
Kunhan tuo rasti on selvitetty niin saattaa bussi olla jo askeleen lähempänä meidän pihaa

Starttimoottori irtoo kyllä vartissa, takaisin menee 20 min. Kokeiltu on.Reddewil kirjoitti:vartin homma
Auton suunnittelijat ajattelee, että kaikki osat laitetaan kiinni vain kerran. Tuo vesipumppukin varmaan on suunniteltu kestämään auton elinikä eli noin 150tkm. Ei ne osaa kuvitella että suomalaiset ajaa näillä jopa 300 tkmRosvolinna kirjoitti:Kaikki näppärästi kuskin ulottuvilla. Kiva antaa apuvirtaa - pitää purkaa puoli autoa, että saa +navan näkyville.
No on tuon PT-cruiserin ajovalon polttimon vaihto hieman epänäppärää. Lokasuojassa on luukku, jonka takana polttimo on. Renkaan ja lokasuojan väliin jää 5cm. Mukavasti nastat raapii käsivartta.
Mitsu Charismassa piti irroittaa akku pois lampunvaihdon tieltä ja poppivehe tahtoi koodia. Ihanku joku rullais integroidun stereon??
Noihin lukuihin verrattuna minun arkiautoni puukylkinen Chrysler Town&Country 290 000km on vielä sisäänajossa. Ei ole vielä loota pamahtanut tai ei kai tuon vanhakoppaisen mallin aski ihan jokaisessa yksilössä räjähdä.Kotilo kirjoitti:Joo, medän toisessa chevyssä on 345000 km, emännän chevyssä 480000, appiukon jetassa 920000 ja kaverin gmc vandurassa 1300000 mittarissa. Ei varmaan missään päin maailmaa muualla ajeta näin pitkään näillä rotiskoilla.