Horror Lines
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines
Mun b10m autossa jarruvalojen sulake on numero 2. Alustan kortilla automaattinalli.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Okei. Enää pitää selvittää missä on alustan kortti, ja minkänäkönen on se automaattinalli.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
En löytäny automaattinalleja, mut valot toimii. En tiedä mikä oli.
Tänään tuli eka linja-auton osto krapula. Pääsin montulle ja meinas tulla huono päähän. Vasen etujarrukello alkaa ehkä olla tiensä päässä, ainaki säätö on ihan tapissaan. Kone on ihan järjettömän öljynen, merkkailee reviiriään aika huolellisesti. Telma on totaalisen jumissa, äänenvaimentimet ja vähän putkee menee uusiks, oikee taka tukivarsi on poikki, sisemmästä painesäiliöstä ruuttaa öljyy vedenpäästöhanasta ja takempi painesäiliö on tyhjä. Mitäs tehdään? Pannaanko paaliin?
Eka ajelu pakokaasujarrun "säädön" jälkeen ja oli vähän eri meininki ku viimeks! Jännästi vauhti kiihty ku paino kaasua.
Jääkappi ei toimi. Vihjeitä?
Muutenhan tää on kyl hauskaa ku saippua.
N
Tänään tuli eka linja-auton osto krapula. Pääsin montulle ja meinas tulla huono päähän. Vasen etujarrukello alkaa ehkä olla tiensä päässä, ainaki säätö on ihan tapissaan. Kone on ihan järjettömän öljynen, merkkailee reviiriään aika huolellisesti. Telma on totaalisen jumissa, äänenvaimentimet ja vähän putkee menee uusiks, oikee taka tukivarsi on poikki, sisemmästä painesäiliöstä ruuttaa öljyy vedenpäästöhanasta ja takempi painesäiliö on tyhjä. Mitäs tehdään? Pannaanko paaliin?
Eka ajelu pakokaasujarrun "säädön" jälkeen ja oli vähän eri meininki ku viimeks! Jännästi vauhti kiihty ku paino kaasua.
Jääkappi ei toimi. Vihjeitä?
Muutenhan tää on kyl hauskaa ku saippua.
N
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Horror Lines
Tää oli hauskaa ku pienessä luki vaan toisella silmällä =)
Millanen se sun kaappis on?
Millanen se sun kaappis on?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
No siinä etuportaissa on seinässä semmonen luukku ja sen ku avaa ni siellä sisällä on se kaappi. Oisko kuva muka parempi??? Ü
Kojelaudassa on semmonen lumihiutale-nappi, mistä useissa autoissa lähtee jääkaappi päälle. Siitä ku painaa, alkaa keskikäytävän keskellä katossa huippuimuri huutaa. Jääkaappiin nappi ei vaikuta.
Onks se takempi painesäiliö se minkä pitäis kerätä kaikki ylimääränen kura? Kompurako mulla poikii ku sitä öljyä noin ilman seassa on?
Ja minkähänlaisia arvioita vois arvon raadilla olla sen koneen öljyämisen suhteen? Ts onks jotain yleistä paikkaa mikä näissä aina menee ja sit se alkaa kusee?
Ja joo joo, otan niitä kuvia ihan just, oota siinä.
N
Kojelaudassa on semmonen lumihiutale-nappi, mistä useissa autoissa lähtee jääkaappi päälle. Siitä ku painaa, alkaa keskikäytävän keskellä katossa huippuimuri huutaa. Jääkaappiin nappi ei vaikuta.
Onks se takempi painesäiliö se minkä pitäis kerätä kaikki ylimääränen kura? Kompurako mulla poikii ku sitä öljyä noin ilman seassa on?
Ja minkähänlaisia arvioita vois arvon raadilla olla sen koneen öljyämisen suhteen? Ts onks jotain yleistä paikkaa mikä näissä aina menee ja sit se alkaa kusee?
Ja joo joo, otan niitä kuvia ihan just, oota siinä.
N
-
- Tosi harrastaja
- Viestit: 39
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 18:51
- Truck: M-B LP1113-B OM352
- Location: Kouvostoliitto
Re: Horror Lines
Äläs nyt masennu
Äkkiä näkemättä viittais se öljy painesäiliössä kompuran tiivisteisiin...
Se öljyinen mosa taas voi johtuu samasta syystä tahi joistai muista tiivisteistä, mut hei, nehän on tehty vaihdettaviksi
Nouseeko siinä keittimessä kuitenkin paineet ihan normisti ?
Tää nyt on vaan tällästä ja hauskaa ku hippaleikki

Äkkiä näkemättä viittais se öljy painesäiliössä kompuran tiivisteisiin...
Se öljyinen mosa taas voi johtuu samasta syystä tahi joistai muista tiivisteistä, mut hei, nehän on tehty vaihdettaviksi

Nouseeko siinä keittimessä kuitenkin paineet ihan normisti ?
Tää nyt on vaan tällästä ja hauskaa ku hippaleikki
Ei se siitä...
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Ai ni halpaa ja hauskaa ku sian hakkaaminen?
Kompuran tiivisteitä saanee kaupasta, minkähänlainen homma ne on vaihtaa? Kuinka kauan kestää, monta työnjohtajaa on paikalla ja tarviiko telineitä (vedonlyönnin aiheita Kouvolan kaupungin pikkuprojekteissa).
Enkä mitenkään pääse masentumaan, on niin kovat lääkkeet!
N
Kompuran tiivisteitä saanee kaupasta, minkähänlainen homma ne on vaihtaa? Kuinka kauan kestää, monta työnjohtajaa on paikalla ja tarviiko telineitä (vedonlyönnin aiheita Kouvolan kaupungin pikkuprojekteissa).
Enkä mitenkään pääse masentumaan, on niin kovat lääkkeet!
N
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4280
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Horror Lines
Ota painepesuri ja kunnon pesuaineet ja pese moottori. Aja vähän ja kato mistä sotkee. Missä sulla on kuivuri? Jos kuivurin pohjassa on öljytippa niin kyllä sotkee kun joka tusahduksella sylkäisee ympäriinsä.
Tulevaisuus on sähköinen
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Heh. "Tippa".
Mut joo, pesuri pesee parhaillaan penkkejä, ja kun siitä selviää ni lähtee huolto yms luukut pitkin pihoja ja alkaa maailmanlopun painepesubakkanaalit!
N
Mut joo, pesuri pesee parhaillaan penkkejä, ja kun siitä selviää ni lähtee huolto yms luukut pitkin pihoja ja alkaa maailmanlopun painepesubakkanaalit!
N
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Nii juu Sonderbus, paineet nousee normaalisti ja pysyy häkellyttävän hyvin. Muutaman päivän seisottamisen ja kaikenlaisen väkertämisen jälkeenkään ei ollu mittarit nollissa, bremssi kyl piti painaa ennen liikkeellelähtöä.
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: Horror Lines
Samaa mäkin aattelin et pese se kone ihan ekaks
ja milloinkohan ne säiliötkin on viimeksi putsattu 


Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Ai niitä voi putsata? Ü
Otetaaks letkut irti ja vettä sisään vai kui?
Otetaaks letkut irti ja vettä sisään vai kui?
- Iski
- Kansleri
- Viestit: 1261
- Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
- Truck: Carrus 502 B10M
- Location: Nurmijärvi Rajamäki
- Member id: 149
Re: Horror Lines
Kojelaudassa on semmonen lumihiutale-nappi, mistä useissa autoissa lähtee jääkaappi päälle. Siitä ku painaa, alkaa keskikäytävän keskellä katossa huippuimuri huutaa. Jääkaappiin nappi ei vaikuta.
N[/quote]
Niin, sulla vissiin on ilmastointi siinä, meillä jääkapin nappi on jääkaapin vieressä, ei taida toimia myöskään meillä.
N[/quote]
Niin, sulla vissiin on ilmastointi siinä, meillä jääkapin nappi on jääkaapin vieressä, ei taida toimia myöskään meillä.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Ei oo ilmastointia eikä vessaa. Hiki päässä joutuu kupla otassa ajelee.
Jääkaapin sisällä on semmonen pyöriteltävä nappula, mut siitä ei tapahu mitään.
N
Jääkaapin sisällä on semmonen pyöriteltävä nappula, mut siitä ei tapahu mitään.
N
- vanha vanaja
- Rattiamiraali
- Viestit: 369
- Liittynyt: 01 Huhti 2011 19:04
- Truck: Scania K112
- Location: Vihti
Re: Horror Lines
millanen kaappi sulla siinä on?onko kompurakaappi vai vastuskaappi?jos on vastuskaappi niin kannattaa pikkasen väkivaltaesti pyöritellä sitä saattaa lähtee pelaamaan ja jos on kompurakaappi niin termarin vaihto saattaa auttaa.Kuva kertois paljon 

Jaahas ja taas on kädet mustana
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Kompura.
Ja aina kaikki niitä kuvia. Joojoo äiti!
Edit:23.9.-13
Venny 5v otti niitä eilen joitakin kymmeniä. Kuhan saan puhelimen ja koneen samaan paikkaan silleen et ei oo yö neljä, ni alkaa tulee.
Nyt on löydetyt kosteusvauriot purettu ja fiksattu ( kattoluukun nurkasta oli vähän vuotanu, samoin ku katon takakulman pienestä kolarivauriosta ), vas taka kattokanava pihalla, takimmainen tuuletusräppänä korvattu aurinkokennotuulettimella ja vissiin jotain muutaki siellä tuli kötösteltyä.
Patterit on rautaputkella yhdistetty koko auton kantavaksi hässäkäksi, ja takaseinän pattereita pitäis siirtää muutama sentti sisään päin. Onks jotain konstia, vai sahaillaanko pätkä pois välistä ja kumiletkua tilalle?
Webasto lähtee napista pyörii, mut ei syty. Vikavalo vilkuttaa 1 ja 5. Mitäs tehdään? Ja se kello on pimeenä, eikä sen napeista tapahdu mitään. Semmonen digitaali perus.
N
Ja aina kaikki niitä kuvia. Joojoo äiti!
Edit:23.9.-13
Venny 5v otti niitä eilen joitakin kymmeniä. Kuhan saan puhelimen ja koneen samaan paikkaan silleen et ei oo yö neljä, ni alkaa tulee.
Nyt on löydetyt kosteusvauriot purettu ja fiksattu ( kattoluukun nurkasta oli vähän vuotanu, samoin ku katon takakulman pienestä kolarivauriosta ), vas taka kattokanava pihalla, takimmainen tuuletusräppänä korvattu aurinkokennotuulettimella ja vissiin jotain muutaki siellä tuli kötösteltyä.
Patterit on rautaputkella yhdistetty koko auton kantavaksi hässäkäksi, ja takaseinän pattereita pitäis siirtää muutama sentti sisään päin. Onks jotain konstia, vai sahaillaanko pätkä pois välistä ja kumiletkua tilalle?
Webasto lähtee napista pyörii, mut ei syty. Vikavalo vilkuttaa 1 ja 5. Mitäs tehdään? Ja se kello on pimeenä, eikä sen napeista tapahdu mitään. Semmonen digitaali perus.
N
Viimeksi muokannut neppi, 23 Syys 2013 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Horror Lines
Termari siitä kaapista on menny, ite ohitin koko mötikän eikä oo vielä ainakaan kaljat jäähän kerenny mennä, toki ei ne kauaa siellä säilykkään!
Patterista putki poikki ja letkua väliin, ainoo oikea letku olis silikoniletku että kestäs öljyä ja glykolia, mut kestää se kumiletkuki aikasa.
Tuosta huoltomanuska webastoon: http://www.techwebasto.com/heater_main/LIT699745A.pdf
Patterista putki poikki ja letkua väliin, ainoo oikea letku olis silikoniletku että kestäs öljyä ja glykolia, mut kestää se kumiletkuki aikasa.
Tuosta huoltomanuska webastoon: http://www.techwebasto.com/heater_main/LIT699745A.pdf
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Uiui! Kiitti!
Mites paljon sieltä ehtii tulla glykolia lattialle siinä ajassa ku sen letkun saa siihen paikalleen? Muutaman litran tarkkuudella riittää.
Mites paljon sieltä ehtii tulla glykolia lattialle siinä ajassa ku sen letkun saa siihen paikalleen? Muutaman litran tarkkuudella riittää.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Horror Lines
Veikkaan että n.0,678L kun nätisti sahaat puukkosahalla. Sitten kun sitä letkua tälläät paikolleen ja unohat klemmarit ja otat letkun pois, nii 1,78L yhteesä on glykolia lattialla. Ja tosimies ei tyhjennä systeemiä tollasen pikku sahailun takia.
Itelle tein kiertoon haaran jossa oli pikku webasto ja ihmeen vähän sieltä vettä pääsi kartanolle, toki onhan se kierto suljettu, jos et avaa paisarin korkkia. Tietysti jos käyttäs lämpimäksi että ois painetta niin sais enempi vettä syliin.
Itelle tein kiertoon haaran jossa oli pikku webasto ja ihmeen vähän sieltä vettä pääsi kartanolle, toki onhan se kierto suljettu, jos et avaa paisarin korkkia. Tietysti jos käyttäs lämpimäksi että ois painetta niin sais enempi vettä syliin.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Tosi harrastaja
- Viestit: 39
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 18:51
- Truck: M-B LP1113-B OM352
- Location: Kouvostoliitto
Re: Horror Lines

muista vetää rasvan kans ni et ees huomaa ku sujahtaa , ei kastu paikat eikä tunnu missään...
Ei se siitä...
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Takaosan katto lähes lisäeristetty, sit loppu matskut. Pysyyks finnfoam uretaaniliimalla ikkunalasissa? Ootteks laittanu ikkunoiden kohtaan jotain välikoolauksia lasiin?
Takatallin lattia ja seinäfaneerit nakeltu kartanolle, mätiä palkkeja paljon vähemmän ku aattelin, toisaalta löyty pari semmosta paikkaa mitä en aatellu, mut yllättävän yllättyny oon välttämättömien hitsaustöiden vähyydestä.
Äänenvaimentimen tilasin ja alotin reaktiotangon metsästyksen. Ahola ei löytäny suoraan sitä tarvikkeena ja uus maksaa Volvolla vaan 980€. Pitäiskö ottaa sieltä? Ü
Vastaaks Paimela koskaan puhelimeen?
Alustan luukut avattu, liuottimia haisteltu ja vettä roiskittu konehuoneeseen ja kaikkien ihme salaluukkujen taakse. Luulen että on vaikee saada tota autoo tosta enää liikkeelle. Niin paljon paskaa sieltä irtos että maa nousi auton alla metrin.
N
Takatallin lattia ja seinäfaneerit nakeltu kartanolle, mätiä palkkeja paljon vähemmän ku aattelin, toisaalta löyty pari semmosta paikkaa mitä en aatellu, mut yllättävän yllättyny oon välttämättömien hitsaustöiden vähyydestä.
Äänenvaimentimen tilasin ja alotin reaktiotangon metsästyksen. Ahola ei löytäny suoraan sitä tarvikkeena ja uus maksaa Volvolla vaan 980€. Pitäiskö ottaa sieltä? Ü
Vastaaks Paimela koskaan puhelimeen?
Alustan luukut avattu, liuottimia haisteltu ja vettä roiskittu konehuoneeseen ja kaikkien ihme salaluukkujen taakse. Luulen että on vaikee saada tota autoo tosta enää liikkeelle. Niin paljon paskaa sieltä irtos että maa nousi auton alla metrin.
N
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
No nyt vastas Paimela. Satasen pyys reaktiotangosta. Riistoo! Ü
N
N
Re: Horror Lines
Kyselit ketjun alkupäässä 2-akselista mahuria Star 701 -korilla... Sellaisen olen yhden nähnyt, aikanaan Postilinjoille tehty. Sekin lienee jo naulatehtaan ruokana. Oli vuodelta -91 ulkomuistista heitettynä... Kori oli raskastekoinen, ja siksipä täydellä matkustajakuormalla ei enää matkatavaroita voinutkaan ottaa mukaan, kun Suomen rajojen ulkopuolelle autolla lähdettiin
Onko tuo sinun Berkhofisi keula- vai kylkijäähdyttimellä? Jos vuosimalli tosiaan on tuolla eestin poikain sivulla mainittu -94, niin siihen aikaan alkoi jo sivujäähdytin olla peruskamaa.
Se, että lumihiutalenapista alkaa katolla hurista, viittaisi juurikin ilmastointiin mutta mahdollisesti toimimattomaan sellaiseen. Toimimattomuus taas ei ole minkään luokan yllätys tuon ikäisessä ja tuosta yhtiöstä peräisin olevassa yksilössä... Kompurajääkaapeissa ei kaikissa ole ollenkaan kojelautakatkaisinta, joissakin on vain se termostaatin säätöpotikka joko kaapin sisällä tai sen ulkopuolella oven pielessä. Ainakin ne ehjät kompurakaapit, joiden kanssa itse olen ollut tekemisissä, ovat näihin puhaltimella ja sähkön "jäähdyttämällä" kylmäelementillä varustettuihin verrattuna ensiluokkaisia. Harmi, ettei kunnon kompurakaappeja enää uusiinkaan linja-autoihin juuri asenneta.

Onko tuo sinun Berkhofisi keula- vai kylkijäähdyttimellä? Jos vuosimalli tosiaan on tuolla eestin poikain sivulla mainittu -94, niin siihen aikaan alkoi jo sivujäähdytin olla peruskamaa.
Se, että lumihiutalenapista alkaa katolla hurista, viittaisi juurikin ilmastointiin mutta mahdollisesti toimimattomaan sellaiseen. Toimimattomuus taas ei ole minkään luokan yllätys tuon ikäisessä ja tuosta yhtiöstä peräisin olevassa yksilössä... Kompurajääkaapeissa ei kaikissa ole ollenkaan kojelautakatkaisinta, joissakin on vain se termostaatin säätöpotikka joko kaapin sisällä tai sen ulkopuolella oven pielessä. Ainakin ne ehjät kompurakaapit, joiden kanssa itse olen ollut tekemisissä, ovat näihin puhaltimella ja sähkön "jäähdyttämällä" kylmäelementillä varustettuihin verrattuna ensiluokkaisia. Harmi, ettei kunnon kompurakaappeja enää uusiinkaan linja-autoihin juuri asenneta.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Keulassa on syyläri ja juu, huonolla pidolla tää auto on ollu. Viron poijjaat oli pistänyt pari vuotta lapinlisää. 92 toi on.
Ei oo ilmastointia. Katon keskellä on huippuimuri, kattotuuletin.
701 Scanioita oon nähny livenä, tossa Nastolassahan on yks, mut mahuri Volvona en oo nähny ku kuvissa. Luulen et vaik on kaheksan hengen perhe, ni ei ihan äkkii tulis kantavuudet vastaan! Ü
Jääkaappi toimii. Termostaattiki toimii. Se nyt vain on suorilla johdoilla testimielessä viritelty käyntiin. Alkup johdoissa ei kule mehu. Mistähän sulaketaulusta johtojen toista päätä pitäis lähtee ettimään?
N
Ei oo ilmastointia. Katon keskellä on huippuimuri, kattotuuletin.
701 Scanioita oon nähny livenä, tossa Nastolassahan on yks, mut mahuri Volvona en oo nähny ku kuvissa. Luulen et vaik on kaheksan hengen perhe, ni ei ihan äkkii tulis kantavuudet vastaan! Ü
Jääkaappi toimii. Termostaattiki toimii. Se nyt vain on suorilla johdoilla testimielessä viritelty käyntiin. Alkup johdoissa ei kule mehu. Mistähän sulaketaulusta johtojen toista päätä pitäis lähtee ettimään?
N
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines
Tuossa minun Berkhofissa olen tylysti vetänyt uutta kaapelia toimimattomille kulutuskojeille. Ei oli tietoa mitä kaikkia viritelmiä autoon on vuosien varrella tehty. Alkuperäiset keittiölaitteet ovat sijoiteltu sulaketaulun loppupäähän. Kaikki ovat releillä toteutettuja.
Alkuperäiset posliinisulakkeet olivat hapettuneita, joten pienen puhdituksen jälkeen moni vempain alkoi toimia.
Alkuperäiset posliinisulakkeet olivat hapettuneita, joten pienen puhdituksen jälkeen moni vempain alkoi toimia.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun