Tuohon omaan projektiin pitää nuo sähkösydeemit vetää ihan alusta alkaen. Tupla akut on tuota perälautanostinta varten jo alla joten siitä lähdetään ja ne tuplataan. Invertteri mallia "Punainenpiru" mahdollisimman lähelle akkuja.
Tämmöiset suunnitelmat
220V käyttöön tulee: 2 Tv, 2 levyinen induktioliesi, kiertoilmauuni/mikro, jääkaappi, liesituuletin, astianpesukone/pöytämalli, 3-4 pistoketta (imuri, keittiovälineet) ja mahdollisesti kiertovesipumppu. Varalle tulee jossain vaiheessa salkumallin 2600 Kipor. Kaikkia ei ole tarkoitus pitää päällä samaan aikaan

24V käyttöön tulee:webat tilpehööreineen, makeavesipumppu, sisälle ledivaloja riittävästi ja mahdollisesti tietokone tuulettimia. Vessan valoihin liitetty alentaja 24V/12V pyttyä varten. (ainoa 12V joka autoon tulee)
220V asennus: Europistokkeesta syöttö invertterin kautta ryhmäkeskukseen (riittääkö, vikavirtasuojat, pääkytkin


24V asennus: Weba ja pumput tulee välipohjaan/alle muut asuintilaan. Kannattais ilmeisesti vetää "sähkökaappiin" molemmat jakokeskukset (mikä jakokeskus/sulakerasia 24V ???) ja sieltä alas weballe. Mitä johtoa ja sulakkeiden koko?

Millä mittarilla sais tuon akkujen jännitteen kätevimmin sisätiloihin valvottavaksi. Auton käydessä latutuu myös takapään akut. Inventteri lataa kanssa niin mitä siihen väliin pitää asentaa ettei ylilataa/säre paikkoja jos vahingossa molemmat päällä.
tuossa alustavaa ajatustenvirtaa .T Arilta