neppi kirjoitti:Kuriositeettina mainittakoon, että oon nyt muutaman kuukauden täällä Saksassa pyöriny, enkä oo nähny yhtään tervepeltistä Nepardia! Noita vanhoja ei näy täällä ollenkaan ja uusissaki kuplii maalit.
Mut mulla onki Berkhof. Ü
N
tuo on se noiden tosi huono puoli kun ne ei oo vielä tähän päivään mennes saaneet rosteria käyttöön ,soittelin ja kyselin vähä noista tietäville niin tällä hetkellähän tuota skylineriähän ei edes tehdä ,tehtaalta tulossa uus malli joskus 2014-15 ,tallinnas käytiin kattomas yhtä ja ei tarvinnu mennä 20m. lähemmäs ,se oli täys katastrofi ,ja vielä automaatilla
Ei kai kukaan muu käytä hitaasti ruostuvaa ku Carrus?
Jos vertaa Euroopan bussia ja härmän bussia ni hinta on sama mut se ulkomaan auto on ihan törkeen hiano kun taas tää suomiauto on ruma ja ihan perus. Jos se evropan auto ois vielä rosteria ni eihän kellään ois varaa ostaa sitä.
Oma auto vietti tän viikonlopun päivät bussiparkissa keskellä kylää, ku olin ite keikkahommissa Dresden City Festival:illa. Oliha hienoja vehkeitä rivissä tolkuton määrä. Uusia Setroja, Neoplaneja ja kaikenmaailman Drögmöllereitä silmänkantamattomiin, vaan eipä noita enää kakskyt vuotta vanhoina täällä näe, liekkö Venäjällä kaikki vai paalissa…