinkiä ja huolto-osaa etutiloissa,
kai nekin on jossain katsastettu ja kilvissä.
-
- Rattimajuri
- Viestit: 193
- Liittynyt: 24 Kesä 2012 14:30
- Truck: Wilcox/Volvo F610
- Location: Jönköping / Sweden
Re: Puusepän Verstasauto
Tuossa asiallinen aihio verstaaksi http://www.blocket.se/jonkoping/VOLVO_F ... ?ca=17&w=1
- KajNyy1
- Vapaaherra
- Viestit: 2415
- Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
- Truck: B10M, Ajokki 7000
- Location: (Algarve Portugal)talvella
- Member id: 061
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Tuo nyt ei pidä paikkaansa ettei saisi rakentaa verstasta kuorma-autoon!
Kysymys on vain miten asia sanotaan tai kirjotetaan. Suomi on täynnä
puhelin alan "huolto"autoja jotka tosiaan kuljetta puhelinveron korjaukseen tarkoitettuja tarvikkeita ja työkaluja työmaalle = kuormaauto perustarkoituksessaan.
Rengasliike: huoltoauto kuljettaa renkaita ja laittelee niitä vanteille ja auton alle pitkin maakuntaa. Nämä varsinkin raskaankaluston huoltoon tarkoitetut kuljettavat mukanaan agregaatteja ja ilma kumpuroita sekä rengaskoneita. Nämä kaikki tulee kiinnittä kunnolla etteivät liiku tavaratilassa ajon aikana.
Puuseppä
Kuljettaa puutavaraa = raaka-ainetta, puolivalmisteita, valmiita tuotteita, työkaluja ja kaikennäköistä rautakaupppatavaraa. Mitään näistä ei saa kuljettaa irrallaan vaan ne täytyy kiinnittää turvallisesti kuljetuksen ajaksi. Tämä vaatii kaappia hyllyä pöytätasoja johon nämä saa kiinni. Tämä on kaikki viranomaisten vaatimuksia että saat kuljettaa autolla kuin autolla työssäsi tarvitsemaasi tarvikkeita.
Siis
sana verstas on jätettävä pois niin kaikki on OK!
Ai niin niistä hevosautoista pari sanaa
Minulla on sellainen jossa on tilaa kolmelle hirnujalle ja yhdeksälle ihmiselle - osa niistä voi muuttua ratsastajiksi jos nousevat hevosen selkään. Se on muistettava jos autossa on hevonen niin silloin kuljetat rahtia Geneven rahtisopimuksen mukaan.
Nyt kaikki viranomaiset sanoo HYI! koska minun hevosenkuljetusautoni on katasastettu henkilöautoksi M1. Tämä tosin tapahtui vuonna 2000. Liikenneministeriön puoleen oli käännyttävä että sain tämän läpi.
Kuorma-auto?
Auto jossa on takapäässä koko kuormatilan korkuinen ja levyinen kuljetus tila. Tilan pituudesta ei sanota mitään . -kuorman sidonta pisteiden vaatimuksesta sen sijaan on tarkat määräykset.
Kysymys on vain miten asia sanotaan tai kirjotetaan. Suomi on täynnä





Kuljettaa puutavaraa = raaka-ainetta, puolivalmisteita, valmiita tuotteita, työkaluja ja kaikennäköistä rautakaupppatavaraa. Mitään näistä ei saa kuljettaa irrallaan vaan ne täytyy kiinnittää turvallisesti kuljetuksen ajaksi. Tämä vaatii kaappia hyllyä pöytätasoja johon nämä saa kiinni. Tämä on kaikki viranomaisten vaatimuksia että saat kuljettaa autolla kuin autolla työssäsi tarvitsemaasi tarvikkeita.
Siis






Kuorma-auto?
Auto jossa on takapäässä koko kuormatilan korkuinen ja levyinen kuljetus tila. Tilan pituudesta ei sanota mitään . -kuorman sidonta pisteiden vaatimuksesta sen sijaan on tarkat määräykset.
- Liitteet
-
- Heppa kyydissä Niinisalon kenttäratsastuskilpailussa
- IM000630.JPG (36.86 KiB) Katsottu 12124 kertaa
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
-
- Rattimajuri
- Viestit: 153
- Liittynyt: 03 Elo 2011 08:23
- Location: Janakkala
Re: Puusepän Verstasauto
Täältä voi katsoa, mistä löytyy eläinten kuljetuksessa käytetettävälle ajoneuvolle asetettuja vaatimuksia.
Kannattaa esim. huomioida eläintenkuljetuslain 11 § "Kuljetus henkilöauton tavaratilassa: eläimiä ei saa ... kuljettaa henkilöauton umpinaisessa tavaratilassa. Eläinten kuljettaminen on kuitenkin sallittua sellaisessa henkilöauton tavaratilassa, joka on riittävän suuri kuljetettavalle eläimelle ja josta on riittävän avoin yhteys auton matkustajatiloihin eikä eläimelle aiheudu kuljetuksesta tarpeetonta kärsimystä". Eli matkailuauton takatallissa olevissa häkeissä ei saa kuljettaa eläimiä, jos sieltä ei ole riittävän avaraa kulkua matkustajatiloihin. Sama koskee esim. linja-autosta tehdyn M1:n ruumaa. Mutta mikä on "riittävän avara"..?
Kannattaa esim. huomioida eläintenkuljetuslain 11 § "Kuljetus henkilöauton tavaratilassa: eläimiä ei saa ... kuljettaa henkilöauton umpinaisessa tavaratilassa. Eläinten kuljettaminen on kuitenkin sallittua sellaisessa henkilöauton tavaratilassa, joka on riittävän suuri kuljetettavalle eläimelle ja josta on riittävän avoin yhteys auton matkustajatiloihin eikä eläimelle aiheudu kuljetuksesta tarpeetonta kärsimystä". Eli matkailuauton takatallissa olevissa häkeissä ei saa kuljettaa eläimiä, jos sieltä ei ole riittävän avaraa kulkua matkustajatiloihin. Sama koskee esim. linja-autosta tehdyn M1:n ruumaa. Mutta mikä on "riittävän avara"..?
- KajNyy1
- Vapaaherra
- Viestit: 2415
- Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
- Truck: B10M, Ajokki 7000
- Location: (Algarve Portugal)talvella
- Member id: 061
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Saamani tiedon mukaan EU on kieltänyt rahdin kuljetuksen henkilöautolla muutama vuosi sitten. joten hevosenkuljetusauto rekisteröidään joko pakettiautoksi tai kuorma-autoksi tänäpäivänä.Komissarov kirjoitti:Täältä voi katsoa, mistä löytyy eläinten kuljetuksessa käytetettävälle ajoneuvolle asetettuja vaatimuksia.
Kannattaa esim. huomioida eläintenkuljetuslain 11 § "Kuljetus henkilöauton tavaratilassa: eläimiä ei saa ... kuljettaa henkilöauton umpinaisessa tavaratilassa. Eläinten kuljettaminen on kuitenkin sallittua sellaisessa henkilöauton tavaratilassa, joka on riittävän suuri kuljetettavalle eläimelle ja josta on riittävän avoin yhteys auton matkustajatiloihin eikä eläimelle aiheudu kuljetuksesta tarpeetonta kärsimystä". Eli matkailuauton takatallissa olevissa häkeissä ei saa kuljettaa eläimiä, jos sieltä ei ole riittävän avaraa kulkua matkustajatiloihin. Sama koskee esim. linja-autosta tehdyn M1:n ruumaa. Mutta mikä on "riittävän avara"..?
Edit:
Minun kulkuaukkoni on 400x1600mm2 vaatimus on josta ihminen mahtuu läpi turvallisesti ajon aikana vaikka ryömimällä.
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
-
- Kuski
- Viestit: 28
- Liittynyt: 21 Syys 2012 15:28
- Truck: MB709D vm. -89
- Location: Liljendal
- Paikkakunta: Liljendal
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Oli kyllä maukkaan näköinen hevåsauto, luulenpa vain että autolla saattaisi olla demoralisoiva vaikutus työntekoon kun on niin mukavan nnäköinen ; ) Hyvät ilmanvaihtosysteemit on muutenkin ihan välttämättömät kun on parhaimmillaan seitsemän likomärkää koiraa lämpimässä autossa. Saatais muuten olla todistamassa taas sitä ihmettä että poutapäivänä auton sisällä sataa vettä.
Aiheutitpa sellaisen keuhkot täyttävän "aHaaa" oivalluksen. Eli ei "verstas-auto" vaan
"Kulttuurihistoriallisten rakennusten rakenneosien huolto- ja huollonvalmisteluauto". Tuosta saa aika vetävän valokyltin ohjaamon katolle : ) Eli ihan tavallinen kuorma-auto. Mitä laki sitten sanoo tavaratilan jakavasta väliseinästä, "kuormatilan korkuinen ja levyinen kuljetus tila". Aivan. Vastaus löytyi ed. postista. Millainen sen pitää olla ja saako siinä olla ovi? Ihan älyttömiä kysymyksiä mutta kyllä on älytön laitoskin. Mitä laki sitten sanoo ka:ssa nukkumisesta? Huoltotoimet erämaajärven rannallahan saattavat venyä viikonlopun yli?
Millaisia ovat suomi kuorma-autojen koppien seinät? Kannattaako lisälämpöeristää kun toisinaan varmasti tulee tehtyä niitä "huoltotoimenpiteitä" talvellakin?
Kiitoksia paljon vastauksista. Kaiken tuon tonkiminen Trafin uumenista olisi pahasti syönyt miestä.
Olette avartaneet käsityksiäni mahdollisuuksista toteuttaa otsikon mukainen ajatus.
Aiheutitpa sellaisen keuhkot täyttävän "aHaaa" oivalluksen. Eli ei "verstas-auto" vaan
"Kulttuurihistoriallisten rakennusten rakenneosien huolto- ja huollonvalmisteluauto". Tuosta saa aika vetävän valokyltin ohjaamon katolle : ) Eli ihan tavallinen kuorma-auto. Mitä laki sitten sanoo tavaratilan jakavasta väliseinästä, "kuormatilan korkuinen ja levyinen kuljetus tila". Aivan. Vastaus löytyi ed. postista. Millainen sen pitää olla ja saako siinä olla ovi? Ihan älyttömiä kysymyksiä mutta kyllä on älytön laitoskin. Mitä laki sitten sanoo ka:ssa nukkumisesta? Huoltotoimet erämaajärven rannallahan saattavat venyä viikonlopun yli?
Millaisia ovat suomi kuorma-autojen koppien seinät? Kannattaako lisälämpöeristää kun toisinaan varmasti tulee tehtyä niitä "huoltotoimenpiteitä" talvellakin?
Kiitoksia paljon vastauksista. Kaiken tuon tonkiminen Trafin uumenista olisi pahasti syönyt miestä.
Olette avartaneet käsityksiäni mahdollisuuksista toteuttaa otsikon mukainen ajatus.
Vanhan voi aina korjata
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
-
- Rattimajuri
- Viestit: 153
- Liittynyt: 03 Elo 2011 08:23
- Location: Janakkala
Re: Puusepän Verstasauto
Tiedän, KajNyy1. Mainitsin kuitenkin asiasta, kun alkuperäisessä kysymyksessä kysyttiin myös ajatuksia koirien kuljettamisesta. Itsellakin viisi koiraa matkustaa pakettiautossa, jos vaunun kanssa ollaan reissussa, niin myös yöpyvätkin siellä. Siksi olen joutunut tuotakin puolta pohtimaan. Omituista tuossa(kin) pykälässä on mm. se, että henkilöauto vaatii tuon aukon, mutta täysin sama auto pakettiautona ei...
- KajNyy1
- Vapaaherra
- Viestit: 2415
- Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
- Truck: B10M, Ajokki 7000
- Location: (Algarve Portugal)talvella
- Member id: 061
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Meillä kattokanava tuuletus toimii myös hevostilassa. Orginal bussin sellainen hyvin on riittänyt kesällä lähes 30 asteen lämmössä kesällä Saksassa tosin vain yksi hevonen kyydissä. 1 hevonen on = 700 W lämmitystehoa.
En muista Aukkohistoriaa vuodelta 2000 mutta jo silloin sellainen sai olla myös kuorma-autossa joka kuljettaa hevosia.
Epävarma vastaus kuorma-auton tavaratilan kulkuovelle.
Vaatimusta sille tulee siitä että sen on kestettävä sama kuormitus kuin vaaditaan väliseinälle.
Edit:
Välioveni on metallirunkoinen , metallipintainen ja avautuu tavaratilan puolelle.
En muista Aukkohistoriaa vuodelta 2000 mutta jo silloin sellainen sai olla myös kuorma-autossa joka kuljettaa hevosia.
Epävarma vastaus kuorma-auton tavaratilan kulkuovelle.
Vaatimusta sille tulee siitä että sen on kestettävä sama kuormitus kuin vaaditaan väliseinälle.
Edit:
Välioveni on metallirunkoinen , metallipintainen ja avautuu tavaratilan puolelle.
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
Re: Puusepän Verstasauto
Saahan kuorma-autossa nukkua. Rahtarit nukkuu hyvinkin usein. Joissain kuorma-autoissa on muutaman metrin pidempikin makuuhytti, ei sille ole rajoitusta. Kunhan on se edellä mainittu tavaratila johon kantavuuden mukaisen kuorman saa lastattua ja sidottua.
-
- Kuski
- Viestit: 28
- Liittynyt: 21 Syys 2012 15:28
- Truck: MB709D vm. -89
- Location: Liljendal
- Paikkakunta: Liljendal
- Viesti:
Re: Puusepän Verstasauto
Hei nää on kaikki hyviä vastauksia. Täytyy vielä lukea se 11 pykälä että tuntee virallisen kannan.
Kiitos vielä.
Kiitos vielä.
Vanhan voi aina korjata
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
-
- Rattimajuri
- Viestit: 193
- Liittynyt: 24 Kesä 2012 14:30
- Truck: Wilcox/Volvo F610
- Location: Jönköping / Sweden
Re: Puusepän Verstasauto
Tässä varsin hyvä aihio verstasautoksi.http://www.blocket.se/stockholm/Hastlas ... ?ca=14&w=3 ja http://www.blocket.se/vastmanland/Hastl ... ?ca=14&w=3 ja http://www.blocket.se/vastmanland/Hastl ... ?ca=14&w=3