Saako patruunoita rautakaupasta tms. vai armeijan ylijäämämyymälästäkö niitä pitää hakea? Mitä suunnilleen maksaa?Zippo kirjoitti:Mulla toiminut moitteetta kakkasäiliön hengitysventtiilinä kaasunaamarin suodatinpatruuna, letku säiliöstä korkealle ja patruuna päähän, toimii molemmin päin. naamari naamassahan ei hajuja huomaa ja suodattimen läpi puskevat hajut muuttuu myös hajuttomiksi..
Horror Lines
- j0ri
- Rattiamiraali
- Truck: K112-Lahti 450 Eagle
Re: Horror Lines
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään.. 
-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)

-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
- Zippo
- Rattiamiraali
- Truck: Scania K113 Falcon
Hintaa en muista mutta robinhoodista hain, eka pelitti pari vuotta kunnes säiliö tuli liian täyteen ja alkoi tyhjenemään suodattimen kautta..j0ri kirjoitti:Saako patruunoita rautakaupasta tms. vai armeijan ylijäämämyymälästäkö niitä pitää hakea? Mitä suunnilleen maksaa?Zippo kirjoitti:Mulla toiminut moitteetta kakkasäiliön hengitysventtiilinä kaasunaamarin suodatinpatruuna, letku säiliöstä korkealle ja patruuna päähän, toimii molemmin päin. naamari naamassahan ei hajuja huomaa ja suodattimen läpi puskevat hajut muuttuu myös hajuttomiksi..

- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Kotona. 2878km. Mäntsälä P:n ajokaivo täyttyi ääriään myöten.
N
N
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
- kulkuri
- Kansleri
alkaa vissiin oleen nepin berkhoffi valmis
team paimela
no jäämme odottamaan taas mukavaa matkakertomusta kuitenkin

team paimela
no jäämme odottamaan taas mukavaa matkakertomusta kuitenkin

- neppi
- Vapaaherra
Starttiakut piti Puolasta hommata uuvvet.
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
- neppi
- Vapaaherra
Iha uuvvet! Ei ollu kaverilla 225Ah, joten mentiin sillä mitä oli hyllyssä. 2x180Ah maksoi aukioloajan ulkopuolella 240€ paikalleen nostettuna. Ite kytkin ku se oli vikkelää niin. Samalla putsasin ja rasvasin navat. Ei pystyny kirjottaa kuittia ku ois pitäny käynnistellä kaikki koneet ja systeemit. Kysyi haittaaks se, viittasi takuu-asioihin. Vastasin: "mä tiedän missä sä asut. Jos nää hajoo vuodessa, poltan sun talon.". Kuulemma ookoo. Ü
Ei kerrota kellekään, et en oikeesti tiedä missä se asuu, eikä mulla oo ees tulitikkuja.
N
Ei kerrota kellekään, et en oikeesti tiedä missä se asuu, eikä mulla oo ees tulitikkuja.
N
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
Ei Juma, noi on kyllä nepin berghoffin ekat uudet osat. Noi kannattaa kierrättää, kun viet auton paaliin 

peltiliiteri.com
- neppi
- Vapaaherra
EIOOEKAT!!! Oon ostanu yhen yläjousilaatan taakse ja etuvaloihinkin säätöjutskat. Yhen äänenvaimentimen, kaks jousipussia ja suodattimia. Just ostin pyyhkijänsulat. On monta uutta osaa tässä autossa kuule!
- kulkuri
- Kansleri
oli halvat akut puolassa 

- neppi
- Vapaaherra
Juu ja vähän harmitti ku ei ollu niitä isompia. Siellä ois halvat renkaatki. Ja kaikki muu! Kävin paikallis Castorama:sta (K-rauta) hakee bussinrakennusmateriaaleja ihan siks. Kolmanneksen maksaa siellä.
Itseasiassa nyt vasta rekisteröin paikallis-Paimelan n 40km Kaunasista Puolaan päin. Ihan valtatiessä kii. Aiemmin olin kyl nähny ne rekan hytit siinä tien varressa, mut nyt ku satuin siinä kohassa olee lepovuorossa ni näin ne bussit siellä takana.
N
Itseasiassa nyt vasta rekisteröin paikallis-Paimelan n 40km Kaunasista Puolaan päin. Ihan valtatiessä kii. Aiemmin olin kyl nähny ne rekan hytit siinä tien varressa, mut nyt ku satuin siinä kohassa olee lepovuorossa ni näin ne bussit siellä takana.
N
- neppi
- Vapaaherra
Klo 19:00 - 01:00 taka-akselin reaktiotankojen kolmiotukien vaihto. Kuusenalusen korjaamolla alotettiin kuudelta, mut puol seiskalta jo soitin kaverille et "pääsiskö montulle?". Niillä on pölliautoja rivit pihassa ja siks hyvä halli ja monttuki juu. Oli ilo askarrella ku pulttipyssyt ja tsydeemit oli rivissä ja näki tehä.
Kiitoksia mahdollistaneille ja osallistuneille! Kuviaki vissiin räpsittiin.
EDITNiiii. Ni soittelin Volvolle, josko löytyis niitä kolmiotuen kiinnityspultteja sieltä. Kajnyy muistaakseni sieltä omansa hommas. Aattelin, että tulis kerralla oikeet... No kaveri kaiveli tiedot koneelta ja kertoi et "huomisaamuks saan". No minä siitä sitte kyselemään vähän että "nääks sieltä muutaki ku osanumeron?", et jos vaikka jotain mittoja ja speksejä löytyis. "No joo, ootas..." sit se kaivo vähän lisää konetta ja kerto mulle, et ne on ihan perusnormi 8.8 M12 pultteja, alemmat 110mm ja ylemmät 120mm. No juu ei tarvinu tilata. 22€ ja vähän senttejä päälle makso M-kaupassa ne pultit, mutterit ja aluslevyt eikä tarvinu oottaa "huomisaamuun".
N
Kiitoksia mahdollistaneille ja osallistuneille! Kuviaki vissiin räpsittiin.
EDITNiiii. Ni soittelin Volvolle, josko löytyis niitä kolmiotuen kiinnityspultteja sieltä. Kajnyy muistaakseni sieltä omansa hommas. Aattelin, että tulis kerralla oikeet... No kaveri kaiveli tiedot koneelta ja kertoi et "huomisaamuks saan". No minä siitä sitte kyselemään vähän että "nääks sieltä muutaki ku osanumeron?", et jos vaikka jotain mittoja ja speksejä löytyis. "No joo, ootas..." sit se kaivo vähän lisää konetta ja kerto mulle, et ne on ihan perusnormi 8.8 M12 pultteja, alemmat 110mm ja ylemmät 120mm. No juu ei tarvinu tilata. 22€ ja vähän senttejä päälle makso M-kaupassa ne pultit, mutterit ja aluslevyt eikä tarvinu oottaa "huomisaamuun".
N
Viimeksi muokannut neppi, 18 Heinä 2015 10:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- neppi
- Vapaaherra
03:17 ruoste, paska, ruosteenestospräy ja mutteriterva pesty pois naamasta ja takaraivosta. Nyt saa jo vissiin nukkua.
Kuvanottovaiheessa eka tuki vaihdettu, toinen jo irti. Kokoero johtuu perspektiivistä... Ni emminä muuten mutku huomenna taisiistänää on viimenen katsastuspäivä...
N
Kuvanottovaiheessa eka tuki vaihdettu, toinen jo irti. Kokoero johtuu perspektiivistä... Ni emminä muuten mutku huomenna taisiistänää on viimenen katsastuspäivä...
N
Viimeksi muokannut neppi, 18 Heinä 2015 10:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- neppi
- Vapaaherra
No ehässenyt varsin hyvin menny. Tai siis meni.
Jarrulappuja korjaamolta hain, kuulu montusta semmonen perinteinen "tuuppa kattoo!". Muuten erinomaiset jarrut, mut vasen etu oli pinta toisesta hihnasta irti. Homma jatkuu ehtiessä.
Uudet hihnat ja rumpu jo Paimelasta haettu. Samalla tarttui mukaan rosteriset jarrukilvet. Vanhoista näkyy vääristä kohista läpi.
Onhan nää etujarrut jo ToDo-listalla pitkään ollukki...
N
Jarrulappuja korjaamolta hain, kuulu montusta semmonen perinteinen "tuuppa kattoo!". Muuten erinomaiset jarrut, mut vasen etu oli pinta toisesta hihnasta irti. Homma jatkuu ehtiessä.
Uudet hihnat ja rumpu jo Paimelasta haettu. Samalla tarttui mukaan rosteriset jarrukilvet. Vanhoista näkyy vääristä kohista läpi.
Onhan nää etujarrut jo ToDo-listalla pitkään ollukki...
N
Viimeksi muokannut neppi, 10 Elo 2015 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Paimelasta pala kerrallaan takaisin liikenteeseen.
Onko septitanki + venehuussi toiminut hyvin?
Onko septitanki + venehuussi toiminut hyvin?
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- neppi
- Vapaaherra
Venehuussiin työns yks urpo kahvinporoja pressopannullisen ja se meni tukkoon koko paska.
- neppi
- Vapaaherra
No ei vaa oikeesti luulen et joku toinen tyttö laitto sinne semmosen saniteettipyyhkeen ja se on nyt siellä jotenki häikkäämässä. Täytyy tossa ehtiessään purkaa se mylly.
Mut toimi hyvin, kunnes ei enää niin hyvin. Hyvä systeemi ja semmonen iso musta laituriponttooni riitti tommoselle valtavalle porukalle just kymmeneks päiväks ku huoltsikalla pysähtyessä oli vessakäyntipakko, niinku Leningrad Cowboys Go America -elokuvassa.
N
Mut toimi hyvin, kunnes ei enää niin hyvin. Hyvä systeemi ja semmonen iso musta laituriponttooni riitti tommoselle valtavalle porukalle just kymmeneks päiväks ku huoltsikalla pysähtyessä oli vessakäyntipakko, niinku Leningrad Cowboys Go America -elokuvassa.
N
- Selfie
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Ausvits-express
Jarrukilpeä paikkailin plastik päddingillä kun ei sitä taida saada vaihdettua kun navan purkamalla. Veikkaan joutuvani palaamaan asiaan 

Nyt olen PA, mutta on bussi, sitä ei meiltä kukaan vie (jos ei sitten vouti...)
- ae70
- Rattiamiraali
- Truck: Scania Bf 80
Isot pojat on kuulema vaihtaneet kilpiä halkaisemalla sen ja sit hitsaamalla kasaan, välttyy navan purkamiselta. Itselläkin ois edessä kohta vasemman takakilven vaihto.Selfie kirjoitti:Jarrukilpeä paikkailin plastik päddingillä kun ei sitä taida saada vaihdettua kun navan purkamalla. Veikkaan joutuvani palaamaan asiaan
Scania Bf80 "vajokki" 5000.
Siinä Volvo veti missä Kaania vapis.
Siinä Volvo veti missä Kaania vapis.
- neppi
- Vapaaherra
Ei maha tossa materiaalissa (ferro-oksidi) blästig bäddington pitää. Taakse vaihdoin molemmat kilvet viime kesänä. Se vedetään keskeltä halki ja paikallaan ollessaan hissataan puolikkaat takas yhteen. Niin ne niitä vaihtaa korjaamollaki. Sano entinen tyttö.
- Selfie
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Ausvits-express
Sinä olet tekijämies!
Nyt olen PA, mutta on bussi, sitä ei meiltä kukaan vie (jos ei sitten vouti...)
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k92
Moro.. 
Tää on vähäsen K-18 läppä mutta...
"Kilven ku halkasee keskeltä"... Ni eikö se puikko sula/sulata ne takas yhteen...ja taas on hetken hyvä jarrutella...
Sorry...

Tää on vähäsen K-18 läppä mutta...
"Kilven ku halkasee keskeltä"... Ni eikö se puikko sula/sulata ne takas yhteen...ja taas on hetken hyvä jarrutella...

Sorry...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
- neppi
- Vapaaherra
Tekijämies ehkä, mutta jollain aivan muulla alalla...
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Ku itte tekee tulee itte tehdyn näköistä vai mitä

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95