Täytynee soitella huomenna ja kysellä paljonko maksaa K112:een vakiota hieman pidemmät pyörän pultit. Jos haluaisi aluvanteet, on nykyiset liian lyhyet.. Onko jollain asiasta tietoa?
Entä pulttien vaihto? Rumpu varmaan täytyy irroitella ja sisäpuolelta pulttien vaihto? Onko rummun irroituksessa jotain erikoista tai onko se kuinka isotöinen?
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään..
- Scania K112 CLB 70 AA vm. -87 Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
Rummun irrotus vaati ainakin minulla metrisen lekan ennenkuin antautu. Pultit tiukalle napaa vasten niihin rummussa oleviin pikkureikiin ja sitten lekalla pieksämään rummun kylkeen niin että hirvittää. Välillä aina kiristelee pultteja niin kyllä se ennen pitkää siitä lähtee liikkumaan. Ja räikät tietenkin löysää ekaksi.
Nyt olen PA, mutta on bussi, sitä ei meiltä kukaan vie (jos ei sitten vouti...)
Oukkei, kiitti tiedosta. Kuulostaa hiukka työläältä. Vaikka onhan sitä turhempaakin tullut turattua.. Mut selvitellään nyt eka pulttien hinnat kuiteski.
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään..
- Scania K112 CLB 70 AA vm. -87 Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
Pulttien hinnat selvisi, eipä ne niin hinnoissa olleetkan mitä epäilin, 3.50 (96mm) tai 4.50 euroa (113mm) per zipale. Alkuperäiset vissiin 85mm. Nämä siis Onnilla. Mut päädyin sit kuitenkin toistaiseksi menemään vielä entisillä. Alut ois kivat, mut lompakko ei oikein sit venynytkään ja vähän hirvitti tuo pulttien vaihtotyö.. Ois kuitenki pitäny samalla uusia jarrut ja pyöränlaakerit ja mitä vielä..
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään..
- Scania K112 CLB 70 AA vm. -87 Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)