Horror Lines

Kerro omasta projektistasi
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

Ei piä kattoo niin läheltä!
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Urtsi pitää ainakin tukassa ja hanskoissa, mutta että levy pysyy lasissa on mulle uutta!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

... hanskathan ei kyl sen jälkeen enää pidä yhtään.

N
Avatar
Zippo
Rattiamiraali
Viestit: 359
Liittynyt: 09 Touko 2010 20:09
Truck: Scania K113 Falcon
Location: Kouvola

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Uretaani pysyy myös hiuksissa ja muuraa silmän kiinni, pilli tukkoon ja räjähti irti.. :/
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3659
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Pilliuretaani on kaikkialla muualla paitsi siinä saumassa mihin sitä sohii. No sumutinpullolla voi kostuttaa pinnat, jos haluaa paremman tarttuvuuden. Myös pinnan kuivumista voi nopeuttaa sumuttamalla vettä päälle.

Urtsia on kiva yrittää pestä vedellä pois käsistä. Ksyleenillä ja asetonilla lähtee märkänä ja kuivuttuaan puukolla tai ihon uusiutuessa.

Purkissa lukee, että laajenee 15-kertaiseksi kuivuessa, mutta siinä ei oteta kantaa mihin laajenee. Ei ainakaan työkohteeseen.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
B9M
Kansleri
Viestit: 1481
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
Truck: Volvo FH12 380 XL
Location: Kokkola
Member id: 048
Paikkakunta: Kokkola

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja B9M »

Rosvolinna kirjoitti: kuivuttuaan puukolla tai ihon uusiutuessa.
Patapata toimii :P T. Ari
#048
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

Viime yönä, ku piti siivota auto tän aamun reissuunlähtöä varten, rakensin vahingossa vessan.

Lisäks toin ohimennessäin jääkaapin takapaksista sisään. Helppo homma! Tarvittiin vain neljä isoa miestä, vähän fairyä ja parikyt minuuttia aikaa. No nyt se on kuitenki sisällä ja oottelee loppusijoituspaikkaan pääsyä. Pitää vielä purkaa hattuhyllyä, kattokanavaa ja lattiaa pois sen edestä.

Kevväämmällä katsastuksessa huomautuksen ansainnut takaäärivalo on fiksattu, samoin ku moni muu asia. Virkeenä lähettiin aamulla kohti Rolloo. Tai ois lähetty, jos ei jääty pihaan jumiin. 20min ees-taas junnaamista ja sit riitti vauhti. Pitäisköhän ajaa muutama kuorma hiekkaa siihe...

Hienointa tässä reissussa on se, että on toinenki kuski! Kolmannen kerran tässä elämässä olen tämän auton yläkerrassa auton liikkuessa!

UUJEEE.

Neppi
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

No enpähän taas oo ehtiny tänne mitään laittaa.

Rovaniemen keikka meni mallikkaasti. Kaikin puolin. Vessakoppi toimii niinkuin vessakopin kuuluuki, ja muutenki oli niin siistii matkustaa tolla vempeleellä hyvien tyyppien kanssa. Showhun kuului 13 hlöä, eikä 18 istumapaikkaa oo semmoselle porukalle yhtään liikaa. Ja etupenkin paikat oli aina miehitettyjä! Tuli itekki istuttua siinä ylätuulilasin takana ja kyllä kelpas! Ü
HorrorLines20.jpg
HorrorLines20.jpg (49.95 KiB) Katsottu 20772 kertaa
Sängyt oli vielä purettuna ja edellisen yön remonttikamat pitkin levällään, mut onneks oli porukassa mukana yks ylettömän siivous-innokas tanssija-laulaja-näyttelijä, joka otti asiakseen järjestellä kamat paikoilleen. Jyväskylässä jo mahtu peräosaston patjoille nukkumaan, eikä sirkkeleitä enää pyöriny jaloissa. Hyvä niin.

Lämpötilansäätöpotikka ei edelleenkään tee mitään. Nyt vain on lämmöt pysyvästi täysillä. Teepaitakelit yläkerrassa.

Tämän viikon saldoa on hattuhyllyssä olevien käytävävalojen leditys. Eikä oo mitään höpöhöpö lediä. Yks kaveri on lamppufirmassa töissä, ja on hyvä kontakti. Sit on tää toinen kaveri, joka on innokas ratkomaan sähköseikkoihin liittyviä ongelmia. Laitan lopputuloksesta kuvan tähän.
HorrorLines21.jpg
HorrorLines21.jpg (78 KiB) Katsottu 20772 kertaa
HorrorLines23.jpg
HorrorLines23.jpg (62.52 KiB) Katsottu 20772 kertaa
Kaveri oli sitä mieltä, että saa tota systeemiä markkinoida muillekin. 24V ja käy suoraan alkuperäiseen systeemiin, eikä mitään tarvi purkaa. No alkup hehkulankapolttimot tietty pois.

Siinähän on se yöasento ja sit lastaus ja purkuasento siinä käytävävalossa. Ainaki useimmissa linja-autoissa. Yöasennossa palaa mulla siinä lasin keskellä nyt yks pehmeämmän sävyinen ledilista puoliteholla, ja sit ku painaa siitä viereisestä napista, syttyy saman lasin reunoille kirkkaat ruumishuonesävyiset ledit ja kyllä näkee ettiä käsveskaa ja lapasia! On hyvä. Alkuperäisen muutaman sadan watin sijaan puhutaan nyt pikemminki milliampeereista. Porraskäytäviin ja kuljettajan / repsikan lukuvaloihin tulee vielä samansuuntainen ratkaisu. Matkustamon lukuvalot on myös työn alla. Riittää kohta virta jääkaapille.

Seinäin levytyksen aloitin, mut en pötkiny pitkälle, ku piti yhtä kantapäävammaa lähtee viemään päivystykseen. Siinähän se ilta sitte rattoisasti vierähtikin.

Ostin ratijon. "Pieninä seteleinä, torin parkkiksella. Tule yksin, aseettomana.". Tori.fi:stä löytyi, ja omilta kyliltä. Sonyn seedeeämpeekolmejamitälie, tärkeimpänä ominaisuutena kuitenkin 3mm jakki etulevyssä. Siihen voi tökätä puhelimesta tai atk-tietokoneesta tulevan piuhan, ja soittaa jenkkaa omista ituneseista ja spotifajitaksista. Uusi, tehtaan paketissa.

Motonetista tarttui alkuviikosta mukaan kaksi paria höpöhöpö kaijuttimia. Semmosia kotelollisia. 49€ / pari. Ne tulee kuljettajalle ja repsikalle. Sit tulee vielä kuskin penkin taakse muuan subbari, joka joskus jonkun auton mukana meille tuli. Tämä kaikki onni ja autuus rajoittuu ainoastaan alakertaan. Yläkerran paremmalle väelle tulee oma, erillinen järjestelmänsä. Näin voi alakerrassa kuunnella vaik Purplee tai Röllipeikon voimistelulaulua, kun yläkerrassa katotaan leffaa.

Biltsun sähkövessan asennustyön suunnitteluprosessi on alkanut. Ostin tuumasen kierreletkun. Ei paljo enää puutu siitäkään.

Aamulla jatkuu rosessi.

Kuvia joskus.



Neppi
Viimeksi muokannut neppi, 07 Marras 2013 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Odotan innolla kokemuksia bilhelvatan sähkökulhosta, millä metelillä ja kuinka onnistuneeseen lopputulokseen se pääsee jöötiä pureskellessaan.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
pelti
Kansleri
Viestit: 1165
Liittynyt: 07 Heinä 2013 22:16
Truck: Hymer camp
Location: vantaa
Viesti:

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja pelti »

nyt kuvaa kehiin ledeistä ja yhteystiedot laitteista... Kiinnostaa sssssairrrrrrrrrrraaasti.
:)
peltiliiteri.com
Avatar
ponupannu11
Kippari
Viestit: 70
Liittynyt: 07 Kesä 2009 12:34
Truck: Ajokki-72/Scania 112
Location: Kolari

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja ponupannu11 »

neppi kirjoitti:No enpähän taas oo ehtiny tänne mitään laittaa.

Rovaniemen keikka meni mallikkaasti. Kaikin puolin. Vessakoppi toimii niinkuin vessakopin kuuluuki, ja muutenki oli niin siistii matkustaa tolla vempeleellä hyvien tyyppien kanssa. Showhun kuului 13 hlöä, eikä 18 istumapaikkaa oo semmoselle porukalle yhtään liikaa. Ja etupenkin paikat oli aina miehitettyjä! Tuli itekki istuttua siinä ylätuulilasin takana ja kyllä kelpas! Ü
HorrorLines20.jpg
Sängyt oli vielä purettuna ja edellisen yön remonttikamat pitkin levällään, mut onneks oli porukassa mukana yks ylettömän siivous-innokas tanssija-laulaja-näyttelijä, joka otti asiakseen järjestellä kamat paikoilleen. Jyväskylässä jo mahtu peräosaston patjoille nukkumaan, eikä sirkkeleitä enää pyöriny jaloissa. Hyvä niin.

Lämpötilansäätöpotikka ei edelleenkään tee mitään. Nyt vain on lämmöt pysyvästi täysillä. Teepaitakelit yläkerrassa.

Tämän viikon saldoa on hattuhyllyssä olevien käytävävalojen leditys. Eikä oo mitään höpöhöpö lediä. Yks kaveri on lamppufirmassa töissä, ja on hyvä kontakti. Sit on tää toinen kaveri, joka on innokas ratkomaan sähköseikkoihin liittyviä ongelmia. Laitan lopputuloksesta kuvan tähän.
HorrorLines21.jpg
HorrorLines23.jpg
Kaveri oli sitä mieltä, että saa tota systeemiä markkinoida muillekin. 24V ja käy suoraan alkuperäiseen systeemiin, eikä mitään tarvi purkaa. No alkup hehkulankapolttimot tietty pois.

Siinähän on se yöasento ja sit lastaus ja purkuasento siinä käytävävalossa. Ainaki useimmissa linja-autoissa. Yöasennossa palaa mulla siinä lasin keskellä nyt yks pehmeämmän sävyinen ledilista puoliteholla, ja sit ku painaa siitä viereisestä napista, syttyy saman lasin reunoille kirkkaat ruumishuonesävyiset ledit ja kyllä näkee ettiä käsveskaa ja lapasia! On hyvä. Alkuperäisen muutaman sadan watin sijaan puhutaan nyt pikemminki milliampeereista. Porraskäytäviin ja kuljettajan / repsikan lukuvaloihin tulee vielä samansuuntainen ratkaisu. Matkustamon lukuvalot on myös työn alla. Riittää kohta virta jääkaapille.

Seinäin levytyksen aloitin, mut en pötkiny pitkälle, ku piti yhtä kantapäävammaa lähtee viemään päivystykseen. Siinähän se ilta sitte rattoisasti vierähtikin.

Ostin ratijon. "Pieninä seteleinä, torin parkkiksella. Tule yksin, aseettomana.". Tori.fi:stä löytyi, ja omilta kyliltä. Sonyn seedeeämpeekolmejamitälie, tärkeimpänä ominaisuutena kuitenkin 3mm jakki etulevyssä. Siihen voi tökätä puhelimesta tai atk-tietokoneesta tulevan piuhan, ja soittaa jenkkaa omista ituneseista ja spotifajitaksista. Uusi, tehtaan paketissa.

Motonetista tarttui alkuviikosta mukaan kaksi paria höpöhöpö kaijuttimia. Semmosia kotelollisia. 49€ / pari. Ne tulee kuljettajalle ja repsikalle. Sit tulee vielä kuskin penkin taakse muuan subbari, joka joskus jonkun auton mukana meille tuli. Tämä kaikki onni ja autuus rajoittuu ainoastaan alakertaan. Yläkerran paremmalle väelle tulee oma, erillinen järjestelmänsä. Näin voi alakerrassa kuunnella vaik Purplee tai Röllipeikon voimistelulaulua, kun yläkerrassa katotaan leffaa.

Biltsun sähkövessan asennustyön suunnitteluprosessi on alkanut. Ostin tuumasen kierreletkun. Ei paljo enää puutu siitäkään.

Aamulla jatkuu rosessi.

Kuvia joskus.



Neppi
Joko olet asentanut tuon Bilteman jauhavan vessan?oliko minkälainen asentaa ja kuinka toimii käytännössä?Itte kans katellu sellasta omaan rojektiin.
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

En oo asentanu. Sen sijaan tein eilen vessaan puuttuvan takaseinän. Tänään, isänpäivän kunniaksi, ihmettelen vessan lattian laskua. Siinä kulkee johtokotelo poikittain (tai siis ajosuuntaan pitkittäin) alapuolella, just keskellä lattiaa, ja vielä silleen et se on puolessa välissä sitä pudotusta. Oliks vaikee? Eli jos lattiaa pitäis pudottaa vaiks 20cm, ni johtokotelo on 10cm:n kohalla, got it?

Otan sen auki ja katon onks niissä johdoissa (siellä kulkee myös paineilmaa) varaa siihen laskuun. Jos on, lasken lattian, jos ei, rakennan keittiön. Ajatus lattian laskusta liittyy osin seisomakorkeuteen, lattialämmitykseen ja sähkövessan meteliin. Tekisin lattian kelluvana niin, et pöntön murinat ei kulkis rakenteissa ympäri kämppää.

Ja hyvää isänpäivää asianosaisille!

N
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

Ja bee, 'Rosvolinna':lla ja 'Zippo':lla on ainaki toi sama pönttö käytössä. Oli vissiin muutamalla muullakin, että käyttökokemuksia vois siltä suunnalta kysellä. Mullahan toi on ollu lähinnä painolastina koko kesän.

N
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3659
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Ei ole vielä asennettu. Testipenkissä puhtaalla vedellä on kokeiltu. Ongelmana on; pytyssä ei ole tulovedelle magneettiventtiiliä. Pytyn kytkimellä saa poistopumpun pyörimään ja veden poistumaa maljasta ripeästi, mutta pitäisi rakentaa jokin systeemi päästämään oikean määrän tulovettä. Hajulukkomutkalla saa kyllä takaiskuna palaamaan oikean määrän vettä. Mutta tuo tulopuoli kaipaa kehittelyä.

Ehkä sen voisi järjestää omalla uppopumpulla tai Shurfolla. Kyökissä on painevesi, siitä ei voi lainata tarvitsisi tuon magneettiventtiilin...

Röllissä on tällä hetkellä kemssa. Lähinnä lasten tarpeita silmälläpitäen. Aikuiset käy ABC:llä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Rosvolinna kirjoitti:Ei ole vielä asennettu. Testipenkissä puhtaalla vedellä on kokeiltu. Ongelmana on; pytyssä ei ole tulovedelle magneettiventtiiliä. Pytyn kytkimellä saa poistopumpun pyörimään ja veden poistumaa maljasta ripeästi, mutta pitäisi rakentaa jokin systeemi päästämään oikean määrän tulovettä. Hajulukkomutkalla saa kyllä takaiskuna palaamaan oikean määrän vettä. Mutta tuo tulopuoli kaipaa kehittelyä.

Ehkä sen voisi järjestää omalla uppopumpulla tai Shurfolla. Kyökissä on painevesi, siitä ei voi lainata tarvitsisi tuon magneettiventtiilin...

Röllissä on tällä hetkellä kemssa. Lähinnä lasten tarpeita silmälläpitäen. Aikuiset käy ABC:llä.
Siis hetkinen, miten sinne uus vesi tulee, vai jääkö se kuivaksi "nykäsyn" jälkeen?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3659
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Ei tuo kuivaksi jää. Poistoputkeen pitää laittaa hieman ylämäkeä niin pumpun pysäyttämisen jälkeen vesi palaa maljaan. Huuhtelunappula voi myös ohjata tuloveden säännöstelyä.

Tulovesi tulee suoraan istuinrenkaan reunojen alle. Pytyssä ei ole yhtään venttiiliä. Ainoastaan poistoputken alussa silppurikeskipakoispumppu. Ihan asiallista laatua tuo pumppu on.

Voisihan siihen laittaa hanan tulovedelle, mutta kukaan ruokakuntani vieraista ei osaisi sitä käyttää. Olisi nappi ja hana. Liikaa liikkuvia osia. Nuo manuaali venevessat ovat ainakin liian monimutkaisia. En halua sähkövessasta sellaista. Yksi nappi ja sitä painetaan niin kauan kunnes vesi on taas kirkasta. Tai voihan siihen laittaa aikareleen for dummies...

Ilman tuota hajulukkomutkaa malja jäisi lähes tyhjäksi ja ilma pääsisi jätesäiliöstä huussiin. Ei hyvä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

Paljoks sen poistopumpun "tuotto" on? Jos laittaa vessalle oman syöttöpumpun ni sen pitäis varmaan toimii jotenki synkroonissa sen rouhijapumpun kanssa, vai häh?

N
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Mä käsitin että ku pumppaa vettä kulhoon niin se pääsee läpi ja tuolla rouhijalla voi imee kulhoo mutta se ei tyhjäksi ime kun se hajulukon mutka palauttaa osan liemestä takasi? Vai niin että vetästessä vettä pumpattas kulhoon ja ku napista hällöö niin rouhija huutas vielä hetken varmistaen isommankin tuotoksen pureskelun? Niin siis jälkimmäinen vaatis automatiikan kehittelyä viiveen osalta.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Berkhof
Rattimajuri
Viestit: 155
Liittynyt: 02 Helmi 2011 00:05
Truck: Scania K113 CLB
Location: Nurmijärvi
Member id: 118

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Berkhof »

Peugeot Boxer "retkiauto" kulkimena
vm. 90 Scania K113 CLB Berkhof projektina
Yks 80 Scania BR116 Kutter 9 raato, toisesta tuli uusiometallia :)
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Toi eka venttiili ainakin vaatii melkosesti painetta että menee läpi. Ainaki ku suulla puhaltaa niin on pirun "tiukka", kalvotoiminen kun on. Jälkimmäinenki näyttäs kalvopeliltä. Mut kai se sit jos 3-6bar on linjassa painetta niin toimii ok. Voisha siihe huuhtelunappiin laittaa vaan vaikka pilssipumpun ja tosiaan viivereleen murskaimelle. Tai vaan releen jonka kelalle diodin taakse sopivalla latausvastuksella kondensaattori viivästämään releen päästöä.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3659
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Ei tuolle murskaimelle tarvitse viiverelettä. Käyttäjä huomaa kyllä, kun tuotos on kadonnut. Tuo maljan uudelleen täyttö olisi hyvä laittaa aikareleellä. Ei haittaa vaikka vettä tulisi hieman enemmän kuin maljassa on tilaa. Ylinmääräinen valuu vesilukon ohi viemäriin.

Tällöin malja ei jäisi tyhjäksi ja vesi olisi puhdasta. Ei hajumutkasta tullutta likaista. Malja toimii hajulukkona.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Eli niin notta ku murskainta pyörittää niin pumppu pumppaa vettä ja ku päästää napista veden tulo jatkuu jonkun aikaa. Entä jos menee käärme sivutilaan, niin tulee "veden"paisumus =O
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3097
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja neppi »

ainii vinolataus?
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3659
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Ei tule vedenpaisumusta, jos säätää tuloveden viiveen tarpeeksi lyhyeksi. Voihan siihen tuloveteen laittaa sulun out of order tilanteiden varalle. Isi kaivaa Legoukon pois uimasta.... kaikki on mahdollista.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
Zippo
Rattiamiraali
Viestit: 359
Liittynyt: 09 Touko 2010 20:09
Truck: Scania K113 Falcon
Location: Kouvola

Re: Horror Lines

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Mul ollut kyseinen pönttö pari vuotta käytös, nostaa hyvin huuhteluveden säiliöstä mutta käytön jälkeen laskee imuputken tyhjäksi kun takaisku puuttuu säiliöstä, veden pintaa pöntössä mulla ainekin "pumppailee" eli veden pinta nousee ehkä 10-15cm pöntös ja sit vast imaisee tyhjäks suht vauhdikkaast, poistopumpun jälkeen takaisku et ei suurempii määrii takas tuu.. Huuhteluvedel tosin kestää hetki tulla eli jos ei kiinteet oo nii ei oo pakko vettä tuhlata. Kaiken on myöskin jauhanut mitä sinne eksynyt, jarrutusjälkiä kyl tuntuu herkäst jäävän.. Meteli on kyl kova, jotain äänieristyst tarvis kehitellä.
Vastaa Viestiin